۱۳۹۶ دی ۲, شنبه

”دنیا الآن بسیج است علیه جمهوری اسلامی ایران “ !

”دنیا الآن بسیج است علیه جمهوری اسلامی ایران “ !

آخوند امامی کاشانی

آخوند امامی کاشانی

شورای امنیت سازمان ملل متحد، روز شنبه 2دی 96 طی بیانیه‌یی شلیک موشک از طرف حوثی‌ها به سوی ریاض را به‌شدت محکوم کرد.

این بیانیه ضمن محکوم کردن شبه‌نظامیان حوثی، همه کشورها را ملزم به تطبیق رفتار خود با قطعنامه‌های شورای امنیت مبنی بر عدم ارسال اسلحه به شبه‌نظامیان حوثی‌ها کرده است.

هم‌چنین این بیانیه دسترسی شبه‌نظامیان حوثی به موشکهای بالستیک، را تهدیدی برای امنیت منطقه‌یی و بین‌المللی دانسته. این بیانیه مورد توجه محافل سیاسی و خبری قرار گرفت و مهم تلقی شد.

اهمیت این بیانیه در این است که همه کشورهای عضو چه دائم و چه موقت یعنی همه 15کشور به این قطعنامه رأی مثبت دادند و بیانیه به‌اتفاق آرا تصویب شد.

اگر چه در این بیانیه اسمی از رژیم آخوندی نیامده است، اما در واقع این بیانیه رژیم آخوندی را به‌شدت محکوم کرده و هشدار داده باید از ارسال سلاح برای حوثی‌ها خودداری کند.

در خبرهای هفته گذشته تقریباً هیچ رسانه‌یی نبود که درباره عامل شلیک این موشک ها که رژیم آخوندی بوده چیزی ننوشته باشد.

مقامات آمریکا و اروپا و بسیاری از کشورهای خاورمیانه نیز رژیم را به‌خاطر اقدام قبلی حوثی‌ها در موشک‌پرانی به عربستان محکوم کردند.

و بر همگان روشن است که عامل اصلی شلیک موشک رژیم آخوندی بوده، که موشک ها را برای حوثی‌ها ارسال کرده و فرمان شلیک‌اش را هم صادر کرده است. زیرا ارتش سابق یمن که وابسته به علی عبدالله صالح است، اساساً موشکهایی با مشخصاتی که در کنفرانس مطبوعاتی نیکی هیلی در وزارت دفاع آمریکا نشان داده شد نداشته، و حوثی‌ها نیز دارای امکاناتی که بتواند چنین موشکهایی تولید کنند نداشته و ندارند.

وقتی بیانیه شورا را کنار آن خبرها و نیز کنار مواضع کشورها علیه رژیم بگذاریم، تردیدی باقی نمی‌ماند که مخاطب این بیانیه که در آن هشدار می‌دهد هیچ کشوری حق ندارد به حوثی‌ها موشک بدهد، رژیم آخوندی است.

به این ترتیب محکومیت رژیم در مورد جنایتهایی که در یمن انجام می‌دهد به‌طور غیررسمی اما کاملاً واضح و روشن به یک محکومیت جهانی تبدیل شده است.

طبیعی است که هزینه اقدام بعدی در این زمینه را برای رژیم بسیار سنگین‌تر و خطرناکتر کرده است.

این محکومیتها و هم‌چنین محکومیتهای دیگر رژیم توسط مقامات سایر کشورها و هم‌چنین توسط پارلمانترهای اروپایی، آمریکایی... سبب وحشت امام جمعه‌های رژیم شده است.

امامی کاشانی امام جمعه خامنه‌ای در تهران در نماز جمعه 1دی 98 از موج محکومیتهای بین‌المللی رژیم و محکومیت دخالتهای حکومت آخوندی ابراز وحشت کرد: ”دنیا درست خودش را بسیج کرده علیه کشور، علیه جمهوری اسلامی، این مسائلی که الآن در دنیا ملاحظه می‌کنید... می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند، با هم حرف بزنند بسیج کنند علیه ایران. آنهم سازمان ملل است، آنهم شورای امنیت است... دنیا الآن بسیج است علیه جمهوری اسلامی ایران...“.

امام جمعه خامنه‌ای در یزد نیز گفت: ”دشمنان برای صد سال آینده ما هم نقشه کشیده‌اند.“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر