۱۴۰۲ مرداد ۱۲, پنجشنبه

محاکمه خامنه ای وسران رژیم از زبان شخصیت های شناخته شده بین المللی

  محاکمه  بین المللی خامنه ای وسران رژیم از زبان شخصیت های شناخته شده بین المللی 


 بیشتر بخوانید

درخواست جهانی برای محاکمه سران رژیم

تاکنون ۱۲۴تن از رهبران پیشین جهان موافقت خود را برای قرار دادن مسئولان قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در برابر عدالت و قانون اعلام کرده‌اند. هم‌چنین ۳۶۰۰قانون‌گذار در ۶۱پارلمان از ۴۰کشور جهان شامل ۲۹ اکثریت پارلمانی خواستار محاکمه و حسابرسی از سردمداران رژیم به‌خاطر جنایت علیه بشریت شده‌اند. در جریان اجلاس جهانی ایران آزاد ـ کهکشان مقاومت شاهد بودیم که:

آقای مایک پنس اعلام کرد «ابراهیم رئیسی باید به‌دلیل جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی محاکمه شود».



جان برد وزیر خارجه سابق کانادا به رژیم هشدار داد: «روز حسابرسی و پاسخگویی فرا خواهد رسید... این هیولاهای شیطانی در برابر عدالت قرار خواهند گرفت».

گی فرهوشتاد نخست‌وزیر بلژیک تا سال۲۰۰۸ همه سران رژیم را «جنایتکار» دانست و گفت: «همه آنها جنایتکارند. باید تک‌تک مقامات رژیم را مورد مجازات قرار دهیم».



استفن هارپر نخست‌وزیر پیشین کانادا از زمانی گفت که «فرا رسیده است تا سران جمهوری اسلامی را به‌خاطر جنایاتشان مورد حسابرسی قرار بدهیم».



آقای یانس یانشا نخست‌وزیر اسلوونی تا ۲۰۲۲ و زندانی سیاسی سابق افزود «من دوباره بر حمایت ثابت خود از آرمان آنها تأکید می‌کنم برای عدالت و حسابرسی از طرف کمیسیون تحقیق ملل متحد در مورد این قتل‌عام».



دیگرانی هم‌چون سفیر یواخیم روکر رئیس شورای حقوق‌بشر ملل متحد تا ۲۰۱۵ و آناند گروور گزارشگر ویژه ملل متحد برای حق درمان تا ۲۰۱۴ و





 دکتر ملانی او بر این رئیس انجمن بین‌المللی محققان نسل‌کشی 



نیز به این درخواست جهانی پیوستند و هم‌صدا با آقای استانیسلاو پاولووشی وزیر پیشین دادگستری مولداوی 



درخواست کردند که «یک دادگاه بین‌المللی برای تحقیق پیرامون جنایتهای رژیم ایران تشکیل شود و عاملان آن جنایت مورد حسابرسی قرار بگیرند».

 

بنابراین، کیفرخواست مردم ایران علیه رژیم ضدبشری آخوندی با تمام شواهد و قرائن و مستندات، تهیه شده است. 

شهود ۸۰میلیونی هم آماده‌اند. سالگرد قیام ۱۴۰۱ نیز در پیش است و یقینا با اتخاذ «تصمیم مقتضی» از جانب هر جوان عصیانگر و هر کانون شورشی در هر کوی و گذر، سرنگونی این رژیم پلید و «محاکمه بزرگ در راه است»!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر