۱۳۹۷ شهریور ۱۵, پنجشنبه

بقای رژیم ایران زیر سؤال است، آنها نگران آینده خود هستند - دونالد ترامپ:‌

  بقای رژیم ایران زیر سؤال است، آنها نگران آینده خود هستند - دونالد ترامپ:‌

دونالد ترامپ در کاخ سفید
دونالد ترامپ در کاخ سفید
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفت: در بحبوحه نارضایتی عمومی از رژیم ایران، آینده این رژیم زیر سؤال است.
دونالد ترامپ شب گذشته در جمع خبرنگاران افزود: رژیم ایران در آشوب کامل به‌سر می‌برد و حالا نگران آینده خود است. وقتی من به کاخ سفید آمدم سؤال این بود که رژیم ایران چه زمانی خاورمیانه را تسخیر می‌کند و حالا سؤال این است که آنها باقی می‌مانند یا خیر. این تفاوت بزرگی طی یک سال و نیم اخیر است.

دونالد ترامپ: توافق اتمی طناب نجات برای یک دیکتاتوری قاتل و خونریز

دونالد ترامپ روز ۱۵مرداد تأکید کرد: ایالات متحده کاملاًً متعهد است که همه تحریم‌ها را اعمال کند؛ ما با کشورهایی که با (رژیم) ایران تجارت می‌کنند از نزدیک کار خواهیم کرد تا از تبعیت کامل (آنها)، اطمینان حاصل کنیم. افراد یا نهادهایی که فعالیت‌هایشان را با (رژیم) ایران به تدریج قطع نکنند، در معرض خطر عواقب جدی قرار می‌گیرند.
خوشحالم که بسیاری از شرکتهای بین‌المللی، قبل از این، از تصمیم خود برای ترک ایران خبر داده‌اند و کشورهای متعددی هم گفته‌اند که واردات نفت خام (رژیم) ایران را کاهش می‌دهند و یا قطع می‌کنند.... .

برجام، یک توافق وحشتناک و یک‌طرفه

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه خود، می‌افزاید: برجام، یک توافق وحشتناک و یک‌طرفه بود که در محقق‌کردن هدف بنیادین بستن همه مسیرهای (رژیم) ایران به سمت بمب اتمی شکست خورد و یک طناب نجات از پول نقد برای دیکتاتوری قاتلی فرستاد که به گسترش خونریزی، خشونت و هرج و مرج ادامه داده است.از زمان انعقاد این توافق، تجاوزگری (رژیم) ایران فقط افزایش یافته است. این رژیم از ثروت بادآورده از منابع مالی جدیداً در دسترس قرار گرفته که تحت برجام دریافت کرد، استفاده کرده است تا موشکهای با قابلیت حمل سلاح هسته‌یی بسازد، تروریسم را تأمین مالی کند و به جنگ در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن سوخت رسانی کند

آمریکا در کنار مردم ایران، قربانیان واقعی سیاستهای رژیم ایستاده است

ترامپ افزود: در حالی که ما به اعمال فشار اقتصادی حداکثر به رژیم ایران ادامه می‌دهیم من هم‌چنان نسبت به دستیابی به یک توافق جامع‌تر که به طیف کاملی از فعالیت‌های شرورانه این رژیم از جمله برنامه موشک بالستیک و حمایت آن از تروریسم پاسخ بدهد، روی گشاده دارم .
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ایالات متحده هم‌چنان در کنار مردم ایران ایستاده که قربانیان واقعی سیاستهای این رژیم هستند.

اعمال مجدد تحریمها علیه رژیم ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در روز سه‌شنبه ۱۶مرداد، اعلام کرد: تحریم‌ها علیه (رژیم) ایران رسماًً اعمال شد. این (تحریم‌ها) گزنده‌ترین تحریم‌هایی است که تا کنون اعمال شده و در ماه نوامبر(آبان ماه)، یک مرحله دیگر تشدید خواهد شد
دونالد ترامپ درباره برقراری تحریمهای ثانویه در مورد طرفهای معامله با دیکتاتوری آخوندی، افزود: «هر کسی با (رژیم) ایران تجارت کند، با ایالات متحده تجارت نخواهد کرد. من به‌دنبال صلح جهانی هستم و به چیزی کمتر از آن (نمی‌خواهم)

آغاز رسمی مرحله اول اعمال مجدد تحریم‌های ایالات متحده علیه دیکتاتوری آخوندی

به‌دنبال امضای فرمان اجرایی اعمال مجدد تحریم‌ها علیه رژیم آخوندی توسط رئیس‌جمهور آمریکا، از ساعت ۱۲نیمه‌شب سه‌شنبه به وقت واشنگتن (۰۸۳۰دقیقه صبح به وقت تهران)، مرحله اول تحریم‌ها علیه دیکتاتوری آخوندی که در پی توافق اتمی اوباما با رژیم رفع شده بود، رسماًً به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر