۱۳۹۶ مرداد ۸, یکشنبه

همه چیز آرام آرام دارد تغییر می‌کند!ایستگاه آخر کم کم دارد نمایان می‌شود.


همه چیز آرام آرام دارد تغییر می‌کند!ایستگاه آخر کم کم دارد نمایان می‌شود.

لیست گذاری سپاه جهل و جنایت
خامنه ای در مخمصه های مرگبار- سپاه در لیست
سپاه پاسداران چند روز پیش به آرامی نامگذاری تروریستی شد
محسن رضایی با عجله گفت: تا دیر نشده باید کاری کرد!
و به این ترتیب، ماجراجویی‌های علی خامنه‌ای وارد یک تونل تاریک شد!

عقربه‌های ساعت گرچه با سنگینی، اما بی‌مهار در حال طی کردن ثانیه‌هایی هستند که در نقطه فرارسیدن ”تغییر“، هر کدامشان برای آخوندها میلیاردها دلار! می ارزد!
ناآرامی‌های اجتماعی و تظاهرات اعتراضی روزانه مردمی به اضافه یک جنگ قدرت بی‌مهار در رأس رژیم، همراه با انبوهی دشمن منطقه‌یی و بین‌المللی و در کنار اینهمه، یک آلترناتیو آماده و با پشتکار!
این است صحنه سیاسی امروز ایران!
ایستگاه آخر کم کم دارد نمایان می‌شود.

مجلس نمایندگان آمریکا بامداد چهارشنبه ۴مرداد ۹۶ به وقت ایران، طرح تحریمهای دیکتاتوری حاکم بر ایران و دو کشور دیگر را با ۴۱۹رای موافق و ۳رای مخالف تصویب کرد.

به گزارش ایرنا، این تحریم ها، نسخه جدید طرحی است که پیشتر با عنوان «مقابله بااقدامات بی‌ثبات کننده ایران در سال ۲۰۱۷» نام گرفته بود. طرح پیشین با ۹۸رای موافق ‏برابر ۲رای مخالف در سنا تصویب شده بود و حالا باز همان طرح با اصلاحات! و ملحقاتی دوباره در کنگره و سنای آمریکا به رأی گذاشته و با سرعتی غافلگیر کننده تصویب شد!
اینک این طرح باید برای امضای دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روی میز او قرار گیرد.
مبنای این لایحه، تحریمهای جدید کمیته روابط خارجی سنا در رابطه با 'برنامه موشکهای بالستیک' و به اتهام 'حمایت از اقدامات تروریستی بین‌المللی و نقض حقوق‌بشر' از سوی ایران خواهد بود.
این لایحه'قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات کننده ایران در سال ۲۰۱۷ ' نام دارد.
کمی بعد علی خامنه‌ای با آزمایش یک موشک به قول خودش ”ماهواره‌بر “ تلاش کرد صورت خودش را جلوی بسیجی‌ها با سیلی سرخ نگهدارد، اما سیلی را نه خودش، بلکه از آمریکا، آن‌هم با تحریم ۶شرکت پاسداران که همگی از کمپانی‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ”همت “ یعنی یکی از بزرگترین هولدینگ‌های سپاه پاسداران می‌باشند، خورد!
اینک صدای افتادن ”چوبهای زیر بغل“ نظام پلید ولایت‌فقیه تحت نام بی‌مسمای ”جمهوری اسلامی ایران“ ! را به‌راحتی می‌توان شنید.
واقعیت این‌که سپاه پاسداران اینک یکی از بزرگترین مجموعه‌های مالی در تاریخ معاصر جهان می‌باشد! اما یک هولدینگ به‌شدت مسلح با سهم عمده در قدرت سیاسی کشور! چیزی که در کمتر کشوری در دنیا نمونه دارد.
یک عده اوباش مسلح که حالا هرکدامشان یک میلیاردر شده‌اند.
اول بار این اراذل قرار بود حافظان انقلاب باشند! اما پس از ورودشان به جنگ ضدمیهنی و خروج از آن، هر کدام به تناسب موضع ومقامی که داشتند، سهمی از قدرت و ثروت را به جیب زدند و سهمی هم به مماشات‌گران خارجی دادند و و بعد هم برای حفظ وضعیت موجود، سال‌هاست که بی‌دریغ در داخل و خارج ایران خون می‌ریزند، آتش جنگ برپا می‌کنند و با استمرار دیکتاتوری قرون‌وسطایی به‌جا مانده از خمینی، رسماً شعارهای فاشیستی نیمه قرن بیستم را سر می‌دهند! چند ماه پیش آخوند بدنام جعفر منتظری دادستان جنایتکار قضاییه خامنه‌ای به صراحت و روشنی گفت: ”مرگ بر این آزادی که همه چیز را به نابودی می‌کشاند“ ! (خبرگزاری فارس ۱۶آذر ۹۵).

تعریف چنین مجموعه‌یی که هم منابع مالی مملکت را در اختیار دارد و هم سهامدار اصلی قدرت سیاسی مملکت است (آنهم بدون هیچ انتخابات و بدون رعایت هیچ سازوکار ظاهری قانونی – حتی بر اساس قانون اساسی خودشان! -) هم فعال مایشاء در عرصه واردات و صادرات است، پدیده بوالعجبی را تصویر می‌کند که شاید با اغماض بتوان گفت: الیگارشی نظامیان!
و حالا این الیگارشی پاسداران، (در غیاب بزرگترین حامی خارجی‌اش) کم کم دارد در برابر خوی تجاوزگر و توسعه طلبش با ”مانع“ برخورد می‌کند! آنهم نه فقط مانعی درون مملکت (که از سال‌ها پیش وجود داشته و با مقاومتش، پاسداران را ذله کرده) بلکه با مقاومت منطقه‌یی و یک مانع بزرگتر یعنی مانعی جهانی!
بی‌شک نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران پس از ”اوباما“ و نشاندن آن در کنار سپاه قدس و سایر نیروهای تروریستی، کار برخورد بیرونی را از مرحله حرف و موضعگیری به مرحله عمل نزدیک کرده و این، همان چیزی است که آخوندها و پاسداران را به‌شدت ترسانده تا جایی‌ که با موشک‌پرانی و موعظه‌های بازاری برای پامنبریهای حرفه‌ییشان، تلاش می‌کنند، از ترکیدن ”زهرة“ اعضا و منسوبین خود جلوگیری کنند.
و این‌همه در شرایطی روی می‌دهد که در داخل مملکت، حتی در اردوی آخوندی خود نیز دیگر کمترین نشانی از همگرایی درونی و وحدت جبهه‌ای که لازمه لحظات مقابله با فشار بیرونی است، ندارند.
مدیریت احمقانه خامنه‌ای در تمامی این سال‌ها، جبهه پراکنده آخوندها را به نقطه تقریباً اضمحلال کشانده و این هنری است که الحق و والانصاف از امامش به ارث برده که وحدت ملی و بی‌نظیر ایرانیان بر آمده از انقلاب ضدسلطنتی ۵۷ را به بزرگترین شکاف در تاریخ تحولات اجتماعی ایران بدل کرد! علی خامنه‌ای (که موقعیت مذهبی و قدرت خمینی را هرگز ندارد) دقیقاً و گام به گام، پا جای پای امامش می‌گذارد و به همان راهی می‌رود که او رفت. دیر نیست روزی که آبدارچی خامنه‌ای تعریف کند: دیدم آقا! رو به دیوار نشسته و گریه می‌کند! (کاری که خمینی پس از نوشیدن زهر آتش‌بس در آن جنگ ضدمیهنی کرد تا مرد).
ظاهراً روزهای تیره این نظام نکبت‌بار در حال رسیدن است و تلاش‌های صبح و شام ملت ایران و پیشتازان جان برکفش در مبارزه با آخوندها و نظام جبارشان، آرام آرام دارد به ثمر می‌نشیند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر