۱۳۹۷ فروردین ۲۳, پنجشنبه

قاتلان بی فشنگ - اصلاح طلبان در حکومت ایران، همان قاتلانی هستند که فشنگ‌هایشان تمام شده است

قاتلان بی فشنگ - اصلاح طلبان در حکومت ایران، همان قاتلانی هستند که فشنگ‌هایشان تمام شده است

قاتلان-بی-فشنگ (1)
درحالیکه بحران حاکمیت پس از قیام سراسری بالا گرفته است، باندهای درونی رژیم نسبت به آینده تیره و تار رژیم وخطر سرنگونی هشدار می‌دهند و در جنگ و جدال‌های درونی، به سیاست‌های تبهکارانه و غصب حاکمیت مردم توسط ولایت فقیه ارتجاع اعتراف می‌کنند.
چند سال پیش هنگامی که جوسازی راجع به اصلاح طلبان قلابی و دعاوی میانه روی رژیم بالا گرفته بود، هنری کیسینجر وزیرخارجه پیشین امریکا گفت: اصلاح طلبان در حکومت ایران، همان قاتلانی هستند که فشنگ‌هایشان تمام شده است
اکنون که در زیر ضرب قیام سراسری مردم ایران ولی فقیه ارتجاع آماج شعارهای سرنگونی توده بپاخاسته مردم بجان آمده شده، همین قاتلان بی فشنگ فرصت را غنیمت شمرده و در مقابل خلیفه مفلوک ارتجاع به صحنه آمده و نسبت به آینده نظام اعلام خطر می کنند.
تظاهرات مردم اهواز
روز جمعه ۱۶ فروردین، ابوالفضل قدیانی موسس باند ارتجاعی و فاشیستی موسوم به مجاهدین انقلاب اسلامی که فلسفه وجودیش مقابله با مجاهدین بود و در دهه ۶۰ همراه با دیگر خط امامی‌های بعدا اصلاح طلب شده امثال عبدی و حجاریان و تاجزاده جنایت‌های سرکوبگرانه بسیاری در حق آزادیخواهان و مجاهدین مرتکب شدند، در بیانیه ای، در وحشت از خطر مجاهدین، خامنه ای را مسبب همه سیه روزی‌های رژیم دانست و نوشت اگر تغییرات اساسی در رژیم صورت نگیرد، نظام ولایت فقیه سقوط خواهد کرد. وی ضمن مستبد و دروغگو خواندن خامنه ای و با حمله به احمدی نژاد که راه را برای غارت کشور به دست خامنه ای و نهادهای وابسته به او گشوده است نوشت:
کسی –جز خودبرخواب‌زدگان- نیست که نداند سزای مقاومت در برابر آقای خامنه‌ای و نقد و سنجش کارنامه تباه او چیست. کیفر این جرم نابخشودنی همانا پرونده‌سازی‌های دستگاه‌های امنیتی و نهایتا حبس و زندان از سوی دستگاه بیداد است».
قدیانی در ادامه با اشاره به سخنرانی خامنه ای در اول فروردین در مشهد، و مقایسه او با گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر، در مورد شخص خامنه ای می نویسد که وی «مدعی وجود آزادی و مردمسالاری و حق انتخاب برای مردم می‌شود و ادعا می‌کند که حکومت او متعرض منتقدانش نمی‌شود…. اما دیگر زمان آن گذشته است که کسی بتواند با بگیر و ببند و خفقان، واقعیت را برای بخشی از مردم وارونه جلوه دهد…. چنین دروغ‌هایی از دهان مستبد تنها نشانگر اصلاح ناپذیر بودن نظام و عقیم بودن اصلاح‌طلبی تسلیم‌طلبانه است».
پیش از او نیز مصطفی تاج زاده معاون وزیرکشور رژیم در دوره آخوند محمد خاتمی وارد کردن ولایت فقیه در قانون اساسی رژیم را بزرگ‌ترین اشتباه نامیده بود.
تاجزاده: «الانی که من دارم با شما صحبت میکنم اون اعتقاد گذشته رو من به جمهوری اسلامی ندارم ما دهه‌ها اعتقادی از جمهوری اسلامی دفاع کردیم الان فقط سیاسی دفاع میکنم یعنی اینکه چون آلترناتیوی نداره یا آلترناتیوش بدتر از خودشه دفاع میکنم نه اینکه چون بهش اعتقاد دارم نه ما خیلی خطاها کردیم که باید الان اصلاحش بکنیم»
تاجزاده: «یکی از بزرگترین اشتباهات ما این بود که ولایت فقیه رو آوردیم توی قانون اساسی»
در روزهای گذشته همچنین در لشکرکشی و رودررویی احمدی نژاد در برابر خامنه ای با انتشار نامه ۳۰۰ بسیجی ، وضعیت بحرانی رژیم آخوندی را در مرحله سرنگونی به نمایش گذاشته شد. در این نامه از جمله آمده است :
-در شرایطی وارد چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران شدیم که نگرانی نسبت به آیندهٔ کشور وگسست بین مردم و حاکمیت به بالاترین سطح خود در چهار دههٔ گذشته رسیده ، بنیان‌ها و علقه‌های قلبی سست‌تر و سطحی‌تر گردیده است.
– اعتراضات مردمی سال ۹۶ زنگ خطرِ هولناک فروپاشی اجتماعی ایران را به صدا در آورده است.
این بسیجیان، راه حل را آغاز اصلاحات اساسی و انقلاب‌گونه در سال ۹۷ عنوان کرده‌اند و تاکید کرده‌اند در این دوراهی مهمی که امروز پیشِ روی نظام وجود دارد ثبات کشور به سود دشمنان داخلی و خارجی برهم خواهد خورد.
درهم ریختگی و جنگ وجدال باندهای جنایتکار درونی رژیم آخوندی یکی از پیامدهای قیام دیماه مردم ایران است که همه آنها را باهم روانه زباله دان تاریخ کردند وپایان ماجرای شیادان و جلادان تحت عنوان اصلاح طلب و اصولگرا را اعلام کردند.
«اصلاح‌طلب! اصول‌گرا! دیگه تمومه ماجرا!»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر