۱۳۹۶ تیر ۳۱, شنبه

پاسدار جنایتکار محسن رفیق دوست صاحب مرکز فسادی بنام خانه هدایت اسلامی (موسسه خیریه گل یاس) کرج جنایتکاری که هنوز از خمینی و کشتار دهه 60 وقتل عام 67 دفاع میکند

پاسدار جنایتکار محسن رفیق دوست صاحب مرکز فسادی بنام خانه هدایت اسلامی (موسسه خیریه گل یاس) کرج جنایتکاری که هنوز از خمینی و  کشتار دهه 60 وقتل عام 67 دفاع میکند


بنیاد نور با میلیاردها تومان سرمایه متعلق به اوست یکی از کارهای این بنیاد ربودن ونگهداری بیش از 1000دختر بین سنین 7 تا 17 ساله بوده است که از آنها ضمن سواستفاده جنسی برخی را به کشورهای خلیج قاچاق کرده که اکثر آنها در دبی بفروش رفته اند.
برادرش یک اختلاس گر حرفی بوده است اولین اختلاس علنی شده متعلق به مرتضی رفیقدوست برادر محسن رفیقدوست بوده است  که برادرش به جرم فساد اقتصادی دستگیر شد ولی با فشارهای سران نظام از مجازاتش کاسته شد:
مرتضی رفیقدوست برادر وی متهم ردیف ۲ پرونده اختلاس ۱۲۳ میلیارد تومانی از بانک صادرات بود. این ماجرا منجر به اعدام فاضل خداداد و پانزده سال حبس برای مرتضی رفیقدوست شد
در زمان تصدی پاسدار محسن رفیقدوست بر بنیاد جانبازان و مستضعفان, این نهاد را با بیسوادی و فساد مدیریتی تقریبا نابود کرد
فساد های اخلاقی و تجاوز به دختران در شرکتهای وی چندین بار خبر ساز شده اند:
همانطور که گفته شد او رئیس بنیاد نور می‌باشد.بنیاد نور حامی مالی تشکیلاتی بنام موسسه خیریه گل یاس بود که مسئولان آن به همراه حجه الاسلام هادی منتظری مقدم در پی فرار یکی از دختران از این مرکز به اتهام تجاوز و سوی استفاده گسترده از دختران دستگیر و محاکمه شدند. 
مرتضی رفیقدوست برادر وی متهم ردیف ۲ پرونده اختلاس ۱۲۳ میلیارد تومانی از بانک صادرات بود. این ماجرا منجر به اعدام فاضل خداداد و پانزده سال حبس برای مرتضی رفیقدوست شد.
خانه هدایت اسلامی (موسسه خیریه گل یاس) کرج مرکزی خصوصی زیر نظر بنیاد نور بود که به نگهداری بیش از یک هزار دختر(با سن ۷ سال به بالا) در طی چند سال دوران فعالیت خود می‌پرداخت. با فرار یکی از دختران از این مرکز و مراجعه به مطبوعات و دفتر محمد خاتمی، گزارشاتی در رسانه منتشر شد که حاکی از سو استفاده از دختران در سنین مختلف، ربودن دختران، بهره برداری رییس دادگاه انقلاب کرج و برخی دیگر از مقامات بلندپایه از دختران، معتاد کردن و تجارت آنان داشت.
این مرکز زیر نظر بنیاد نور اداره می‌شد.بنیاد نور متعلق به محسن رفیقدوست (اولین وزیر سپاه و رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان) است که به کار تجارت دارو، شکر و…. اشتغال دارددستگیری متهمان فعالیت این مرکز پس از آن فاش شد که والدین یک دختر با ارائه شکایتی اعلام کردند که دختر ۱۷ ساله شان پس از ربوده شدن به مرکزی بنام خانه هدایت در کرج منتقل شده و مسئولان این مرکز از تحویل دادن دخترشان خودداری می‌کنند. با تحقیقات پلیس مشخصی شد که دهها دختر دیگر نیز به عناوین مختلف به این مرکز آورده شده‌اند.
رسانه‌ها از دستگیری برخی دیگر از مسولان این مرکز به اتهام ربودن دختران، سو استفاده و انتقال آنان به کویت و دبی خبر دادند.
در میان متهمان پرونده؛ دادگاه تنها آخوند هادی منتظری مقدم رییس دادگاه انقلاب کرج و از مسئولان مرکز را به حدود ده سال حبس و شلاق محکوم کردو احکام سایر متهمان به جزای نقدی تبدیل شد.اتهامات وی در دادگاه :توقیف ونگهداری دختر ۱۷ ساله‌ای به نام «سمن»، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی در جهت اداره کردن مؤسسه غیر قانونی «گل یاس» کرج (خانه هدایت)، مشارکت در تحویل ندادن نوزادان بدون سرپرست به خانواده‌هاشان، اخذ رشوه به مبلغ ۵ میلیارد ریال، مشارکت در جلب و توقیف و حبس غیرقانونی چهار فردو جعل عنوان قاضی ویژه مواد مخدر» اعلام شد
پس از آزادی وی با قید وثیقه رسانه‌ها از ناپدید شدن دختری که با مراجعه به مطبوعات وضعیت این مرکز را افشا کرده بود گزارش دادندمسایل مربوط به ۱۹ دختر ۷ تا ۲۰ ساله‌ای که در این مرکز نگهداری می‌شدند در دادگاه مسکوت گذاشته شد.
قابل توجه است که این پاسدار جنایتکار هنوز از رو نرفته واعتراف میکند که بله ما خانه های هدایت داریم والان در سراسر کشور فعال هستند وی با وقاحت تمام حالا که سروصدای ماجرای فساد کرج توسط حکومت وپاسداران همراه وهمدستش خواباده شد ، بلکل منکر خانه فساد کرج شده است مصاحبه او را سایتی بنام سیتنا منعکس کرده که به تاریخ تیر ماه 96 میباشد .
در زیر بخوانید 
که داستان قاچاقچی باروتی که گیر افتاد را تداعی میکند گفت اینها سیاه دانه است.این فرد بسیار اسرار هم میکرد، حتی وقتی زیر ریش قاچاقچی گرفتند وآتش زدند وریشش سوخت باز هم گفت نگفتم سیاه دانه است 
الان رفیقدوست هم داستانش ووقاحتش چنین است پاسداری که وقاحت آخوندها وپاسداران ودژخیمان را با هم دارد

توضیح رفیقدوست درباره شایعه خانه عفاف در کرج

محسن رفیقدوست درباره حاشیه‌های شایعه خانه عفاف کرج توضیح داد.

توضیح رفیقدوست درباره شایعه خانه عفاف در کرج
محسن رفیقدوست در گفت وگو با روزنامه سیاست روز درباره حاشیه‌های شایعه خانه عفاف کرج که زیرمجموعه بنیاد نور بود، گفت: آن مرکز زیرمجموعه بنیاد نور نبود. ما الان هم مؤسسه‌ای داریم به نام بنیاد حمایت و هدایت اسلامی که اتفاقا در پردیس هم ساختمان بزرگی ساخته‌ایم که انشاءالله برای نگهداری و اصلاح دختران ناهنجار امسال به بهره‌برداری می‌رسد. یک موقعی شعبه‌ای را در کرج ایجاد کردیم که بعد از مدتی تعطیل شد. عده‌ای در کرج یک مؤسسه‌ای دیگر را درست کردند. ماجرا از این قرار بود که یک دختری را خاله‌اش تحویل آن مرکز می‌دهد. آن مرکز بدی نبود و البته هیچ ارتباطی با بنیاد نور ما نداشته است. پدر دختر از خارج آمده و می‌رود آنجا دخترش را ببیند، می‌گویند خانمی با این مشخصات او را آورده است او هم با آشنایی که در قوه‌قضائیه داشته آن جنجال را به پا می‌کند. این امر هیچ ارتباطی به ما نداشت. افراد این مؤسسه هم بازداشت شدند و بعد تبرئه شدند. ما الان در زاهدان شعبه داریم. دخترانی که پدر یا مادر یا هر دوی آنها اعدام شده‌اند را نگهداری می‌کنیم و قالیبافی یاد می‌دهیم تا تشکیل زندگی بدهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر