۱۴۰۲ شهریور ۲, پنجشنبه

اسدالله لاجوردی ـ تعمیم ساختاریِ شقاوت-لذت‌جویی از قساوت با پشتوانه‌ٔ ولایت -مهار بر کفتار هار شماره ۷

 اسدالله لاجوردی ـ تعمیم ساختاریِ شقاوت-لذت‌جویی از قساوت با پشتوانه‌ٔ ولایت -مهار بر کفتار هار شماره ۷


خمینی دجال ضد بشر  ولاجوردی قصاب اوین در کشتار دهه ۶۰

اسدالله لاجوردی ـ تعمیم ساختاریِ شقاوت

نمونه‌یی دیگر از شخصیت‌شناسی لاجوردی، به تصمیم او برای گسترش روند هیستریک جنایت در درون کابینه دولت برای کسب اعتماد نسبت به خمینی اشاره دارد. او خواسته بود که اعضای کابینه باید آزمایش پس بدهند که به اصل ولایت فقیه اعتقاد کامل دارند. برای اثبات این آزمایش باید وزرای دولت شب‌ها به اوین بروند و به زندانیان اعدامی، تیر خلاص بزنند.

 

اسدالله لاجوردی ـ لذت‌جویی از قساوت با پشتوانه‌ٔ ولایت متشرع

شخصیت سادیستی مثل اسدالله لاجوردی را تنها در پدیده‌شناسی و روانشناسی جنایت می‌توان کالبدشکافی کرد تا به نطفه‌بستن و رشد اندیشه جنایی در وجودشان پی برد. تازه لاجوردی اعتراف کرده بود که دلگرمی و پشتیبانی‌اش را از خمینی دریافت می‌کرده است. پدیده‌هایی مثل خمینی و اسدالله لاجوردی و گیلانی توانستند در بیرون از قانون و حقوق و با تأسی و لذت‌جویی از روح و روانی جنایت‌اندیش، هزاران زندانی را در محرومیت از حق وکیل و دادرسی و حقوق و قضا نگه‌دارند و در دومینوی مرگ، نابود کنند.

 

اسدالله لاجوردی ـ مهار بر کفتار هار

پدیده لاجوردی در افراط‌های جنایت‌گری و اختراع انواع شکنجه‌های هولناک تا جایی پیش رفت که با درز گزارشات متعدد به بیرون زندان و افزایش فشارهای داخلی و بین‌المللی بر حاکمیت ولایت فقیه، در تضادها و درگیری‌های درونی حاکمیت به موضوع دعوا تبدیل شد. لاجرم اسدالله لاجوردی را پس از نابود کردن ده‌ها هزار زندانی و متلاشی شدن صدها خانواده‌ به‌دست او، از کار برکنار ‌کردند. مهار بر کفتار هار زدند تا در لانه ولایت، لاشه و مردار دهندش.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر