۱۴۰۵ تیر ۳, چهارشنبه

خراتیان در تلویزین : یا مجاهدین وممنوعیت تظاهرات ۳۰ خرداد ( ۲۰ ژوئن ۲۰۲۶)یا عبور کشتی های فرانسوی- واضح تر از این نمیشه دشمن اصلی و الترناتیورژیم را جار زد

خراتیان در تلویزین : یا مجاهدین وممنوعیت تظاهرات ۳۰ خرداد ( ۲۰ ژوئن ۲۰۲۶)یا عبور کشتی های فرانسوی- واضح تر از این نمیشه دشمن اصلی و الترناتیورژیم را جار زد 



ارتباط عبور کشتی‌های فرانسوی از تنگه هرمز و ممنوعیت تظاهرات ۳۰خرداد در پاریس

خراتیان: باید به فرانسوی‌ها پیام بدهیم اگر می‌خواهید کشتی‌هایتان از تنگه هرمز عبور کند ابتدا باید تکلیف پرونده مجاهدین را روشن کنید!!!
پیام هم دادند ممنوعیت را انتخاب کردند

اینهم حکم دادگاه

 

بقاياي رژيم شاه همدستان و آلت فعلهاي ديكتاتوري ديني

دادگاه اداري: تظاهرات ۳۰خرداد در معرض حمله بزرگ رژيم ايران يا شاهپرستها قرار دارد

و ساواك تهديد به بمب گذاري در اين تظاهرات كرده است

 

lدادگاه با توجه به تهديد بمب‌گذاري از سوي رژيم و شاهپرستان عليه تظاهركنندگان، برگزاري تظاهرات را منتفي اعلام كرد اما وكلا استيناف خواستند

 

دادگاه اداري در پاريس امروز در حكم خود اعلام كرد دستور ممنوعيت پليس شامل دلايل كليشه‌اي و عاري از هرگونه اطلاعات زمينه‌اي است. اما گزارشهاي اطلاعاتي كه در اختيار دادگاه قرار گرفته نشان ميدهد تظاهرات روز ۳۰ خرداد «در معرض خطر حمله بزرگ رژيم ايران يا سلطنت‌طلبان ايراني قرار دارد». حكم مي افزايد بقاياي رژيم شاه «يك سرويس امنيت داخلي به نام ساواك دارد. اين "سرويس" در اروپا فعال است و تهديد كرده است در صورت صدور مجوز تظاهرات در ۲۰ ژوئن ۲۰۲۶ توسط مقامات اداري، بمبي را كار خواهند گذاشت.».

به اين ترتيب يك بار ديگر اثبات شد كه شاهپرستان چيزي جز همدستان و آلت فعلهاي حقير فاشيسم ديني حاكم بر ايران عليه مردم و مقاومت ايران نيستند. تجربه ماههاي گذشته نيز نشان داده است، باندهاي فاشيستي شاهپرست از هيچ جنايتي عليه مخالفان شاه و شيخ رويگردان نيستند.

حكم با اشاره به اينكه حضور ساواك «از شركت آن در تظاهرات ۲۶ آوريل ۲۰۲۶ در لندن و ۱۰ مه همان سال در رگنسبورگ آلمان مشهود است، كه طي آن اعضاي راهپيمايي لباس‌ها و بنرهايي با نماد ساواك به نمايش گذاشتند» مي افزايد «جنبش سلطنت‌طلب، از طريق يكي از اعضاي فعال خود، محمد صادقي آهنگر، كه به خاطر «مواضع تهديدآميزش، به‌ويژه نسبت به نيروهاي امنيتي فرانسه و رئيس‌جمهور» «شناخته شده است»، از هواداران خود خواست تا «راهپيمايي را مسدود كنند».

دادگاه با توجه به تهديد بمب‌گذاري از سوي رژيم و شاهپرستان عليه تظاهركنندگان، برگزاري تظاهرات را منتفي اعلام كرد اما وكلا استيناف خواستند.

 

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

۳۰ خرداد ۱۴۰۵ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۶)

اینهم پلیس

دستگیری افراد در ۳۰ خرداد۱۴۰۵ یا ۲۰ژوئن۲۰۲۶ پاریس


نتیجه چی شد ؟


تظاهرات در چندین نقطه برگزار شد دو روز هم کنفرانس بود
پلاس وبان









 این جان کلام از جان جانان


پیام #مسعود_رجوی - ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ با درود و سلام به یاران شورشگر و اشرف‌نشان شما با وفا و پرداخت بها، از شر کثیر خیر عظیم درو کردید سناریو و طرح مشترک بقایای شیخ و شاه و اصحاب مماشات را برملا و به خود آنها برگرداندید اگر این مقاومت و این مجاهدین پایه و مایه‌یی ندارند چرا از روز اول تا ۱۷ ژوئن و تا همین امروز تنها چیزی که فاشیسم دینی را در هر معامله‌یی به‌ویژه معاملات نفت‌آلود راضی می‌کند زدن به آنها و پرداخت از جیب آنهاست. اما شما امروز به جای یک تظاهرات، خود را در چند تظاهرات در نقاط مختلف شهر تکثیر کردید و گسترش دادید به این می‌گویند یک تیر و چند نشان، با یاران اشرف‌نشان در پیامی به خلق قهرمان در داخل ایران و سراسر جهان اثبات جایگزین دموکراتیک و مستقل بر دوش فرزندان رشید میهن در روز شهیدان و زندانیان سیاسی، تأسیس ارتش آزادیبخش ملی با کهکشان شهیدان و زندانیان سرموضع، جنگل رویان بی‌شماران در ۴۵ سال رزم بی‌امان که از پیروزی محتوم نشان دارد راستی که تاریخ ایران به خود می‌بالد #نه_شاه_نه_شیخ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر