۱۳۹۵ تیر ۱۷, پنجشنبه

حمله موشکی به لیبرتی - جزئیاتی از مأموریت قاسم سلیمانی از طرف خامنه ای

حمله موشکی به لیبرتی - 

لینک به منبع
حمله موشكي به ليبرتي- شماره 7
جزييات بيشتري از حمله موشكي به ليبرتي
50 فروند موشك 240ميليمتري فلق 1 باكلاهك جنگي به وزن 50 كيلو به سمت ليبرتي شليك شد
موشكها توسط صنايع سپاه پاسداران بر روي يك تريلي تعبيه شده بود
بر اساس گزارشهاي دريافتي از درون رژيم آخوندي و آثار به جا مانده از موشكهاي شليك شده جزييات جديدي از حمله موشكي 14 تير به ليبرتي كه 50 مجروح و مصدوم برجاي گذاشت، به اطلاع عموم مي رسد:
1-تصميم حمله موشكي از سوي خامنه اي در واكنش به روند انتقال ساكنان از عراق گرفته شد و هدف آن گرفتن تلفات هر چه بيشتر از مجاهدين بود. اين مأموريت را قاسم سليماني سركرده نيروي تروريستي قدس و پاسدار سرتيپ ايرج مسجدي معاون او به شبه نظاميان ابلاغ كردند.
2-موشكهاي شليك شده 50 فروند موشك 240 ميليمتري موسوم به فلق 1 ساخت صنايع سپاه پاسداران بود. وزن اين موشك 111 كيلوگرم و كلاهك جنگي آن 50 كيلوگرم است و داراي سوخت جامد و دو مرحله یي ست. برد اين موشكها 10 كيلومتراست.
3- شليك موشكها در ساعت 2035 دقيقه به وقت محلي شروع شد و شماري از آنها در بيرون ليبرتي از جمله در روستاي العراقيه فرود آمد.
4-موشكها در ليبرتي گودالهايي با قطر 4 متر و عمق يك و نيم متر ايجاد کردند.
5-سكوي پرتاب موشكها در دسته بنديهايي 8 تايي روي يك تريلي در صنايع سپاه پاسداران تعبيه شده و به شبه نظاميان وابسته به نيروي تروريستي قدس در عراق تحويل داده شده است.
6-موشكها از منطقه عقرقوف به فاصله 5 كيلومتري در شمالغربي ليبرتي شليك شده است. شبه نظامياني كه در منطقه ابوغريب و مناطق نزديك به فرودگاه مستقر هستند، انتقال تريلي به محل شليك و عبور آن از سيطره هاي مختلف را تسهيل كرده اند.
7- در جريان اين حمله جنايتكارانه بخشهاي وسيعي ازكمپ طعمه حريق و يا ويران شد و بسياري از متعلقات ساكنان از بين رفت. از جمله 116 بنگال، سالن و ساير اماكن منهدم و يا غير قابل استفاده شد. بيش از 1000 دستگاه كولر آبي، كولر گازي، فن كوئل، يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي، انواع وسايل برقي، كامپيوتر، چاپگر و ديگر وسايل زندگي ساكنان از بين رفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر