۱۳۹۶ آبان ۱۰, چهارشنبه

آمریکا اسنادی از رابطه بن‌لادن با رژیم ایران را فاش کرد

آمریکا اسنادی از رابطه بن‌لادن با رژیم ایران را فاش کرد

افشا اسنادی از رابطه بن‌لادن با رژیم ایران

افشا اسنادی از رابطه بن‌لادن با رژیم ایران

بیشتر بدانید

افشاي ارتباط القاعده وبن لادن با خامنه اي وبي اعتمادي به ملاها(پيوند پست ها ورذل ها)

 

چرا روحاني كه وزير اطلاعات وزير داخله ووزير خارج را با هم در كنترل دارد سفر هيئت طالبا ن به تهران را رد ميكند زيرا او فريب كارودرغگوي بزرگ است

دو تن از اعضای دفتر سیاسی طالبان در قطر

روحاني 35سال در راس جنايت كار ترين ارگانهاي امنيتي ونظامي و...بوده است كار او پنهان كاري فريبكاري ودروگويي جنگ افروزي شكنجه وكشتار بوده است او شاگر خميني دجال ضد بشر است از زير درخت سيب با او بوده والان هم كارگذار خامنه اي است

بیشتر بدانید

خامنه ای وبن لادن وهمکاری آنها در سه انفجار تروریستی "برجهای خبر- دوسفارت آمریکا در شرق افریقا- انتحاری سواحل یمن"

http://asrareposhtepardeha.blogspot.fr/2016/03/blog-post_75.html

مهمترين خبرها

سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا اسناد جدیدی از رابطه مخفی بن‌لادن با رژیم آخوندی فاش کرد.

به نوشته تلگراف انگلستان 10آبان 96 این اسناد شامل نامه‌ها، فیلمها و اطلاعات مختلف است که در جریان حمله به مخفیگاه بن‌لادن در پاکستان به دست آمده و دولت اوباما سالها از انتشار آنها جلوگیری می‌کرد. کارشناسان بنیاد دفاع از دموکراسیها در واشینگتن بخشی از این اسناد را مشاهده کرده‌اند.

بنا بر گزارشهای منتشر شده در وب‌سایت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا این گنجینه اطلاعات که در 2مه سال 2011 در کامپیوتری در مخفیگاه بن‌لادن به دست آمده است نزدیک به ۴۷۰هزار سند را شامل می‌شود.

بر اساس این اسناد توافقاتی وجود داشته که القاعده حملاتی علیه منافع آمریکا در «خلیج‌فارس و عربستان سعودی» انجام دهد. در برابر از طرف رژیم ایران «پول و جنگ‌افزار» و اجازه «آموزش در اردوگاههای حزب‌الله لبنان» را کسب کند.

ماه گذشته مایک پومپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا وعده داده بود که با انتشار مدارک به‌دست‌آمده از حمله به مخفیگاه بن لادن، اسنادی را در مورد «روابط» القاعده و رژیم ایران در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر