۱۳۹۶ خرداد ۱۸, پنجشنبه

ابراهیم خدابنده جوجه دژخیم، اطلاعات سپاه ومدیرعامل انجمن نجات شعبه پوششی وزارت اطلاعات و احساس تکلیف! برای حفظ نظام

ابراهیم خدابنده جوجه دژخیم، اطلاعات سپاه ومدیرعامل انجمن نجات شعبه پوششی وزارت اطلاعات و احساس تکلیف! برای حفظ نظام

در بحبوحة نفرت اجتماعی از «قتل‌عام زندانیان سیاسی سال۶۷» و زمانی که خامنه‌ای، به‌مثابه رأس و خلیفة‌ارتجاع، خود به صحنه شتافت و اعتراف کرد که جنایات ضدبشری نظام آخوندی در «دهه۶۰ مظلوم! واقع» شده است و مردم برای عناصری که در این جنایت دست داشته‌اند، نظیر آخوند ابراهیم رئیسی، لقب «جلاد» بکار می‌برند، یک جوجه دژخیم زبون مأمور و معذور که وزارت اطلاعات رژیم آخوندی تلاش دارد با عنوان دهان‌پرکن «مهندس ابراهیم خدابنده»، رد جنایات او را بپوشاند، مجبور شد تا درون‌مایه جنایتکار خود را بیرون بریزد و با صراحت تمام رودرروی ده‌ها میلیون مردم معترض به اعدام‌های جنایت‌کارانه این نظام غرقه در خون، به دفاع از کشتار زندانیان دست‌بسته به جرم ابراز عقایدشان، بپردازد و به این وسیله در پیشگاه خامنه‌ای ضحاک زمانه، از اینکه دیر به مراسم کشتار مجاهدین خلق ایران رسیده است، عذر تقصیر بخواهد.
بیشتر بدانید

ابراهيم خدابنده تواب بند 209(همراه با يك گالري انزجار آور) در هم شكسته اي كه توسط مسعود خدابنده عضو اطلاعات شد وهمانند مدير كل گشتاپوي آخوندي به ملاها امداد ميرساند
 ابراهيم خدا بنده مزدور گشتاپوي ملاها كنار آخوند عضو سپاه قدس در عراق


مأمور اطلاعاتی مذکور، در مصاحبه با خبرنگار حکومتی «عصر هامون» ضمن اینکه هدف خود را «آشنا کردن دانشگاهیان با مقوله های فکری [گروه] رجوی دانست» وحشت خود را از اقبال اجتماعی روزافزون جوانان و دانشجویان نسبت به مجاهدین نشان داد و گفت: «احساس تکلیف کردم که جوانانی را که شاید امروز [از مجاهدین] فریب بخورند را راهنمایی کنم تا با چشم بازتری فعالیت کنند».

به نمونه‌ای از این گونه «تکالیف» که «وزارت آدمکشی اطلاعات» بر عهده او گذاشته و او در این زمینه «احساس‌تکلیف‌جنایت‌کارانه» داشته است، توجه کنید:

دژخیم ابراهیم خدابنده [شیطان بنده]: «در سال ۶۷ مسعود رجوی در عراق بود و نیروهایش ضمن تجاوز [!] به خاک [تحت اشغال آخوندهای] ایران، مرزبانان و مدافعان [سلاح برکف رژیم آخوندی] را به قتل رساندند، وقتی همین افراد در زندان ادعا می کنند ما سرموضع خود هستیم [منظورش زندانیان دست‌بسته‌ای است که از سال‌ها قبل در زندان بوده‌اند] یعنی صحه می گذارند بر چنین خیانتی، از نظام نمی شود انتظار داشت با امنیت کشور بازی کند»! (سایت وزارت جاسوسی و کشتار اطلاعات موسوم به اینترلینک ۱۶خرداد۹۶)

قابل‌توجه اینکه حتی آقای منتظری که در سال۶۷ در موضع جانشین ولی‌فقیه نظام بود، در مورد اعدام‌های انجام‌گرفته در سال۱۳۶۷ خطاب به مدافعان این جنایت، جمله‌ای تاریخی گفته است که جوجه دژخیم وزارت اطلاعات، اکنون سعی کرده با تلاش بسیار خود را در صف آن‌ افراد جا دهد: «بزرگ‌ترین جنایتی که در جمهوری اسلامی‌شده و تاریخ ما را محکوم می‌کند به دست شما انجام‌شده و [نام] شمارا در آینده جزو جنایتکاران در تاریخ می‌نویسند».
درباره ابراهیم خدابنده باز هم بخوانید

ابراهيم خدابنده برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم) از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است






ابراهيم خدابنده  برادر مسعود خدابنده(قسمت دوم)  از عاملان قتل عام 10شهويور در اشرف كه جنايت عليه بشريت است

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در مراسم جامعه به‌اصطلاح اسلامی مهندسین، علت شکست آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی در برابر آخوند روحانی و تن دادن ولی‌فقیه به شقه در نظامش را فقط نفرت گستردة اجتماعی از شرکت رئیسی جنایتکار در کشتار مجاهدین و اعدام‌های زندانیان سیاسی در سال۶۷ – که حالا مأمور اطلاعات مذکور تلاش بر توجیه کردن آن دارد- ذکر کرده است و آن را در قالب این سؤال طرح می‌کند که: «آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده رای نمی‌دهند. یعنی اینطور باید رقیب خود را از میدان به در کرد؟ … اگر فردا در جامعه جهانی به ما بگویند ۳۸ سال قاتل بودید و حکم قتل صادر کردید و رییس‌جمهورتان این را بیان کرده که آدمهایی بودند در نظام شما که کارش دادن حکم اعدام بوده چه باید بگوییم»؟ (سایت حکومتی انتخاب ۱۲خرداد۹۶)

لینک های مرتبط 







۸-مسعود خدابنده و ان سینگلتون، گردانندگان شعبه خارج کشوری وزارت اطلاعات – اینترلینک

ترور وتروریزم رژیم حاکم بر ایران - نقش آخوند روحانی در ترور آمیا در آرژانتین
ترور وتروریزم رژیم حاکم بر ایران - نقش آخوند روحانی در ترور آمیا در آرژانتین
منتشرشده در ژانویه 26, 2015 | بیان دیدگاه
آندرس اپن هایم مقاله نویسی که با دادستان نیسمن در ارتباط با ترور آمیا مکاتبه داشته است میگوید که به اعتقاد نیسمن آخوند روحانی یکی از افراد کمیته طراحی این حمله تروریستی بوده است.
 ترور وتروریزم رژیم حاکم بر ایران - نقش آخوند روحانی در ترور آمیا در آرژانتین ترور وتروریزم رژیم حاکم بر ایران - نقش آخوند روحانی در ترور آمیا در آرژانتین منتشرشده در ژانویه 26, 2015 | بیان دیدگاه 10931322_405913659568879_9104875039611193117_n آندرس اپن هایم مقاله نویسی که با دادستان نیسمن در ارتباط با ترور آمیا مکاتبه داشته است میگوید که به اعتقاد نیسمن آخوند روحانی یکی از افراد کمیته طراحی این حمله تروریستی بوده است.

مرگ مرموز آلبرتو نیسمان، دادستان پرونده انفجار «آمیا»، مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس، برای دولت آرژانتی
در رابطه حشد الشعبی ، شبه نظامیان فرقه گرا به مطالب زیر حتمامراجعه نمائید. 
       
بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) وابسته به ایران 17 سنی را در فلوجه سر برید
ایران پیشینه ای دراز در عملیات تروریستی دارد که به واسطه مزدوران و شبه نظامیان خود انجام گرفته است و برخی از آنها عبارتند از:
حمله به سفارت آمریکا در تهران در سال 1979 م (1358 شمسی) و گروگان گیری دیپلمات های آمریکایی به مدت 444 روز.
باز هم بیشتر بخوانید
·                      
بیشتر بخوانید مطالب مرتبط
یک ضربه جدی به ماشین ترور وتروریزم رژیم ایران - فلج شدن بازوهای حزب‌الله پس از ۳۰ روز تحریم خلیجی
نبرد علیه تروریسم برای قاره (اروپا) ما یک آزمون حقیقت است.
سپاه تروریستی قدس وحاکمیت ولایت فقیه منشا وکانون صدور تروریزم
مرتضی رضائی پاسدار جنایتکاری ازمافیای پشت پرده “بیت خامنه اي
وحید حقانیان یا سردار جنایتکار وحید کیست - در مافياي بيت خامنه اي او دفتر خصوصي علي خامنه است

.
بهزادعلیشاهی که درنزدکرمانشاهیان و ایرانیان آزاده دیگر به دلقک علیشاه معروف است

،صمد نظري 

،هادي  شعباني


 وايرج صالحي 


وداوود باقر وند 


وعيسي آزاده 

 در رابطه ترور وقتل های در زیر بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر