۱۳۹۶ مهر ۲۸, جمعه

افشای یک «جنگ روانی» -سمیه محمدی

افشای یک «جنگ روانی» -سمیه محمدی

سمیه محمدی

سمیه محمدی

تَبَارَک الَّذِی نَزَّلَ الْفُرْقَانَ عَلَی عَبْدِهِ لِیکونَ لِلْعَالَمِینَ نَذِیرًا {الفرقان/۱}
بسیار پربرکت کرد کسی که مرزبندی‌ها را برای بنده خود فرو فرستاد تا برای همه جهانیان بیم دهنده باشد

رژیم پوسیده و روبه‌زوال آخوندها پس از شکست‌های پیاپی بین‌المللی و آخرین آنها یعنی در لیست رفتن سپاه جنایت‌کارش و مشخصاً پس از دریافت ضربات سنگین سال گذشته از مجاهدین، از انجام موفقیت‌آمیز هجرت بزرگ تا برگزاری مراسم باشکوه تأسیس سازمان و انتخاب مسئول اول جدیدمان، وامانده و پریشان شده و نمی‌داند سرش را بر کدام سنگ بکوبد. چرا که برای موشک‌پرانی و ضربه زدن نظامی دیگر هم دستش خالی است. لذا به حربه همیشگی‌اش که دروغ پرانی و پخش جعلیات و لجن‌پراکنی رو آورده است تا شاید بتواند ولو دقایق یا ساعتهایی نیروهای وارفته خودش را سرگرم کرده و دلداری دهد و وقت مجاهدی مثل مرا بگیرد و به موضوع دروغ خود مشغول کند.

در حالی‌که من در سلامت کامل و در سرفرازترین روزهای مبارزاتی خودم به‌سر می‌بردم متوجه شدم که ۲۵مهر دروغی بزرگ در مورد من از تلویزیون و سایت‌های رژیم پخش‌ شده که گویا من در این تاریخ خودم را به کمیساریای پناهندگان در آلبانی معرفی کرده‌ام.

وقتی خبر را خواندم لحظاتی شوک شدم که چطور رژیم در حالی‌که من زنده هستم و می‌داند که به‌زودی تکذیب این خبر توسط من در همه‌جا پخش خواهد شد و به گوش همه مردم ایران و هواداران مقاومت خواهد رسید دست به این کار کثیف زده است. ولی سرنوشت همه دیکتاتورهای رو به سقوط به یادم آمد و این واقعیت که رژیم آن‌قدر درمانده و ضعیف و ذلیل شده است که حاضر است هزینه چنین فضاحت و بی‌آبرویی را در دنیای سیاسی و مطبوعاتی به جان بخرد.

هر چند که این نوع دروغ‌ها برای همه مردم ایران آشناست و همه می‌دانند که این حکومت چطور از ابتدا بر پایه‌های دروغ و دجالیت و جنایت سوار شده است.

چند روز پیش یک کارگزار اطلاعاتی خامنه‌ای به نام «عباس سلیمی نمین» که سال‌ها از سرکردگان جنگ روانی علیه مجاهدین و کارگزار پروپاگاندای حکومت دروغ و ریای آخوندی است، در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم، در مورد یکی از روش‌های «جنگ روانی» گفته بود: «[در این روش] این رسانه‌ها طبعاً در عرصه جنگِ روانی پیش قراول نمی‌شوند بلکه آدمها یا ابزارهایی… دارند که از طریق آن ابزارها، جنگ روانی را دنبال می‌کنند.
… ابزارهای انسانی که حاضرند پیش قراولِ برنامه‌های عملیات روانی شوند را شناسایی می‌کنند و از آنها بهره می‌گیرند تا بتوانند حرکتی را آغاز کنند البته قطعاً آن حرکت از پشتیبانیِ آنها برخوردار است اما اگر این حرکت موفق شد، از آن پشتیبانیِ عملی هم می‌کنند ولی اگر موفق نشد حتی در مقام تخطئه و تکذیب آن برمی آیند. … اگر موفق می‌شد آن مطلب کذب را هنرمندانه برای مخاطب جا بیندازد رسانه‌های رسمی هم پشت آن می‌آمدند اما اگر موفق نمی‌شد و مفتضح می‌شد رسانه رسمی خودش هم آن موضوع را تکذیب می‌کرد. با این‌که آن را پوشش داده بود اما تکذیب می‌کرد». (تسنیم ۲۳مهر ۹۶)

با این آشنایی با متدهای جنگ روانی، می‌پردازم به موضوع خودم:
هم‌وطنان عزیزم به یاد دارند که سال ۹۳فیلمی را با عنوان «فیلمی ناتمام برای دخترم…» درست کردند که من همان زمان در جواب به آن، کتاب و مصاحبه مفصلی انجام دادم و همه جنایت و دروغ‌پردازیهای این رژیم طی سالیان گذشته را که با سوءاستفاده از خانواده‌ام انجام داده بودند افشا کردم. فیلم این مصاحبه و کتاب خودم را در لینک زیر ضمیمه می‌کنم تا بیشتر با ترفند و توطئه‌های این رژیم آشنا بشوید.

البته این نوع ابتلائات برای من و هر مجاهدی واقعیات سخت اما زیبای مبارزه‌یی است که انتخاب کردیم. مجاهدینی که پس از ۱۵سال مبارزه در سخت‌ترین حملات پیاپی به اشرف و لیبرتی نه‌تنها خم به ابرو نیاوردند که هر روز در مسیر مبارزه استوارتر و جدی‌تر شدند. و همه می‌دانند که هر مبارزه‌یی فضولات و تفاله‌های خود را دارد که الحق مصداق خسرالدنیا والآخره هستند.

اما واقعیت اصلی که رژیم و انواع مزدوران و بریده خائنین بیش از همه می‌داند و پیام آن‌را به‌خوبی گرفته‌اند این است که مجاهدین امروز بسا بسا از مجاهدین دیروز قوی‌تر و با ایمان‌تر و برای سرنگونی هر چه سریعتر این رژیم حاضرتر هستند.

در آخر هم می‌گویم هر چه می‌خواهید و با هر چه در چنته دارید بیایید ما را باکی نیست. نه از دروغ و تهمت می‌ترسیم و نه از توطئه و فشار.
من با هر کدام از این ابتلائات و نبردها، در مبارزه مقاوم‌تر و نسبت به آرمان و سازمانم عاشق‌تر می‌شوم و انگیزه‌ام برای سرنگون کردن رژیم صدبرابر افزون‌تر می‌شود تا بتوانیم هر چه سریعتر مردم عزیزم ایران به‌خصوص جوانان را از دست این رژیم جنایتکار نجات بدهیم.

برای صدمین بار می‌گویم بجنگ تا بجنگیم. همان‌طور که در سوگندهایم گفته‌ام من مجاهدخلق سمیه محمدی سرفرازانه مجاهد می‌مانم و مجاهد می‌رزمم و مجاهد می‌میرم.
مجاهدخلق- سمیه محمدی
آلبانی- مهر ۹۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر