۱۳۹۳ آذر ۹, یکشنبه

اطلاعيه - افشاي توطئه جديد وزارت اطلاعات و نيروي قدس عليه ساكنان ليبرتي

اطلاعيه - افشاي توطئه جديد وزارت اطلاعات و نيروي قدس عليه ساكنان ليبرتي

جمعه, 07 آذر 1393 06:28
            
                   
     
    افشاي توطئه جديد وزارت اطلاعات و نيروي قدس عليه ساكنان ليبرتي
    فرستادن مزدوران به عراق تحت عنوان خانواده ساكنان
    براساس اطلاعات رسيده از داخل ايران، وزارت اطلاعات آخوندي و نيروي تروريستي قدس درصددند بار ديگر شماري از مأموران و مزدوران خود را تحت نام خانواده مجاهدين و ديدارهاي خانوادگي به عراق اعزام نمايند تا به يك كارزار كثيف عليه مجاهدان ليبرتي مبادرت كنند.
    رژيم آخوندي به اين منظور «انجمن نجات»، كه شعبه يي از وزارت اطلاعات است، را موظف كرده تا مزدوران را از استانهاي مختلف كشور به عراق اعزام كند. علاوه بر اين شماري از مزدوران شناخته شده خود مانند ابراهيم خدابنده را در مهرماه گذشته به عراق فرستاد تا با مزدوران عراقي و سفير رژيم، پاسدار دانايي فر، ديدار و براي اين كارزار شيطاني زمينه سازي كنند.
    بنا بر خبرهاي منتشر شده در سايتهاي وزارت اطلاعات در روز اول آذر، دانايي فر در روز 24 مهر ماه 93، در ديدار با ابراهيم خدابنده در محل سفارت در بغداد «قول مساعد داد تا به تلاشهايش براي برقراري ارتباط بين اعضاي گرفتار در فرقه رجوي و خانواده هايشان ادامه داده و در اين راه از تمامي ظرفيتهاي سفارت جمهوري اسلامي ايران در عراق استفاده نمايد».
    علاوه بر اين رژيم آخوندي در صدد است تا به طور مستقيم يا غيرمستقيم از مأموران ملل متحد و صليب سرخ بين المللي در اين پروژه بهره برداري كند. طبق طرح وزارت اطلاعات، «انجمن نجات» ابتدا مزدوران خود را تحت عنوان خانواده ساكنان ليبرتي نزد وزارتخارجه مي فرستد و سپس وزارتخارجه آنها را به دفتر صليب سرخ بين المللي در تهران ارجاع مي دهد تا اسامي آنها را به عنوان خانواده ساكنان ليبرتي ثبت نمايند. اين نفرات سپس به عراق اعزام مي شوند.
    به اين ترتيب رژيم آخوندي در صدد به راه انداختن دور ديگري از شكنجه رواني ساكنان است.
    حكومت آخوندي از بهمن ماه 88 تا دي ماه 90 با اعزام گروهي از مزدورانش به عراق زير عنوان خانواده ساكنان اشرف، و استقرار آنها در كنار اشرف با 320 بلندگو به صورت شبانه روزي به شكنجه رواني ساكنان مشغول بود. اين اقدام ضدبشري به كمك عوامل اطلاعاتي رژيم در سفارتش در بغداد صورت مي گرفت.
    مقاومت ايران ضمن يادآوري تعهدات مكرر و مكتوب آمريكا و ملل متعهد درباره حفاظت ساكنان ليبرتي، نسبت به مقاصد شوم اطلاعات و نيروي قدس و سفارت رژيم در بغداد هشدار مي دهد و خواستار جلوگيري از هرگونه تحركي از سوي رژيم ايران و عوامل و مزدوران آن عليه ساكنان ليبرتي تحت هر عنواني است.
    با توجه به طرح رژيم آخوندي براي سوءاستفاده از ارگانهاي بين المللي در جهت شكنجه رواني ساكنان ليبرتي تحت عنوان خانواده ساكنان، شوراي ملي مقاومت ايران و ساكنان و نمايندگانشان همچنانكه در زمان كوبلر نيز بارها اعلام كرده بودند، از هر گونه ملاقات و همكاري و رابطه با هر طرفي كه پاي رژيم ايران را در پرونده مجاهدين و ساكنان ليبرتي به ميان بكشد، معذور هستند. مداخله دادن رژيم ايران در پرونده ساكنان ليبرتي، اعضا سازمان مجاهدين خلق ايران كه امنيت و سلامتي آنها و خانواده هايشان را بخطر مي اندازد يك اقدام مجرمانه است و هرگز و به هيچ وجه قابل گفتگو نيست.
    دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
    6 آذر 1393(27نوامبر2014)


     

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر