۱۳۹۶ آبان ۹, سه‌شنبه

خودشو بیار، اسمشو نیار!ما وقتی که بحثهای استراتژیک داریم باید بدانیم همه چیز را باید پنهان بکنیم نه این‌که شاخ و شانه بکشیم...»

خودشو بیار، اسمشو نیار!ما وقتی که بحثهای استراتژیک داریم باید بدانیم همه چیز را باید پنهان بکنیم نه این‌که شاخ و شانه بکشیم...»

پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس

پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی تروریستی قدس

تلویزیون رژیم روز 6آبان گفتگویی با دو تن از مهره‌های رژیم داشت، اولی علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت رژیم در مجلس ارتجاع که از باند خامنه‌ای بود و دومی یک کارشناس سیاسی رژیم به نام پیروز مجتهدزاده که قاعدتاً بایستی او را از طیف به‌اصطلاح اصلاح‌طلبان درون رژیم و از شرکای روحانی محسوب کرد. بحث و گفتگوی این دو درباره برنامه موشکی رژیم بود، البته در خلال آن بحثهای دیگری نیز مطرح شد که قابل‌توجه بود:
ابتدا نظرات مجتهدزاده درباره برنامه موشکی رژیم بود وی گفت:
مجتهدزاده: «در این زمینه موشکی خود موشک ایرادی ندارد از دید منتقدان خارجی عرض می‌کنم خود موشک ایرادی ندارد شیوه بیان ما و شیوه ارائه ما ایراد دارد ما چه لزومی داره که روی موشک بنویسیم مرگ بر این و آن؟ این برای ما مسأله درست می‌کند ما وقتی که بحثهای استراتژیک داریم باید بدانیم همه چیز را باید پنهان بکنیم نه این‌که شاخ و شانه بکشیم...»

«... من یادمه موشک شهاب چهار رو معرفی می‌کردند اون افسری که معرفی می‌کرد موشک دو هزار کیلومتر برد داره می‌گفت تا خود اسراییل می‌زند آقــــــــــــا این همه جا را می‌توانه بزند در دو هزار کیلومتر شما چرا این اسم رو می‌آوری وسط که برای ما شاخ درست کنی؟ بیان ما مشکل دارد ارائه ما دیپلوماسی ما مشکل دارد. ... .»

«موشک شهاب دو هزار کیلومتر برد دارد این دو هزار کیلومتر از هندوستان گرفته تا آفریقا گرفته چرا از اسراییل اسم می‌برید؟ جز این‌که بهانه بدهید عرض من این است، عرض من این هست که همه دولتها پنهان می‌کنند مقاصدشون را استعدادهای نظامی را پنهان می‌کنند یکی از سرداران برجسته ما می‌گفت اگر آمریکا چنین و چنان بکند ما از اون 8هزار تا موشکی که در لبنان آقــــــــــــــا تو چرا آمار میدهی؟»

فرق دو باند حاکم رو مشاهده می‌کنید؟! در بحث موشک و جنگ‌افروزی و بمب و هر چیزی که برای حفظ این نظام اهریمنی لازم است با یکدیگر اختلافی ندارند، در شیوه ارائه و شیوه بیان با هم اختلاف دارند، یکی می‌خواهد نان موشک را با جار و جنجال و تبلیغات، چند برابر بخورد، آن یکی می‌گوید کار را باید پنهانی پیش برد، موشک و بمب اتمی را باید یواشکی ساخت تا برای خودمان این همه مشکل درست نکنیم. در ادامه این گفتگو نوبت بروجردی رئیس کمیسیون امنیت رژیم در مجلس ارتجاع از باند خامنه‌ای بود که می‌خواست از صدور ارتجاع و تروریسم به سایر کشورهای منطقه دفاع کند وی این چنین استدلال کرد:
بروجردی: «توی بحرانهای منطقه توی عراق توی سوریه و این بحرانهایی که واقعاً تحمیل کردند به منطقه ما، هدف اصلی شون هم متوجه جمهوری اسلامی ایران بود بعضی‌ها می‌گویند که خب چرا نیروی ایرانی می‌رود توی مدافع حرم به‌شهادت میرسه؟ ما خط مقدم جبهه مون اونجاست...»

«.. شما اگر نتوانید دشمن رو در کنار مرزهای خودش مدیریت بکنید حتماً می‌آید کنار مرزهای شما که بدترین دفاع این هستش که دشمن بیاید درب خانه شما. ... .»

بروجردی: «راجع به آن نکته اولی که اشاره فرمودند ژاندارم منطقه اصطلاح متداول در قبل از انقلاب بود...»

«2515سرباز ایرانی به ظفار عمودی می‌رفت افقی بر می‌گشت برای چی؟ ما چه نفعی اونجا داشتیم؟»

مجتهدزاده: «در اونجا عمودی رفت در همه مورد دیگر هم میشه گفت الآن هم به سوریه عمودی می‌روند افقی بر می‌گردند».

بروجردی: «ما در سوریه داریم از منافع ملی خودمون که استراتژی» (دفاع می‌کنیم)

مجتهدزاده: «اون موقع هم ما رفتیم عمان از منافع ملی خودمون که کمونیستها رو بیرون کنیم چون اونها می‌خواستند از طریق ظفار بیایند کل خلیج‌فارس رو بگیرند ما پدرشون رو در آوردیم»

به این ترتیب بروجردی با مثال زدن از نیرو بردن شاه به ظفار و به کشتن دادن سربازان ایرانی، گاف احمقانه‌یی کرد و طرف مقابل هم بل گرفت که اگر رفتن در یک کشور دیگر و به کشتن دادن جوانان ایرانی، به بهانه امنیت ملی مذموم و جنایت است، ظفار و سوریه چه فرقی می‌کند؟ البته فرقش این است که ابعاد هزینه مادی و انسانی جنگ در ظفار به یک‌هزارم جنگ و ویرانی و کشتار در سوریه نمی‌رسید؛ فرق دیگرش هم این است که دیکتاتور تاجدار نقش ژاندارم منطقه را بازی می‌کند و دیکتاتور عمامه پیچ می‌خواهد برای خروج از بن‌بستهای لاعلاج درونی ادای ابرقدرت منطقه‌یی را در بیاورد و این وسط مردم ستمزده ایران و سوریه و کشورهای منطقه هستند که باید بهای این سوداهای جنایتکارانه را بپردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر