۱۳۹۶ مهر ۲۸, جمعه

کمپين سرشکستگی و استیصال وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران


کمپين سرشکستگی و استیصال وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران

کمپین وزارت اطلاعات
در تاریخ اول اکتبر امسال (۹ مهر ۹۶)، گزارش سال ۲۰۱۶ اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن درباره فعالیت‌های رژیم و وزارت جاسوسی اطلاعات منتشر شد.
در این گزارش کمپین شیطان سازی وزارت اطلاعات علیه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان یک هدف بلندمدت رژیم آخوندی تأکید شده است و نشان می‌دهد که به دنبال پیروزی‌های سیاسی مقاومت ایران و بخصوص درهم شکستن محاصره رژیم و خروج ظفرمند بدنه اصلی آن از عراق در هیئت یک تشکیلات انقلابی یکپارچه و بدون کمترین عدول از مواضع و خط‌مشی سیاسی اعلام‌شده‌اش، چگونه در موقعیت تهدید بالاتر و عاجل حکومت ولایت‌فقیه قرارگرفته و بیشترین توجه دستگاه سرکوب آخوندها به آن معطوف گردیده است طوری که «فعالیت‌های شناسایی وزارت اطلاعات علیه آن تشدید» یافته و «وظیفه محوری وزارت اطلاعات» از میان همه بحران‌هایی که رژیم را در محاصره دارد به آن اختصاص‌یافته است.
بخش‌هایی از این گزارش به فعالیت‌های وزارت ترور و سرکوب اطلاعات آخوندها در آلمان علیه مجاهدین و هواداران مقاومت ایران در این ایالت اختصاص داده‌شده و آمده است:
«در سال ۲۰۱۶ اصلی‌ترین فعالیت‌های سرویس اطلاعاتی رژیم ایران در ایالت نورد راین وست فالن (آلمان) توسط سرویس اطلاعاتی غیرنظامی رژیم ایران در داخل و خارج کشور – یعنی وزارت اطلاعات – صورت گرفت. به‌عنوان یک‌روال، تحت نظر قرار دادن و مقابله با اپوزیسیون ایران در داخل و خارج کشور، وظیفه محوری وزارت اطلاعات است».
بر اساس ارزیابی اداره حراست از قانون اساسی ایالت نورد راین وست فالن، «تشدید فعالیت‌های شناسایی وزارت اطلاعات رژیم ایران علیه جنبش اپوزیسیون ”مجاهدین خلق ایران” و ”شورای ملی مقاومت ایران که در گزارش سال ۲۰۱۵ تشریح شد، همچنان در سال ۲۰۱۶ نیز قابل‌تشخیص بود. سرویس اطلاعاتی رژیم ایران همچنان بر استراتژی خود پایبنداست که سازمان مجاهدین خلق را با تبلیغات هدف‌دار بی‌اعتبار سازد».
یادآوری می‌کنیم که قبل از این در تاریخ ۱۳ تیر ۹۶ (۴ ژوئیه ۲۰۱۷) اداره فدرال نگهبانی از قانون اساسی آلمان یا سازمان امنیت داخلی جمهوری فدرال آلمان که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات از خطرهای تهدیدکننده امنیت این کشور را به عهده دارد، گزارش سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد. قسمتی از این گزارش که به فعالیت‌های جاسوسی رژیم آخوندی در آلمان پرداخته، نشان می‌داد که سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدف اصلی فعالیت‌های جاسوسی رژیم و وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در آلمان هستند. در این گزارش آمده بود:
«فعالیت‌های شناسایی و مقابله با جنبش‌های اپوزیسیون در داخل و خارج ایران، هم چنان وظیفه محوری دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم ایران است… عامل اصلی فعالیت‌های [اطلاعاتی] که علیه آلمان صورت می‌گیرند، وزارت اطلاعات است. در کانون فعالیت‌های این سرویس به‌طور خاص ”سازمان مجاهدین خلق ایران” و ”شورای ملی مقاومت ایران” قرار دارند».
گزارش اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن اسامی عوامل جاسوس رژیم را اعلام نکرده است ولی این شبکه سال‌هاست که برای پلیس و ارگان‌های اطلاعاتی آلمان، همان‌گونه که برای مقاومت ایران کاملاً شناخته‌شده است. برخی از اعضای شبکه گشتاپو آخوندی در آلمان علی‌اکبر راستگو، غلامرضا صادقی جبلی، داود باقروند، محمدحسین سبحانی، مهدی خوشحال، امیر موثقی، بتول سلطانی، زهرا معینی کربکندی، حمیرا محمدنژاد، ادهم طیبی، مهرداد ساغرچی، علی جهانی، ادوارد ترمادویان، مهدی سجودی، عبدالکریم ابراهیمی، علی قشقاوی و چند گماشتة حقیر دیگر می‌باشند. عمده این مزدوران همان‌هایی هستند که در تیرماه امسال در جریان برگزاری گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس از طرف وزارت اطلاعات به پاریس فرستاده شدند تا در هماهنگی با اکیپ مأموران وزارت اطلاعات آخوندی مستقر در پاریس زیر نظر سفارت رژیم در فرانسه علیه مجاهدین و مقاومت ایران دروغ‌پردازی کرده و نمایش‌های خیابانی برگزار کنند.
برخی از این مزدوران هم‌چنین برای اجرای نمایش‌های خیابانی در شهرهای آلمان و نفوذ در جوامع ایرانیان برای جاسوسی بکار گرفته می‌شوند.
در گزارش تیرماه امسال سازمان امنیت داخلی آلمان زیر عنوان پتانسیل خطر آمده بود: «سرویس‌های اطلاعاتی رژیم ایران یک ابزار محوری رهبری سیاسی برای تضمین حاکمیتشان هستند؛ بنابراین اپوزیسیون ایران کماکان در کانون توجهات وزارت اطلاعات ایران قرار دارد».
مقاومت ایران با استقبال از گزارش اداره حراست از قانون اساسی آلمان در ایالت نورد راین وست فالن و همچنین گزارش سازمان امنیت داخلی آلمان، از دولت این کشور و مسئولان ذی‌ربط می‌خواهد جزییات پرونده جاسوسان وزارت اطلاعات و سایر فعالیت‌های غیرقانونی رژیم آخوندی و مزدورانش در آلمان که در خدمت کمپین شیطان سازی علیه مجاهدین و استراتژی وزارت اطلاعات هستند را فاش کند و در اختیار افکار عمومی قرار بدهد. این‌یک اقدام ضروری برای ممانعت از ادامه این فعالیت‌های جنایت‌کارانه است. مقاومت ایران همچنین نسبت به خطرات حضور مزدوران وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی و به‌خصوص از آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌خواهد در اجرای مصوبه شورای اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ مزدوران و مأموران اطلاعاتی فاشیسم دینی حاکم بر ایران را محاکمه، مجازات و اخراج کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر