۱۳۹۵ تیر ۱۶, چهارشنبه

نادر کشتکار بریده خائنی که به سبک احمدی نژادی میگوید ایران تحت حاکمیت ملاها امن ترین کشور جهان است وزنان ومردم ایران در امنیت!!! هستند

نادر کشتکار بریده خائنی که به سبک احمدی نژادی میگوید ایران تحت حاکمیت ملاها امن ترین کشور جهان است وزنان ومردم ایران در امنیت !!!هستند.
میدانید که احمدی نژاد یک بازجوی تیرخلاص زن میباشد دروغگوئی ها وجملاتی که او داشته به مضحکه همگان در داخل ودر سطح بین المللی تبدیل شده است فقط بعنوان نمونه :
پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد، محمدجعفر

 منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری ایران، از دروغ‌گفتن

 رئیس‌جمهور به مردم و زیر پا گذاشتن قانون توسط او، به 

عنوان یکی از مصیبت‌های آن دوران یاد کرد.
همین احمدی نژاد تیر خلاص زن حرفه ای با وقاحتی بی نظیر به خبر نگاران داخلی وبین المللی گفته بود "ایران امن ترین کشور جهان است". 
حالا بریده خائن حرفه ای که آموزشهایشان را از سپاه قدس ووزارت بدنام آخوندها وبیرحم ترین دژخیمان زندانهای ایران آموخته اند مانند نادر کشتکار که فقط حرفهای همین گشتاپوی ملاها راعلیه مردم ایران وعلیه مقاومت مشروع وسراسری آنها  نشخوار میکند به سبک احمدی نژادی میگوید: "مردم وزنان ایران در امنیت زندگی میکنند" یعنی در حاکمیت ولایت فقیه هیچ خبری نیست وامنیت برقرار است در حالی که تمام جهان خامنه ای وروحانی را خونریزترین دیکتاتورها وایران تحت حاکمیت را بانکدار تروریزیم در جهان میدانند ومانند یک جزامی او را ایزوله نمئده اند ومدرم وجوانان وزنان ایران شعار میدهند مرک بر اصل ولایت فقیه ودر سال 88 گفته بودند خامنه ای قاتله کل نظام باطله ومرگ بر اصل ولایت فقیه
به نمونه های زیر توجه کنید وآنوخت به ماهیت مزدوری وگماستگی خائن بریده ای بنام نادر کشتکار بیشتر پی خواهیم برد که تا کجا این جنایتکار تیغ جلادان تیز کرده وبعد از ریختن خون جوانان ایران آنرا میلیسد ومیگوید "در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه ما .گشتاپوی ملاها واین همه ارگانهای سرکوب گر همه امنیت دارند".
به گزارش مشرق به نقل از بولتن، مارليک و محله سرآسياب مارليک نامي ناآشنا براي مردم استان البرز و حاشيه جنوب غربي تهران نيست سالهاست منطقه سرآسياب مارليک.... آسايش را از مردم و کسبه آن گرفته اند و ترس و نگراني از درگيريهايي منجر به جرح و ضرب دغدغه هر روز مردم اين مناطق شده است .
امروز به گفته شاهدين آژانسهاي اتومبيل از مناطق ديگر خودرو براي اين مناطق در اختيار مسافر قرار نمي دهند و خيابان کاشاني و تعدادي ديگر از خيابانهاي مارليک را خطرناک اعلام کرده اند .

به گفته شاهدين زنان و دختران در اين محلات بعد از غروب آفتاب ديگر امنيتي نداشته و متاسفانه شاهدين مطالبي را مي گفتند که تنها مي توان براي مسئولين مربوطه گفت .
اسید پاشی وامنیتی !!! که نادر کشتکار پادو ولایت ووزارت میگوید

بردگی در نظام ولایت فقیه که بریده مزدور نادر کشتکار آنرا تبلیغ میکند
تعجب نکنید این مطالب در رابطه با بردگی کودکان در سایت های رژیم بفور نوشته شده است نمونه زیر از سایت موعود میباشد
اینجا دروازه غار است، ناف تهران. سوار مترو که شوی، کمتر از یک ساعت به ایستگاه شوش می ‌رسی و چند قدم پیاده که بیایی جایی سر در می ‌آوری که انسانیت دود شده و به هوا رفته است. صبح‌ ها خلوت و شب‌ ها از زمین بچه می ‌جوشد. نه عاشق می ‌شوند، نه کودکی می‌ کنند. وقتی به سن دوازده سیزده سالگی می‌ رسند باید ازدواج کنند و بچه ‌دار شوند. این چرخه زندگی کودکان برده است. راه دیگری مقابل پای آنها نیست، فکر می ‌کنند حتما این صحیح‌ ترین راه است. آنها را غربتی صدا می‌ زنند.
کودکان کار در ایران تحت حاکمیت خامنه ای که جنایتکار وابسته به سپاه واطلاعات نادر کشتکار آنرا گل وبلبل وبهشت برین ودارای امنیت بسیار بالا میداند
بخشی از مطلبی در سایت توانا
اما درباره ایران چه؟ در ایران چه تعداد کودک کار داریم؟ نادر طالبی درباره آمار کودکان کار در ایران به عدم وجود آمار دقیق دراین‌باره اشاره می‌کند. به گفته وی ما درباره هیچ مساله‌ای در ایران آمار دقیق نداریم و راجع به مساله‌ای مانند کودکان کار که اشکال مخفی و فرم‌های مختلف دارد، این مشکل بسیار بیشتر خود را نشان می‌دهد. اما با این حال همانطور که در پیشگفتار آمد وی تعداد کودک کار در ایران را نزدیک به چهار میلیون نفر می‌داند و براین اساس آمار سازمان‌هایی چون بهزیستی و یا اداره آمار را رد می کند که وجود ۷۰۰ هزار تا دومیلیون کودک کار را در ایران پیش‌بینی کرده بودند.

فروش کلیه در نظامی که نادر کشتگر سینه چاک ولایت ووزارت آنرا بهشت برین جلوه میدهد


راهنمای خرید و فروش «کلیه انسان» +جدول قیمت!

تعجب نکنید، بازاری است مثل بقیه بازارها. با مشتریانی ثابت و پر و پا قرص. با خریدار و فروشنده‌‌ای دست به نقد. تنها تفاوتش این است که خریدار پول زندگی خود را می‌پردازد.
"بازار خبر: در بحبوحه‌ی افزایش قیمت‌ها، بیم و امید بسیاری در اغلب بازارها شکل گرفته است. از بازار مسکن و خودرو گرفته تا بازار سکه و ارز. اما تردیدی نیست که اذهان عمومی از بازاری غافل است که  به علت سوداگری، فشار اقتصادی و نبود سیستم نظارتی قوی، تنورشان حسابی داغ شده، اما در خلوت!
کمتر کسی خرید و فروش کلیه را به عنوان یک بازار کسب و کار در نظر می‌گیرد. اینکه اصلا فضایی به اسم «بازار کلیه» بر سر زبان‌ها باشد، بسیار غریب به نظر می‌رسد."
فکر میکنم کافی است چون اساسا قصد آوردن فاکت نداشتیم همه میدانند نظام ولایت فقیه یعنی حکومت ملاهای فاسد دزد وخونریز ومرتجع که با پاسداران وگشتاپوی جنایتکارش ومزدوران وپادوهائی چون نادر کشتکار که الان مانند او در خارج کشور جویده ها و...پس مانده ها وپس داده های سی واند ساله ملاها وگشتاپوی آنرا نشخوار وباز نشخوار میکند خوشبختانه به یمن افشاگری های انجام شده این مزدوران کامل شناخته شدند وماسکهای وزارتی وولایتی آنها دریده شده است ونخوارهای آنها فقط اعترافاتی است که بر جرم آنها میافزاید.
روزحساب در پیشگاه خلق برای آنها که به خلق خیانت وبه ملاها امداد میرسانندبخصوص بریده مزدوران خائن وجنایتکاردور نیست . 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر