۱۳۹۶ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه

سپاه؛ تهدید به افشای راز قتل پسر روحانی نمود- تسنیم وفارس

سپاه؛ تهدید به افشای راز قتل پسر روحانی نمود- تسنیم وفارس

 

پسر حجت‌الاسلام روحانی سال 76 در خانه و به‌وسیله «اسلحه‌ای خاص» درگذشت و حرف‌ و حدیثها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد. افشای مباحثی درباره آنچه در ماجرای مرگ فرزند حجت‌الاسلام روحانی مطرح است، می‌توانست تبعات مهمی برای روحانی به ارمغان بیاورد.
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: حجت‌الاسلام حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره سوم کاندیداها مطالبی به‌خلاف علیه برخی کاندیداها مطرح کرد که بسیاری آن را به‌غایت ناجوانمردانه و غیراخلاقی دانسته‌اند.
او در یک بخش از اظهاراتش گفت که پرونده‌ای از یکی از کاندیداهای منتقد دولت در سال 84 داشته است که آن را افشا نکرده! علی‌رغم اینکه حسن روحانی هیچ مستندی برای ادعایش مطرح نکرد، اما اثرات تخریبی و سوء این ادعا باقی ماند. هرچند برآوردها نشان می‌دهد که رویکرد غیراخلاقی و خلاف‌گویی روحانی در این مناظره وضعیت او را در افکار عمومی بدتر کرده است.
او در حالی این ادعا علیه محمدباقر قالیباف را مطرح و علی‌رغم درخواست قالیباف برای ارائه مستنداتش از این کار خودداری کرد که رقبای روحانی در این مناظره می‌توانستند مواردی را به زبان برانند که اگر این مطالب گفته می‌شد مشخص نبود وضعیت حجت‌الاسلام روحانی هم‌اکنون چگونه می‌بود و آیا او می‌توانست همچنان خود را کاندیدای ریاست‌جمهوری بخواند یا خیر.
رقبای روحانی در این مناظره حتی نام حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور را که به فسادهای اقتصادی مهمی متهم است نیز برای رعایت اخلاق و حفظ احترام رئیس‌جمهور و جلوگیری از آبروریزی بیشتر او در افکار عمومی مطرح نکردند، حال تصور کنید اگر یکی از این رقبای روحانی ماجرای قتل مشکوک فرزند روحانی در خانه‌ روحانی را افشا می‌کردند، در این صورت چه اتفاقی می‌افتاد.
پسر حجت‌الاسلام روحانی سال 76 در خانه و به‌وسیله «اسلحه‌ای خاص» درگذشت و حرف‌ و حدیثها و سؤالات مهمی پس از آن درباره قاتل و مقتول بروز کرد.
نامزدهای رقیب حجت‌الاسلام روحانی جزئیاتی در این باره می‌دانند اما در مناظره به‌احترام رئیس‌جمهور حتی کلمه‌ای به لب جاری نکردند، با این حال با ناجوانمردی حجت‌الاسلام روحانی در به زبان راندن ادعای خلاف واقع و کذب، از جمله ماجرای 84 مواجه شدند. روحانی به‌قدری در این مناظره پا را از حریم اخلاق فراتر گذاشت که عملیات روانی رسانه‌های ضدانقلاب و بدنامی همچون بی‌بی‌سی را برای منکوب کردن رقبای خود عیناً به کار گرفت، حال آنکه از عملیات روانی بودن آن باخبر بود.
افشای مباحثی درباره آنچه در ماجرای مرگ فرزند حجت‌الاسلام روحانی مطرح است، می‌توانست تبعات مهمی برای روحانی به ارمغان بیاورد، اما این رقبا محجوبانه و مؤدبانه از طرح حتی گوشه‌ای از آن و اشاره‌ای به آن خودداری کردند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر