۱۳۹۵ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

فریبا هشترودی ."روشنگری های سربازان گمنام وزارت" ونمایش مشترک با "مافیای هابیلیاندر ایران - مهدی سامع

  فریبا هشترودی ."روشنگری های سربازان گمنام وزارت" ونمایش مشترک با "مافیای هابیلیان در ایران

پرونده‌يي که بسته شد –مهدي سامع

  گذار از خدمت به خيانت بسي تاسفبار است؛ اما حقيقت اين است که خانم فريبا هشترودي راه خيانت به آرمان‌هاي مردم ايران و پيوستن به ولايت خامنه‌اي را آگاهانه انتخاب کرده است.

سال 2003 براي مقاومت ايران سال سختي بود. در معامله‌‌يي ننگين بين نيروهاي ائتلاف و استبداد مذهبي حاکم بر ايران، قرارگاه‌هاي ارتش آزادي‌بخش ملي ايران بمباران شد. در تابستان همين سال در فرانسه و اين بار هم باز در يک معامله شرم‌آور به دفتر شوراي ملي مقاومت حمله شد و تعدادي از فعالان جنبش مقاومت توسط پليس فرانسه دستگير شدند. در آن زمان دستگاه گفتمان سازي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي از زبان تعدادي از رسانه‌ها و سياستمداران اعلام کرد که «پرونده مجاهدين و شوراي ملي مقاومت بسته شد.» و ما خطاب به وزارت اطلاعات رژيم گفتيم که اين پرونده در عراق و فرانسه و يا در واشنگتن و مسکو و لندن گشوده نشده که در اين مکان‌ها بسته شود. اين پرونده در خاک ايران و به دست مردم ايران گشوده شده و سرنوشت آن‌هم در خاک ايران رقم خواهد خورد.
  در همان زمان فريبا هشترودي لابد تحت تأثير «روشنگري‌هاي» مدياي قدرت و ثروت که معاملات ننگين با ولايت خامنه‌اي را سفيدکاري مي‌کردند، تصميم خود را گرفت. خانم هشترودي در آن زمان مي‌گفت که تصميم دارد مثل يک ژورناليست آزاد و فارغ از هر «التزام دست و پاگيري» فعاليت کند. من ازجمله افرادي بودم که مدافع خداحافظي محترمانه با وي بودم و خوشبختانه چنين شد. بدين ترتيب او پرونده همکاري با مقاومت را بست و آرزوي من اين بود که وي بتواند به‌عنوان يک روزنامه‌نگار براي آزادي انديشه و بيان فعاليت کند. سرانجام روشنگري‌هاي «سربازان گمنام امام زمان» فريبا هشترودي را به‌جايي کشاند که پرونده جديد خود را دريکي از شعبه‌هاي وزارت اطلاعات در تهران به نام «کانون هابيليان» به نمايش بگذارد. گذار از خدمت به خيانت بسي تاسفبار است؛ اما حقيقت اين است که خانم فريبا هشترودي راه خيانت به آرمان‌هاي مردم ايران و پيوستن به ولايت خامنه‌اي را آگاهانه انتخاب کرده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر