۱۳۹۳ آبان ۳۰, جمعه

وحشت دادستان خميني از حضور مردم در تشييع جنازه مرتضي پاشائي



آخوند مورد اعتماد و نزديك به خميني دجال، يوسف صانعي كه شخص خميني او را مدتي عضو شوراي نگهبان اين نظام جنايت كرد و از سال 1361 تا 1364 در اوج اعدام ها و شكنجه، شكنجه گران چون لاجوردي دادستان كل كشور بود، بعداز تشييع جنازه مرتضي پاشائي گفته است: «ما در این 36 سال چه کردیم که پس از مرگ یک روحانی تحت هر عنوانی مردم به شادمانی و ساخت لطیفه می پردازند اما درگذشت یک جوان 30 ساله که فاعل یک عمل حرام در نظام اسلامی است به چنان شکوهی برگذار می شود که نیروی انتظامی آن روز را یکی از دشوارترین روزهای امنیتی پایتخت می داند به طوری که روابط عمومی سازمان بهشت زهرا اعلام کرده که تا ساعت 10 شب مشغول متفرق کردن طرفداران مرحوم پاشایی بودند....  شرم بر ما..»
آقاي صانعي سئوال كنيد كه چه نكرده ايد؟
ايا جنايتي در تاريخ بشر بوده است كه شما بنام اسلام و دين در اين 35 سال حاكميت نكرده باشيد؟
آقاي صانعي يادتان رفته است كه بعنوان داستان كل كشور همپاي آخوند جلاد خلخالي از مقربين درگاه دجال ضد بشر خميني بوديد و از افتخاراتتان احكام كشتن و شكنجه زندانيان در همان سال 1361 تا 1364 بوده است.
اقاي صانعي شما كه مدعي مرجعيت هستيد و حتما ادعا داريد كه به اسلام و تاريخ آن اشراف داريد، آيا در تاريخ اسلام بويژه در جنايات امويان وعباسيان در حق ائمه و برخورد با اسراي كربلا ميتوانيد جنايت كاري را حتي با صد مدار خفيف تر از سفاكي لاجوردي كه در زمان دادستاني شما آن جنايات را ميكرد، معرفي كنيد؟
اين موسيقي زير زميني اعتراضي كه مرتضي پاشائي دنبال ميكرد، فعل حرام است و اعدام و قتل عام 120000 نفر از جوانان انقلابي ايران ثواب است! تف بر اين منطق كثيف آخوندي. مردم و فرهنگ غني آنها خيلي خوب دشمنان خودشان را شناخته اند، بگذار اندكي از اين اختناق كه با اسيد پاشي و اعدام روزمره و شهادت  زير شكنجه كاسته شود بعد خواهيد ديد كه شاماني و لطيفه هاي مردم در مواجه با صحنه هاي  انتقام از اين آخوندهاي جاني به كجا ميكشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر