۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۹, جمعه

دعوا ی خامنه ای با ناطق نوری وپشت پرده استعفا یا اخراج ناطق نوری حاکی از شقه وشکاف دو باند حاکمیت در راس نظام - هراز نیوز

دعوا ی خامنه ای با ناطق نوری وپشت پرده استعفا یا اخراج ناطق نوری حاکی از شقه وشکاف  دو باند حاکمیت در راس نظام - هراز نیوز


 ناطق نوری یا استعفا داد یا از مجموعه بیت خامنه ای اخراج گردید در هر شکلش این یک شقه وشکاف دیگری است که بعد از سربه نیست کردن هاشمی رفسنجانی توسط باند خامنه ای وبطور مشخص توسط اطلاعات سپاه در راس حاکمیت در زمان انتخابات ایجاد شده است اما هر دوباند سکوت کرده وواقعیت را نگفته اند .
اخبار درونی از دفتر ناطق نوری واز طرف دیگر از بیت خامنه ای داریم که این جنگ ودعوا درست بعد از کشته شدن رفسنجانی سر اینکه ناطق نوری را از باند روحانی ورفسنجانی جدا کنند وجود داشت در این رابطه ناطق نوری یک مصاحبه ای هم کرد واز باند خامنه ای در رابطه برخوردهای نامناسب با رفسنجانی تحت عنوان انحصار طلبی انتقاد کرد.
کلیک کنید وببینید

آخوند ناطق نوری گفت رفسنجاني ، یکشبه خامنه ای را رهبر کرد وخامنه اي مديون رفسنجانی است

 

همین اخبار حاکی است که خامنه ای ناطق نوری را تهدید کرد که یا باید از خامنه ای حمایت کند ویا تشخیص مصلحت وبیت خامنه ای را ترک نماید .
در این رابطه اخبار درونی ما با آنچه هراز نیوز نوکش را از  بیرون داده است همخوان میباشد که ناطق نوری بنفع روحانی اقدام کرد وخامنه ای هم او را اخراج نموده است .
هراز نیوز بنقل از از فرارو اینجور نوشت
جزییات استعفای ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی رهبری در می 18, 2017هنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد  یک منبع آگاه خبر استعفای حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری را از ریاست بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب تایید کرد و گفت که هنوز درباره پذیرش این درخواست نظری داده نشده است.  جزییات استعفای ناطق نوری فرارو- یک منبع آگاه خبر استعفای حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری را از ریاست بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب تایید کرد و گفت که هنوز درباره پذیرش این درخواست نظری داده نشده است.
 یک منبع آگاه روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، خبرسازی برخی کانال‌های خبری حامی یک کاندیدای خاص درمورد عزل حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را کذب خواند. وی گفت: آقای ناطق نوری چندی پیش با توجه به احساس وظیفه‌ای که برای دفاع از جناب آقای روحانی و دولت تدبیر و امید می‌کردند، تصمیم گرفتند به نفع ایشان به سخنرانی و اظهارنظر بپردازند و با توجه به اینکه ایشان به جد معتقدند مجموعه نهاد رهبری که در نزد مردم جایگاه والایی دارد نباید ابزار دست هیچ یک از جریانات سیاسی شود و سوءاستفاده‌ سیاسی و جناحی از این نهاد و سایر نهادهای انقلابی نادرست است و انتصاب خود به دفتر مقام معظم رهبری را در تلاقی با این دیدگاه می دانست، استعفای خود را مدتی پیش به معظم له تقدیم کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر