۱۳۹۳ آذر ۵, چهارشنبه

انجمن نجات رژيم بخوانيد نجاست رژيم شعبه پوششي وزارت اطلاعات از بنيانگذاري تا كنون قسمت دوم

در سال۱۳۸۰ وزارت اطلاعات رژيم توسط مأموران قديمي و بريده مزدورانش ارگان سركوبگر جديدي به نام »انجمن نجات« براي تحت فشار قراردادن خانواده ها وسوءاستفاده از آنها عليه مجاهدين تشكيل داد.
همچنين در زمستان۱۳۸۱ وزارت اطلاعات آخوندي اقدام به راه اندازي يك ايستگاه راديويي دولتي و جديد به نام راديو »نجات« نمود. برنامه هاي اين راديو توسط ادارة كل »التقاط« (ضدمجاهدين) وزارت اطلاعات در تهران و با همكاري تعدادي از عوامل وزارت اطلاعات كه تلاش كرده بودند به سازمان مجاهدين وارتش آزاديبخش نفوذ كنند ولي شناسايي شده و به ايران فرستاده شدند، تهيه وبه طور روزانه از اين ايستگاه راديويي پخش ميشود.
مأموران وزارت اطلاعات به برخي خانوادههاي مجاهدين مراجعه نموده و باشيوههاي مختلف تهديد، ارعاب و ارائة اطلاعات غلط، آنها را مجبور ميكردند تا ازطريق مصاحبه با اين راديو، عليه مجاهدين موضعگيري كنند و به فرزندان يا اقوام شان در ارتش آزاديبخش پيام بدهند و آنها را دعوت به بازگشت به ايران و تسليم شدن به رژيم كنند. همزمان مزدوران محلي رژيم آخوندي در عراق اقدام به پخش تراكتهاو بروشورهاي تبليغ اين راديو در داخل عراق كردند.۱
۱ـكليشةيك نمونهازاين بروشورهادرصفحة۳۳آمده است.
۲۶
هدف تشكيل »انجمن نجات«
بعد از پايان جنگ و سقوط دولت سابق عراق و پس از شكست توطئة نابودي مجاهدين به وسيلة بمباران يا ايجاد درگيري با مزدوران محلي رژيم، از آنجاكه وزارت اطلاعات دستش براي درگيري نظامي و تروريستي عليه مجاهدين بسته شده بود، جنگ سياسي و رواني عليه مجاهدين را تشديد كرد. يكي از تاكتيكهايش در اين جنگ رواني فعاليت زير پوشش »انجمن نجات« است. اين انجمن يكي از شعبه هايا دارة كل »التقاط« وزارت اطلاعات ميباشد.
هدف اصلي وزارت اطلاعات از تشكيل اين ارگان، ايجاد پوشش سياسي براياهدافي چون »جداسازي بدنة گروهك از مركزيت،«…۲ تلاش براي »ازبين بردن حصارهاي تشكيلاتي و متلاشي شدن منافقين«…۳ و در نهايت »استرداد« مجاهدين به رژيم تعريف شده است.
وزارت اطلاعات كه به دليل جناياتش چهرة بسيار منفوري در جامعه و به ويژه درميان خانوادههاي مجاهدين دارد، براي پنهان كردن دست جنايتكاران پشت پردةارگان سركوبگر انجمن نجات، آن را يك مؤسسة غيردولتي معرفي كرده كه توسط خانوادههاي مجاهدين! و اعضاي سابق مجاهدين! تشكيل شده است. حال آنكه ماهيت تمام عوامل و مزدوران اين انجمن يك به يك روشن و عضويت آنها دروزارت اطلاعات، افشا شده است.
در مورد وابستگي مزدوران انجمن نجات به وزارت اطلاعات رژيم و سرسپردگي جهت انجام مأموريتهاي محوله از طرف وزارت اطلاعات، مقامهاي رسمي رژيم،بارها ماهيت اين افراد را به خوبي برملا كردهاند. ازجمله حسينعلي اميري مديركل دادگستري استان فارس، در ارديبهشت۸۳، در اين رابطه گفته است:»انجمن نجات ز بريدههاي تشكيلاتي منافقين در هراستان زير نظر وزارت اطلاعات و همان ادارةمبارزه با منافقين تشكيل شده و دارند كار فعالي را پيش ميبرند، آنها بدون اينكه اسمي از وزارت اطلاعات ببرند با تقريباً اكثر اعضاي منافقين در سراسر كشور تماسميگيرند
۲ ـخبرگزاريرژيم ۲۵آذر ـ مصاحبه بايك مقام امنيتي
۳ـ ابلاغية انجمن نجاتـ مكاتبة هفتم
۲۷
برقرار كردند و توجيه شان كردند و يا حداقل آنها را در جريان وضعيت منافقين قرار دادند، كار هماهنگ و خوبي را پيش ميبرند، بهن ظر من اينها فعاليتشان نسبت به زماني كه در منافقين بودند بيشتر و مؤثرتر است و بعد از روشن شدن حقايق برايشان سرسپرده تر به نظام و وزارت نسبت به منافقين شدند.«
در همين رابطه آخوند يونسي جنايتكار در مصاحبه با تلويزيون رژيم در تاريخ۱۳مهر۸۳ ميگويد:  …»امروز ما تروريستهاي مسلح، كسانيكه آمدند كشته بشونديا بكشند، ما سالم دستگير ميكنيم و اونها رو تبديل ميكنيم به كسي كه آزادانه درجامعه ميگرده و از جمهوري اسلامي و از وزارت اطلاعات، دفاع ميكنه.«
هرچند وزارت اطلاعات در ابتداي شكل گيري اين ارگان سركوبگر، تأكيدزيادي داشت كه ارتباط آن را با خود مخفي نگهدارد، اما اين مسأله آن چنان بارزو غيرقابل كتمان بود كه در بسياري مواقع هنگام تماس با خانوادههاي مجاهدين جهت همكاري با اين انجمن، به آنها گفته مي شود كه پاسخ خود را به شماره تلفن۱۱۳ (شماره تلفن ثابت ستاد خبري وزارت اطلاعات در سراسر كشور) اطلاع دهند. يادر بسياري موارد، آنها را به ادارة اطلاعات شهر فرامي خوانند. البته وزارت اطلاعات در معرفي انجمن دست پروردة خود، اهداف جنايتكارانهاش را به خوبي برملا كرده و آشكار ساخته كه تنها همّ وغم او از اين خيمه شب بازيهاي به غايت رذيلانه وتحت فشار قراردادن خانواده هاي مجاهدين، نابودي دشمن اصليش يعني مجاهدين است. جمله هاي زير به نقل از اطلاعيه هاي انجمن نجات است كه بخشي از اهداف تشكيل اين ارگان سركوب توسط نفوذيهاي برگشتي را به خوبي آشكار كرده و نيازبه هيچ توضيحي ندارد:
ـ اعضا خانوادة مجاهدينِ دربند و نفرات بازگشته به كشور از فعالان اين انجمن هستند.
ـ انجمن نجات دريچه و پيام آوري براي آزادي ـ رهايي و نجات دوستان وهمرزمان سابق خويش از چنگال رجوي است.
ـ انجمن نجات با تلاش و كوشش خود رهايي و نجات آن دسته از نفراتي را كه به اجبار در تشكيلات و زندانهاي رجوي نگهداري ميشوند، در اولويت خود دارد
۲۸
. ـ انجمن نجات پل ارتباطي خانوادهها و فرزندان دربندشان، پس از ساليان دوري وفراق ميباشد.
ـ انجمن نجات بلندگوي مظلوميت تمامي افراد دربند تشكيلات رجوي ،خانوادههاي دورافتاده از فرزند، نفرات جداشده و اعضا سابق سازمان مجاهدين خلق ميباشد.
همانطور كه انجمن نجات وزارت اطلاعات با زبان گوياي خود توضيح ميدهد،تنها هدفش اين است كه با تحت فشار قراردادن خانوادهها،»افراد دربند مجاهدين« به»آزادي و رهايي« در جمهوري اسلامي و در زير قباي حاج آقا يونسي  يا خاج محمود علوي نايل شوند تاشايد درد سرنگوني نظام علاج شود!
ساختار و ارتباطات »انجمن نجات«
مسئول اين ارگان سركوب حاج ابوذر اسلامي از مديران ادارة كل »التقاط« (ضدمجاهدين) در وزارت اطلاعات است. وي ازكادرهاي قديمي سپاه و مدتي نيز رييس حراست كل تهران بوده و از آن جا به وزارت اطلاعات منتقل شده ا
اداره كنندگان اين انجمن از مأموران قديمي و عناصر نفوذي وزارت اطلاعات ميباشند. وزارت اطلاعات، مأموران نفوذي به ارتش آزاديبخش را كه مأموريت شان لورفته و مورد شناسايي قرار گرفته و پس از اعتراف به مأموريت خود، اخراج شدند،در ايران تحت نام اعضاي سابق مجاهدين! در اين ارگان سركوب به خدمت گرفته است.
درحال حاضر اين انجمن در شهرهاي بزرگ مثل تهران و اصفهان دفتر دارد
۲۹

شماره تلفن: ۸۹۶۱۰۳۱ ـ صندوق پستي: ۶۷۹/۱۴۳۹۵
اما آدرس آن مخفي است و ارتباطات آن اساساً به وسيلة تلفن انجام مي شود. درشهرهاي كوچكتر اين انجمن دفتر يا محلي ندارد و ارتباط با آن از طريق ادارةاطلاعات همان شهر دنبال ميشود. مثلاً در خرم آباد، درود، بابل و ساري، ادارةاطلاعات به طور مستقيم ارتباط با خانوادهها را دنبال مينمايد.
وزارت اطلاعات همچنين به نام انجمن نجات در برخي شهرها ازجمله اصفهان به صورت ماهانه اقدام به توزيع جزوه يي تحت عنوان خبرنامه درميان خانواده هاي مجاهدين ميكند و جلسه هاي ماهانه و نوبه يي براي تبليغ عليه مجاهدين برگزارمينمايد.
وزارت اطلاعات تحت نام »انجمن نجات« مقاصد سياسي خود عليه مجاهدين در عراق را دنبال مينمايد و در اين زمينه وزارت خارجه و سفارت رژيم در بغدادو همچنين نيروي قدس سپاه (ارگان تروريستي برون مرزي رژيم) همكاري كامل بااين وزارتخانه دارند.
برخي از عناصر و عوامل پوششي وزارت اطلاعات كه با عنوان اعضاي »انجمن نجات« در توطئه هاي رژيم عليه مجاهدين و براي فشار و ارعاب خانوادهها به صحنه فرستاده ميشوند، عبارتند از:
عامل وزارت اطلاعات در لرستان (خرم آباد): محمد خسروپور
عامل وزارت اطلاعات در آذربايجان غربي (اروميه) و كرمانشاه: آرش رضايي عامل وزارت اطلاعات در آذربايجان شرقي (تبريز): علي اصغري
۳۰
عامل وزارت اطلاعات در اصفهان ـ يزد ـ كرمان و چهارمحال بختياري: سيد محسن هاشمي باجگيراني، كادر نفوذي وزارت اطلاعات كه از سال۱۳۷۰ به استخدام وزارت اطلاعات درآمده است .
وي تحت نام عضو سابق مجاهدين با خانواده ها تماس ميگيرد. وي آدرسهاي زير را به خانواده ها ميدهد و اطلاعيه هاي انجمن نجات دراصفهان را امضا ميكند:
صندق پستي ۱۴۹۹ ـ ۸۱۴۶۵شماره تلفن ۰۹۱۳۳۱۷۷۲۴۴ آدرس اينترنتيwww.nejatngo.com    
همچنين يكي ديگر از عناصر وزارت اطلاعات در اصفهان به نام عباسزاده نيز تحت عنوان انجمن نجات با خانوادهها تماس ميگيرد .

عامل وزارتاطلاعات    درفارس       (شيراز)     وبوشهر:       محمدباقرمؤمنزاده كه    بانام مستعار افخمي به خانوادهها مراجعه
ميكند،  از سال۱۳۶۷ به استخدام وزارت اطلاعات درآمده است. وي مسئوليت انجمن نجات در استان فارس (شيراز) و بوشهر رابرعهده دارد. آدرس وي: شيراز ـ فلكه فرودگاه قديم ـ بلوار سياحتگر، سمت راستـ ساختمان »اليكا« ميباشد.
زيرفشار قراردادن خانوادهها

به راستي رژيمي كه در كارنامة سراسر جنايت و خيانت آن، آمار سرسام آورخانواده هاي متلاشي شده به خاطر فقر و اعتياد و فساد حاكم برجامعه، بيداد ميكند،رژيمي كه باحاكميت خود،پديدههايي مثل كودكان خياباني ودختران فراري رادرابعادميليوني به جامعه تحميل كرده است؛ درحاليكه تنها در يك شب زمستاني در سال1382،40بيش از 40كارتن خواب از سرما جان مي دهند، رژيمي كه بارها و بارها، اعضاي خانواده هاي مجاهدين را فقط به خاطر يك ارتباط تلفني يا يك نامة خانوادگي با فرزندانشان به زندان و شكنجه برده است و رژيمي كه تنها در يكشب ۷۷موشك اسكاد را با هدف نابودي همة مجاهدين، به سمت قرارگاههاي ارتش آزاديبخش، روانه ميكند، چه ميشود كه به يكباره در سال۸۱ به فكر مشكلات خانوادگي و عواطف خانواده هاي مجاهدين و سرنوشت فرزندان مجاهد آنها كه به خاطر فقدان محبت خانوادگي دچار بيماري رواني!!
شده اند، افتاده و پز يك دايه مهربانتر از مادر به خود ميگيرد؟
روشن است كه اين بازي نفرت ا نگيز تنها ناشي از بطلان محاسبه هاي آخوندهاي عليل مغزي است كه ميخواستند فاتحة مجاهدين را در جنگ آمريكا در عراق بخوانند.اماوقتي بمباران وتوطئه هاي كثيف به نتيجه يي نرسيد،وقتي مجاهدين بايك ظرفيت عظيم انقلابي از پس آزمايش بود ونبود، بار ديگر سرفراز بيرون آمدند و رژيم نتوانست ضربةمؤثر نظامي بر پيكرة مجاهدين وارد كند، اينبار يك جنگ سياسي و رواني گسترده را،براي به كارگيري برگ خانوادهها عليه مجاهدين و تشكيلاتشان آغار نمود.
هدفهاي مشخص وزارت اطلاعات از اقدام رذيلانة تحت فشار قراردادن خانوادههاعبارتنداز:
الف. متلاشي نمودن تشكيلات مجاهدين با سوءاستفاده از عواطف خانوادهها وشرايط جديد عراق.
‌ب.             به همكاري كشاندن خانواده ها جهت فشار بر اعضاي مجاهدين براي به تسليم كشاندن آنان وبازگشت به نزدرژيم،تحت فشارقراردادن خانواده هابراي شركت در تظاهرات و تجمعها به منظور محكوم كردن مجاهدين ازجمله برگزاري جلسات ياتظاهرات در مقابل سفارتخانة كشورهاي مختلف، نامه نگاري به سازمان صليب سرخ،مجامع حقوق بشري و…ديگر ارگانهاي بين المللي.
‌ج.              برگزاري نمايشهاي مشمئزكنندة مجيزگوئي رژيم توسط بريده مزدوران، براي تضعيف روحيةخانوادهها وهواداران ومقابله باحمايت روزافزون جوانان ومردم ميهن مان ازمجاهدين.
 با اين اهداف ضدانساني بود كه خانوادة مجاهدين كه تا پيش از اين تحت عنوان
»منافق« از شغل در اداره هاي دولتي منع شده و بسياري از محدوديتها بر آنها اعمال ميشد ،به يكباره مورد توجه قرار گرفتند تا در جهت نجات رژيم غرق در بحران موردبه رهبرداري و سوءاستفاده قرار گيرند.
ازاينرو وزارت اطلاعات رژيم همة مزدوران »انجمن نجات« دست ساز خودش را بسيج كرد و با عنوان اعضاي سابق مجاهدين به سراغ خانوادهها فرستاد و آنها را بادروغپردازي،تهديدوارعاب دعوت به همكاري نمود.البته اين مزدوران خيانت پيشه نه تنهاذره يي ازهدفهاي كثيف خودرابراي خانوادههابرملانمي كنندبلكه خودرادلسوزفرزندان مجاهد آنها كه جانشان در خطر است، معرفي مينمايند. برخي خانوادهها كه اغوا شده و به بخشي از حرفهاي مزدوران رنگشده رژيم، باور كردند، به سرعت دريك بازي كثيف مورد سوءاستفاده قرار گرفتند. آنها اولين سري خانوادههايي بودند كه توسط انجمن نجات وزارت اطلاعات به عراق و شهر اشرف گسيل شدند.
اين اقدامهاي رذيلانه همچنان ادامه دارد، وزارت اطلاعات به انواع تشبثات دست ميزند تا همچنان خط ضربه به تشكيلات مجاهدين را با سوءاستفاده از خانوادهها،پيش ببرد. در اين مسير مشتي بريده خائن نيز سربازان اين جنگ ضدانساني هستند و درخدمت اين خط، مورد بيشترين استفاده قرار ميگيرند.

در همين حال كه وزارت اطلاعات و مشتي مزدور، سنگ خانوادة مجاهدين رابه سينه ميزنند، خانوادههايي كه همكاري با آنها را نمي پذيرند، به صورت هفتگي ياماهانه به ادارة اطلاعات فراخوانده شده و توسط عوامل اطلاعات و خائناني كه تن به همكاري با اين جانيان داده اند، مورد تهاجم دروغهاي باز هم بيشتر قرار ميگيرند. درموارد بسيار زيادي، اعضاي خانوادة مجاهديني كه حاضر به همكاري نميشوند، مورد تهديد مستقيم قرار گرفته و به آنها گفته ميشود كه عدم همكاري با وزارت اطلاعات عواقب سنگيني براي آنها دربرخواهد داشت و اگر فرزندانشان را به ايران باز نگردانند،مؤاخذه و مجازات خواهند شد. در بسياري موارد وزارت اطلاعات خانواده هايي راكه جهت ملاقات با فرزندان مجاهدشان در شهر اشرف اقدام كردهاند بازداشت وتحت فشار قرار داده كه چرا براي ملاقات با فرزندانشان با وزارت اطلاعات هماهنگي لازم را نكردها ند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر