۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

اگر تا ۴۸ساعت اسناد محکومیت مرا منتشر نکنید، اقدام می‌کنم - تهدید احمدی‌نژاد علیه آخوند لاریجانی

 اگر تا ۴۸ساعت اسناد محکومیت مرا منتشر نکنید، اقدام می‌کنم - تهدید احمدی‌نژاد علیه آخوند لاریجانی

احمدی نژاد

احمدی نژاد

احمدی‌نژاد امروز یکشنبه 26آذر 96 آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه خامنه‌ای را تهدید کرد که اگر اسناد مربوط به اتهامی چون فتنه‌گری و انحراف و حمایت از بابک زنجانی را که به او نسبت داده منتشر نکند، اقدامات مقتضی را به‌عمل می‌آورد.

وی در فیلمی که در سایت دولت بهار منتشر کرد، خطاب به آخوند صادق لاریجانی گفت: 'من نمی‌گویم که در دادگاه صالح زیرا از شما چنین انتظاری را ندارم، اما حتی اگر در دادگاه فرمایشی تحت‌امر خودتان ما به این عناوین مجرمانه محکوم شده‌ایم، ظرف ۴۸ساعت اسنادش را منتشر کنید تا همگان بدانند.'

آخوند صادق لاریجانی هفته گذشته احمدی‌نژاد را هم‌چنین به سیاه‌نمایی علیه نظام متهم کرده و گفته بود هدف انتقادهای وی القای این نکته است که خامنه‌ای در قبال مشکلات دستگاه قضایی سکوت کرده است.

طی روزهای اخیر قضاییه خامنه‌ای از دادستان کل آخوند محمد جعفر منتظری گرفته تا آخوند محسنی اژه‌ای سخنگوی قضاییه و تا شخص صادق لاریجانی اتهامات متعددی را علیه احمدی‌نژاد مطرح کرده‌اند. این حملات در واکنش به نامه سرگشاده احمدی‌نژاد به خامنه‌ای است که گفته بود مقامهای قضایی در افکار عمومی متهم هستند و اوضاع نظام را بدتر کرده‌اند.

احمدی‌نژاد پیشتر نیز گفته بود چون دولت او 'مچ دزدها را گرفته'، اکنون با اتهام دزدی و فساد از سوی قوه قضاییه روبه‌رو شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر