۱۳۹۳ آبان ۲۷, سه‌شنبه



ايران اسرار

 محمدعلي صالحي از رزمگاه ليبرتي

يكي از سايتهاي «ولي امر مسلمين جهان» از كتك خوردن يك زن آمريكايي كه در اثر خوردن مسکرات تلو تلو مي خورده, توسط يك پليسي, در بزرگراه يك شهري از شهرهاي يك ايالتي از ايالت هاي آمريكا, دلش به درد آمده است و از اين كه (مجاهدينِ) از خدا بي خبر به جاي «استكبارستيزي» و پرداختن به مسأله يي به اين اهميت, ريش مبارك! مقام عظماي ولايت, پيرمردي را كه هزار جور بحران و مسأله و مشكل روي سرش ريخته و بندة خدا يه پاش دم گور است, گرفته اند و موضوع بي اهميتي مثل «اسيدپاشي» را دم گرفته اند و ناجوانمردانه و به صورت «هدفدار» به «بزرگنمايي» آن پرداخته اند. واقعا انصاف هم چيز خوبي است.
بله، بيني و بينالله همين طور است، اين مجاهدين حتماً يك ريگي به كفششان است، وگرنه چرا بايد به «يك موضوع كوچك» و بي اهميت اسيدپاشي اين قدر پيله كنند و آن را «به صورت هدفدار» هي بزرگ كنند، هي بزرگ كنند! در حالي كه يك چيزهاي واقعاً بزرگي در دنيا اتفاق ميافتد و مجاهدين انگار نه انگار… البته زحمت كشف يكي از اين جنايتهاي بزرگ را سايت عظما كشيده كه ما از همان منبع عيناً نقل ميكنيم، تا بلكه اين مجاهدين يك خرده ياد بگيرند:
«چه جنايتهايي در همين کشورهاي غربي در حال رخ دادن است و سران (مجاهدين) به راحتي از آن گذر مي کنند، مثلا در همين چند وقت پيش بود که پليس امريکا در يک بزرگراه زني را که بر اثر خوردن مسکرات در آن مسير راه مي رفت را دستگير کرده و به باد کتک آنهم با مشت و لگد گرفته بود و 17 ضربه فقط به صورت او نواخته بود، آيا سران سازمان مجاهدين اينگونه موارد را نمي بينند که بازگو کنند؟».
سؤال ما هم واقعاً همين است، «آيا سران سازمان مجاهدين اينگونه موارد را نمي بينند؟!» خب چرا نميبينند؟! ولي اگر ميبينند، چرا هيچ احساس مسئوليتي در قبال آن زني كه حالا يك مسكراتي هم خورده نميكنند؟ خب چرا نيروي انتظامي آمريكا 17ضربه فقط به صورت اين زن نواخته؟ آقا! شرب خمر حدش در شرع مشخص است، 74ضربه شلاق، بنا به فرمودة امام راحل نه يك ضربه كمتر نه يك ضربه بيشتر!
بله، مجاهدين جنايتهاي به اين بزرگي پليس آمريكا را، آن هم در يك بزرگراه نميبينند، اما تا اين «نظام» مظلوم ميخواهد يك كاري مثلاً در جهت رسيدن به حق مسلم بكند، اين مجاهدين دُودُورِ دُودُور! دنيا را روي سرشان ميگيرند! كه چي؟! چرا؟!
يا وقتي در اصفهان يا تهران يا هر جاي ديگر يك نفر با نيت خير، براي احياي اصل امر به معروف و نهي از منكر، يك اسيدي پاشيده روي صورت يك يا چند دختر خانمي، باز اين  مجاهدين دنيا را روي سر خودشان ميگذارند! يا ريحانه را پس از هفت سال و نيم محاكمة عادلانه, قصاص ميكنند، اين مجاهدين انگار نوبرش را آورده اند! چه خبر است؟! پس چارديواري اختياري چه ميشود؟ آي سازمان ملل!… آي شوراي امنيت!… كجا هستيد؟ چرا نميبينيد كه اين مجاهدين دارند حق حاكميت ملي را زير پا له ميكنند؟! آخر اگر يك ولي فقيهي كه ولي امر كل مسلمين جهان است، در امالقراي اسلام و در دارالخلافة خودش نتواند توسط نيروهاي ارزشي نظام، 4تا دختر را كه شرعاً جزو مايملك وليفقيه محسوب ميشوند، امر به معروف و نهي از منكر كند، اگر نتواند روزي چند نفر را توسط طناب, نهي از منكر كند، اگر نتواند «حق مسلم» بسازد، پس بابا ديگر چه ولي فقيهي! چه ولي امر كل مسلمين جهاني! چه نايب برحق امام زماني! پس خلافت اسلامي چه ميشود؟!
البته «مردم عزيز کشورمان آگاه و هوشيار بوده و اجازه نمي دهند هيچ فرقه و گروهي در مسائل داخلي آنها دخالت کند» (همان منبع ـ ۸ آبان ۱۳۹۳)
ضمناً تا يادم نرفته، از گزارش فوق الذكر معلوم ميشود روي صورت خانمهاي مسكرخور آمريكا كنتور و شماره انداز نصب شده، بايد به مؤسسة ناياك و تريتا پارسي خودمان سفارش كنيم از اين تكنولوژي جديد براي ميهن اسلامي هم به اندازه مكفي سفارش بدهند تا آنها را روي پشت و كمر مسكرخورهاي وطني نصب كنيم، تا كسي نتواند به برادران آمر به معروف و ناهي از منكر ايراد بگيرد كه بيشتر يا كمتر زدند.
 محمدعلي صالحي
رزمگاه ليبرتي ـ آبان 93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر