۱۳۹۶ آذر ۲۲, چهارشنبه

پاسخ به دعاوی رذیلانه بلندگوهای وزارت اطلاعات ومزدوری نو رسیده بنام سیامک نادری از پیمان حمزوی

پاسخ به دعاوی رذیلانه بلندگوهای وزارت اطلاعات ومزدوری نو رسیده بنام سیامک نادری

 از پیمان حمزوی

Partager
پاسخ-به-دعاوی-های-رذیلانه-پیمان-حمزوی

سند مزدوری یک خائن خودفروخته بنام سیامک نادری – از اسماعیل میرزایی

Google+Partager

مزدوری-یک-خائن-خودفروخته

نامه رسیده از رضا رهبر خطاب به مزدورانی که جویده های وزارت اطلاعات را باز نشخوار میکنند


من پیمان حمزوی هوادار سازمان پرافتخار مجاهدین‌خلق ایران، مطلبی را در سایت معلوم‌الحالی خواندم که نام من نیز در آن‌ مطلب درج‌ شده بود، هرچند که این اراجیف شایسته پاسخگویی نیست ولی برای اطلاع مردم‌ ایران اعلام می‌کنم:
۱٫ تصمیم من به ادامه زندگی در خارج از مناسبات مجاهدین بدلیل عدم کشش شرایط مبارزه و به اختیار و انتخاب خودم بوده و قبل از مباحث مربوط به جابجایی به موقعیت فعلی تصمیم خودم را گرفته بودم.
۲٫ این من بودم که دیگر تحمل ادامه مبارزه را نداشتم و لذا این انتخاب را کردم، کما اینکه بقیه نیز به اختیار خودشان انتخاب کردند که مسیر مبارزه را ادامه دهند؛ و این اراجیف مسخره که افراد را به‌ زور نگه‌میدارند در دنیای کنونی محلی از اعراب ندارد و توهین به فهم و شعور انسانی است، همان چیزی که آن جنابان بهره‌ای از آن نبرده‌اند.
۳٫ بحثهایی مانند زندان سازی، ممنوعیت ارتباط با خانواده و دنیای خارج و… همگی مطالبی است که به‌ کرات قبلاً پاسخ آنها داده‌ شده است. این تشبثات رذیلانه راه به‌جایی نخواهد برد و همچون توطئه‌های قبلی سرانجامی جز شکست نخواهد‌ داشت.
۴٫ اعلام می‌کنم که من یک هوادار سازمان پرافتخار مجاهدین‌ خلق ایران هستم و باردیگر بر مرزبندیهایم با رژیم ضدبشری آخوندی تأکید و بر مواضع خودم در هواداری از مجاهدین‌ خلق افتخار می‌کنم.
۵٫ اعلام و تأکید می‌کنم که این رژیم ضدبشری که جز خونریزی و اعدام و فقر و ویرانی هیچ دستاوردی برای مردم‌ ایران نداشته هیچ آینده‌ای ندارد و به‌ زودی به دست مردم و مقاومت پیشتاز آن سرنگون خواهد شد. حکومت آخوندی و وزارت اطلاعات بجای دلسوزی برای این قبیل مسائل چکمه خود را از گلوی ملت ایران بردارد.
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
درود بر سازمان مجاهدین‌خلق ایران
پیمان حمزوی۱۰/ دسامبر/ ۲۰۱۷
امضاء

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر