۱۴۰۲ اسفند ۲۶, شنبه

خانم بتانکور : اگر این جنبش مهم نبود، چرا این‌قدر [علیه آنها] زحمت می‌کشید؟ وبی نهایت از آن وحشت دارید ونا خواسته آدرس آلترناتیو میدهید

 خانم بتانکور : اگر این جنبش مهم نبود، چرا این‌قدر [علیه آنها] زحمت می‌کشید؟ وبی نهایت از آن وحشت دارید ونا خواسته آدرس آلترناتیو میدهید


اینگرید بتانکور روزی که شما درتهران خواهید بود بزودی می رسد

اگر این جنبش مهم نیست چرا...؟

خانم بتانکور توضیح می‌دهد که این رژیم برای شیطان‌سازی از آلترناتیو دموکراتیک از چه شیوه‌هایی بهره‌برداری می‌کند؛ شیوه‌هایی که سیاست مماشات به‌دلیل منافع پراگماتیستی، سعی در کتمان آنها دارد.

«اینجا در غرب، کشورهای ما، آنها سعی می‌کنند به ما توضیح بدهند که این موضوع مهمی نیست. مهم نیست تا وقتی‌که نبینیم رژیم برای مخالفت و شیطان جلوه‌دادن این مقاومت چه می‌کند که شگفت‌آور است.

آنها یک دیپلماسی کامل بر روی مقابله با مجاهدین خلق و شیطان جلوه‌دادن مریم رجوی دارند. نه تنها افرادی که در سفارتخانه‌ها کار می‌کنند، بلکه تروریست‌هایی که در سفارت‌خانه‌ها کار می‌کنند و تروریست‌هایی که برای نابودی این جنبش برنامه‌ریزی حملات تروریستی می‌کنند. ویلپنت ۲۰۱۸ و توطئه‌های ترور در همه‌جا را به‌یاد دارید؟»

این سخنرانی باطل‌کنندهٔ جنسی از تبلیغات است که آلترناتیو دموکراتیک نادیده انگاشته می‌شود. این نادیده‌انگاری بخشی از معاملهٔ بین مماشاتگران و فاشیسم دینی است و برای آن هزینه‌های کلان در نظر گرفته می‌شود.

«اگر این جنبش مهم نبود، چرا این‌قدر [علیه آنها] زحمت می‌کشید؟ اما نه تنها این، به‌تازگی از پیام‌های لو‌رفته وزیر کشور و وزیر امور خارجه و وزیر اطلاعات در ایران مطلع شده‌ایم و یک استراتژی کامل برای پرداخت حقوق به ،آكادميك‌ها، دانشمندان و افرادی که معمولاً احساس می‌کنیم بی‌طرف هستند و آن‌چه می‌گویند مغرضانه نیست.

به آنها توسط رژيم پول پرداخت مي‌شود تا سازمان مجاهدین را شیطانی جلوه بدهند. می‌توانید تصور کنید که چه‌قدر زمان، تلاش و تمام انرژی‌‌یی که برای از بین‌بردن این مقاومت صرف کرده‌اند.»

***

آیا با این سخنرانی افشاگرانه تردیدی باقی می‌ماند که در میانهٔ جنگ سرنوشت‌ساز مردم ایران با فاشیسم دینی، مواضع مشعشع علیه یک مقاومت خونفشان، از سر خیرخواهی و آزادیخواهی نیست و آبشخوری دیگر دارد؟  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر