۱۴۰۲ اسفند ۱۶, چهارشنبه

سکوت ۵روزهٔ خلیفه درمانده پس از نمایش انتخابات و ماستمالی شکست در پای درخت به شیوهٔ کرونا

 سکوت ۵روزهٔ خلیفه درمانده پس از نمایش انتخابات و ماستمالی شکست در پای درخت به شیوهٔ کرونا

خامنه‌ای خلیفه درمانده ارتجاع
خامنه‌ای خلیفه درمانده ارتجاع

سکوت ۵روزهٔ خلیفه درمانده پس از نمایش انتخابات

و ماستمالی شکست در پای درخت به شیوهٔ کرونا

 

خامنه‌ای:

لازم می‌دانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات

و از ملت ایران تشکر کنم به‌خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رای

این جهاد بود چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود

 

دشمنان جمهوری اسلامی حدود یک سال

تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات

و انتخابات را از رونق بیندازند

 

مردم با حضور خودشون در پای صندوق‌ها

یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند

شبکه خبر رژیم - ۱۵اسفند ۱۴۰۲:

گوینده: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز بعد از کاشت ۳اصله درخت که همزمان با روز درختکاری انجام شد، به انتخابات ۱۱اسفند اشاره کردند و گفتند:

خامنه‌ای: لازم می‌دانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم به‌خاطر حضورشان در پای صندوق‌های رأی هم یک وظیفه اجتماعی و تمدنی رو ملت ایران با این حضور انجام دادند هم یک جهاد انجام دادند... این جهاد چرا چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود حدود یک سال تقریباً دشمنان ملت ایران دشمنان ایران اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات رو از رونق بیندازند مردم با حضور خودشون در پای صندوق‌ها در مواجه با این حرکت دشمنان یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند بنابراین این جهاد بود.

گوینده: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان خود با اشاره به روز درختکاری، کاشت درخت را یک سرمایه‌گذاری باصرفه و پرسود خواندند و افزودند: درخت دارای ثمرات زیادی هم‌چون افزایش اکسیژن هوا و مقابله با آلاینده‌ها است، بنابراین یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

خامنه‌ای: درخت غرس کردیم به‌معنای اهتمام بیشتر به درختکاری و یکی از این ۳درخت هم درخت زیتون است این به‌معنای اظهار همبستگی و همدلی با مردم فلسطین است که مرکز زیتون آنجاست...

خامنه‌ای خلیفهٔ جنایتکار ارتجاع:

خیلی هم بزرگش نکنیم

این بلا به نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست

 

از این بلاها بزرگ‌تر هم وجود داشته و داره

خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم

 

خامنه‌ای ۱۳اسفند ۹۸

این بلا به نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگ‌تر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم. می‌تواند با دعا با توسلات... خیلی از مشکلات را برطرف کنند... . این حادثه فقط در کشور ما پیش نیامده، این حادثه می‌دانید، شنیدید در بسیاری از کشورهای دنیا امروز این حادثه هست، تفاوتش البته این است که در بسیاری از کشورها پنهان‌کاری می‌کنند، نمی‌گویند. ما مسئولان‌مان با صفا و صداقت! از روز اول با شفافیت خبررسانی کردند!، مردم را در جریان قرار دادند که خب کار خوبی هم بود...

و مطلب آخر هم این است که مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، از این حوادث در کشور پیش می‌آید، البته من نمی‌خواهم مسأله را خیلی کوچک بگیرم، اما خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را.

 

مسعود رجوی - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر