۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

کلاشی سپاه، وسط زلزله!

کلاشی سپاه، وسط زلزله!

کانکسهای اهدایی به زلزله زدگان کرمانشاه

کانکسهای اهدایی به زلزله زدگان کرمانشاه

زلزله یک استان مملکت را ویران کرد و بقیه استانها را داغدار. اما این وسط بودند کسانی که نه تنها مصیبت ندیدند، بلکه داغدار هم نشدند، سهل است به نان و نوایی هم رسیدند! سپاه غارت‌گر و بدنام پاسداران را می‌گویم. عناصر مسلح و رذلی که حتی در میانه داغ و درد مردم هم، دنبال پر کردن جیب خودشان هستند. بله همین پاسدارانی که طشت رسوایی مؤسسه‌های مالی غیرمجازشان، هر روز در خیابانهای مملکت از بام بانکهای نظام (شریک جرم پاسداران) فرو می‌افتد و همه را متوجه عمق پلشتی آخوندها و محافظانشان می‌کند.

آخرین شاهکار پاسداران، کیسه دوختن برای کانکس‌هایی است که قرار است به زلزله‌زدگان داده شود.

اما اصل ماجرا:
ابتدا مردم و نهادهای مردمی تلاش کردند برای زلزله‌زدگان چادر تهیه کنند، این وسط باعث شد دولت خجالت کشیده و تعدادی را نیز دولت در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهد. اما با توجه به باران و سرمای صفر و زیر صفر درجه مناطق زلزله‌زده که چادر حتی با نایلون هم جوابگوی اسکان اضطراری مردم نشد، ناگزیر مردم متوجه استفاده از امکانات مناسب‌تری مانند کانکس شدند.

در گام بعد دولت تلاش کرد با پرداخت یک مبلغ ناچیز به برخی از آسیب دیدگان، قال قضیه را کنده و خودش را با دادن کمی پول به مردم مصیبت‌زده، کنار بکشد! اما وقتی اولین سری کانکس‌های اهدایی مردم به منطقه رسید، سپاه با دست‌اندازی به کمکهای مردمی از یکسو، و دولت با بهانه «یا کمک مالی یا کانکس!» قضیه را پیچیده‌تر کرد: جهانگیری معاون روحانی گفت: در ابتدا قرار بود برای اسکان موقت مردم، وجوه نقد پرداخت شود تا آنها برای اسکان، خانه اجاره کنند، اما با توجه به مشکلات موجود تصمیم گرفته شد تا به کسانی که تمایل دارند کانکس تحویل شود.

طبعا داستان به همینجا ختم نشد. گزارشگر تلویزیون آخوندی روز 6آذر 96 اعلام کرد:ٰ حدود 25کانکس از طریق مردم و انجمنهای مردم نهاد به روستای ناوه فره آمده، دولت برای آنها شرط گذاشته است که هر کسی می‌خواهد از کانکس استفاده بکند، مبلغ سه میلیون از وام بلاعوضی که دولت تقبل کرده، کسر می‌شود. به همین خاطر مردم هم هیچ تمایلی ندارند که از کانکس‌ها استفاده کنند.

اما سپاه رذل پاسداران به این هم بسنده نکرد و بلافاصله «انحصار» تولید کانکس برای زلزله‌زدگان را به دست گرفت! این در حالی است که بسیاری انجمن‌ها و حتی ادارات دولتی شروع به ارسال تعدادی کانکس به منطقه زلزله‌زده نموده‌اند اما سپاه پاسداران با جلوگیری از اعزام کانکس به منطقه، و با استفاده از اقتدار نظامی خود، هم کمکهای خودجوش مردمی را بلوکه کرد و هم تولید کنندگان خرده‌پا و غیرحکومتی را پس زد! تا همه «سود» حاصله را خودش به جیب بزند! 

سود حاصل از خون و استخوان شکسته مردم! 
از سوی دیگر سپاه کلاش پاسداران و بنیاد مسکن خامنه‌ای برای ساخت همین تعداد کانکس بلافاصله مبلغ 1300میلیارد تومان از دولت روحانی کمک نقد! گرفتند! در حالیکه برآورد حکومتی از کل خسارت‌های ناشی از زلزله، حدود 1800میلیارد بوده اما سپاه دزد و غارتگر پاسداران به تنهایی 1300میلیارد تومان فقط برای کانکس‌هایی گرفته که پولش را به استناد حرف جهانگیری و خبرنگار سیمای آخوندی، مردم مصیبت‌زده خواهند پرداخت! 

تفاهم‌نامه ‌این چپاول را هم بلافاصله دولت با قرارگاه موسوم به «خاتم‌الانبیا» ی سپاه پاسداران امضا شد و کار را تمام کرد! 

به این ترتیب، مردم جان بدر برده از زلزله، اینک گرفتار اختاپوس سپاه پاسداران شدند! 

ضرب‌المثلی است معروف که می‌گوید: فلانی از شر گدا خلاص شد اما گیر رمال افتاد! و این، الآن حکایت مردم داغدار ما در کرمانشاه است که از دست «عزراییل» گریختند اما گرفتار «پاسدار» شدند.

پایان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر