۱۳۹۵ مرداد ۱, جمعه

مزدورعلي مرادي پاسدار سردوشی گرفته سپاه قدس واطلاعات ملاهادر نقش كمك بازجو

مزدورعلي مرادي پاسدار سردوشی گرفته سپاه قدس واطلاعات ملاهادر نقش كمك بازجو


از كثيف‌ترين و شقاوت‌بارترين مأموريت‌هاي علي مرادي رفتن به‌دفعات بالاي سر زندانيان سياسي مقاوم و شركت در شكنجه و بازجويي از آن‌ها و دروغ‌پردازي عليه مجاهدين تؤام با تعريف و تبليغ حكومت آخوندي براي وادار كردن زندانيان سياسي به‌زانو زدن و تسليم به فاشيسم مذهبي بود. كه البته هر بار زندانيان سياسي مقاوم با اعلام انزجار از چنين اقدامات پست و ددمنشانه‌يي، او را طرد و با رژيم آدمكش آخوندي مرزبندي قاطع نمودند.

بازجويي و سركوبي خانواده‌ها و هواداران مجاهدين

مأموريت‌ ديگر او، شكنجة رواني خانواده‌هاي مجاهدين و هواداران در استان لرستان به‌عنوان دستيار محمد خسروپور عامل وزارت اطلاعات در خرم‌آباد در مراجعة حضوري يا احضار آن‌ها به شعبة وزارت اطلاعات با بهانه‌ها و ترفندهاي مختلف است. اين اقدام به‌منظور ايجاد دلهره و هراس در بين خانواده‌هاي مجاهدين همراه با ارائة اخبار جعلي و اكاذيب از موقعيت مجاهدين در عراق و يا وضعيت بستگان خانواده‌هاي مذكور مي‌باشد. هدف بعدي چنين اقدامات كثيفي اين است كه با تهديد آن‌ها را به شركت خيمه‌شب‌بازي وزارت اطلاعات عليه مجاهدين وادار نمايد تا در تلاش براي بازگرداندن بستگانشان از اشرف و ليبرتي، امضاي طومارهاي ساخته و پرداختة وزارت جعل و سركوب و نامه‌نگاري به ارگان‌هاي بين‌المللي عليه مجاهدين و نهايتاً اعزام آن‌ها به عراق فشار بر رزم‌آوران آزادي زمينه‌سازي قتل و كشتار اشرفي‌ها را فراهم سازند

اعزام به فرانسه

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت در تاريخ 30 شهريور 85، جزئيات جديدي را از طرح اعزام دسته‌يي از مأموران اعزامي گشتاپوي آخوندها به فرانسه به اطلاع هم‌وطنان رساند. در اين اطلاعيه آمده است: «آخوند گوشت‌خوار اژه‌اي [وزير وقت اطلاعات] گروهي از شكنجه گران و بازجويانش را به فرانسه اعزام كرده است تا ضمن لجن‌پراكني عليه مقاومت، براي اقدامات تروريستي نيز زمينه‌سازي كند. سه تن از اين مأموران آرش صامتي پور، بابك امين و علي مرادي نام دارند. آن‌ها از کار چرخانان شعبه‌يي از وزارت اطلاعات تحت عنوان انجمن نجات مي‌باشند كه مأموريتش اعمال فشار و سركوب خانواده‌هاي مجاهدين و هواداران مقاومت است.
رژيم مفلوك و پا به گور آخوندي كه از تصميم دادگاه استيناف پاريس در روز 26 خردادماه امسال [1385] مبني بر حذف كليه ممنوعيت‌هاي اعمال‌شده بر مقاومت ايران، به‌شدت خشمگين و سرخورده شده است، بيهوده تلاش مي‌کند با اين شوهاي مسخره، آب‌رفته را به جوي بازگرداند. از سوي ديگر اطلاعات آخوندي كه از مخالفت گسترده و فزاينده پارلمان‌ها و محافل سياسي كشورهاي اروپايي با برچسب تروريستي عليه سازمان مجاهدين خلق ايران به‌شدت نگران است، با فرستادن اين مزدوران به فرانسه و ديگر كشورهاي اروپايي درصدد است، از حذف اين برچسب جلوگيري كند».
مأموران اعزامي به فرانسه در نمايش وزارت جعل و جاسوسي كه توسط دو مأمور شناخته‌شده وزارت اطلاعات در خارج از ايران بنام مسعود خدابنده و كريم حقي راه‌اندازي شده بود شركت كردند تا داستان‌هاي ساختگي آخوندها را تكرار كنند.

در كنار دژخيمان قوة قضايية آخوندها

روز 18 خرداد 86 وزارت اطلاعات در همكاري با قوة قضاييه اعدام و شكنجة آخوندها اقدام به برگزاري نمايشي در اهواز تحت عنوان «امان‌نامه» نمودند. علي مرادي در كنار بدنام‌ترين دژخيمان رژيم آخوندي در استان، موسي پيريايي (دادستان دژخيم عمومي و ارتجاع اهواز) و جامعي (مديرکل جنايتكار سياسي امنيتي خوزستان) به همراه تعداد ديگري از گماشته‎‌هاي وزارت بدنام، در نقش مترسك اين صحنه بكار گرفته شد.

صحنه‌گرداني نمايش وزارت اطلاعات در مقابل سفارت انگلستان

در 7 مرداد 87 به دنبال خروج نام سازمان مجاهدين از ليست ارتجاعي – استعماري انگلستان، آخوندها مشتي اوباش و گماشته را تحت نام خانواده مجاهدين مقابل سفارت انگليس در تهران بردند تا شعار بدهند كه چرا فرزندانشان از ليست تروريستي درآمده‌اند؟! آن‌ها شعار مي‌دادند «تروريست خوب و بد ندارد». در ادعانامه آخوند اژه‌اي كه علي مرادي مزدور آن را در پايان اين نمايش قرقره كرد آمده است: «به‌شدت نگران تصميم اخير دولت انگليس هستيم. متأسفانه مطلع شده‌ايم دولت انگلستان… سازمان مجاهدين خلق را از ليست گروه‌هاي ممنوعه خارج كرده ‌است و اين در حالي است كه اين گروه از نزديك به 8 سال قبل در آن كشور ممنوعه اعلام‌شده بود. ما خانواده‌هاي اعضاي سازمان مجاهدين خلق هستيم، كساني هستيم كه از تصميم گرفته‌شده آسيب‌ديده‌ايم زيرا كه ما به‌شدت نسبت به سرنوشت بستگان خود نگران شده‌ايم. آن‌ها استراتژي خود را به‌هيچ‌وجه عوض نكرده‌اند».
نيازي به توضيح نيست كه اين مزدور شقاوت‌پيشه، هيچ نسبتي با ساكنان اشرف و ليبرتي نداشته و تنها به‌عنوان سياهي‌لشکر به آنجا برده شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر