۱۴۰۳ فروردین ۱, چهارشنبه

آمریکا چندین شبکه تدارکاتی که از برنامه‌های موشکی، هسته‌یی و دفاعی رژیم ایران حمایت می‌کنند تحریم کرد



آمریکا چندین شبکه تدارکاتی که از برنامه‌های موشکی، هسته‌یی و دفاعی رژیم ایران حمایت می‌کنند تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا

خزانه‌داری آمریکا در اولین روز سال ۱۴۰۳، چندین شبکه تدارکاتی را هدف قرار می‌دهد که از برنامه‌های حساس تکثیر هسته‌یی رژیم ایران حمایت می‌کنند.
در بیانیه خزانه‌داری آمریکا آمده است: امروز، دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) سه شبکه تدارکاتی مستقر در ایران، ترکیه، عمان و آلمان را که از برنامه‌های موشکی بالستیک، هسته‌یی و دفاعی (رژیم) ایران حمایت کرده‌اند، هدف قرار داد.

برایان ای. نلسون، معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و ​​اطلاعات مالی گفت: «ایران از طریق شبکه‌های پیچیده تدارکات مخفی، به‌دنبال ارائه سیستم‌های تسلیحاتی به بازیگران یاغی در سراسر جهان است که به درگیری دامن می‌زند و جان غیرنظامیان بی‌شماری را به خطر می‌اندازد».

ایالات متحده به استفاده از ابزارهای خود برای مختل کردن این شبکه‌ها و پاسخگویی کشورهایی که به تکثیر پهپادها و موشکهای ایران کمک می‌کنند، ادامه خواهد داد».
اقدام امروز بر اساس فرمان اجرایی (E. O.) ۱۳۳۸۲ انجام شد که تکثیرکنندگان سلاحهای کشتار جمعی (WMD) و وسایل ارسال آنها را هدف قرار می‌دهد.
۱ - شبکه تهیه و تجهیز مازیار کریمی دو تابعیتی آلمان و مستقر در آلمان
۲ - شبکه تهیه و تجهیز فیبر کربن برای شرکت مدافل (MODAFL) در ایران
۳ - شبکه تهیه و تجهیز ترکیبات حساس مستقر در ایران و ترکیه که دستم شهمری و پیشرو مبتکر و میترا اینانلو در آن دست داشته‌اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر