۱۳۹۶ بهمن ۷, شنبه

افشای مزدور مالک بیت مشعل


افشای مزدور مالک بیت مشعل


مالک بیت مشعل 1- مزدور
سازمان مجاهدین خلق ایران
رد درخواست عضویت و ابلاغیه اخراج
۷فروردین۱۳۹۶
درخواست عضویت مالک بیت مشعل به تاریخ اول شهریور۱۳۹۵ در پایان مرحله آزمایشی، به دلیل عدم صلاحیت و فقدان شرایط عضویت بویژه ابهام در روابط و مناسبات بیرونی مردود اعلام و اخراج او از مقر مجاهدین ابلاغ می‌شود.
ابلاغیه اخراج در لیبرتی(۱۷بهمن۹۴) و درخواست عضویت مجدد ۱/۶/۹۵ ضمیمه است.
سازمان مجاهدین خلق ایران
رویت شد و حکم را قبول دارم
مالک بیت مشعل
۹۶/۱/۹
مالک بیت مشعل 2- مزدور
درخواست کمک مالی
سازمان مجاهدین خلق ایران
اینجانب مالک بیت مشعل هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران هستم. و خودم را موظف می‌دانم به همه مرزبندیهای سیاسی سازمان و پرنسیبهای اخلاقی و اجتماعی و قوانین آلبانی پایبند باشم و از هرگونه کار غیرقانونی خودداری کنم. همچنین متعهد می‌شوم از هرگونه ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با رژیم و عوامل و مزدوران آن اجتناب کنم و توطئه‌های آنها را علیه مقاومت ایران و اعضا و هواداران افشا کنم و سازمان تقاضا دارم که از تذکرات و رهنمودهای لازم در این زمینه دریغ نکند تقاضا دارم سازمان مجاهدین خلق ایران حداکثر تا پایان سال۲۰۱۷ به من کمک‌هزینه ماهیانه پرداخت کند تا بتوانم کار پیداکرده وزندگی خود را اداره کنم.
مالک بیت مشعل
۹۶/۱/۹
مالک بیت مشعل مزدور3
اینجانب مالک بیت مشعل که سازمان مجاهدین خلق ایران در مرداد سال ۹۵ با خون و دل و هزینه بسیار مرا از لیبرتی به آلبانی منتقل کرد و در ابتدای ورود در یک ۶/۹۵ به من ابلاغ کرد که می‌توانم به دنبال زندگی مطلوب خود بروم و در همان تاریخ درخواست تجدید عضویت کردم سازمان طی حکمی اخراجی در ۷فروردین۹۶ به اطلاع ام رساند که درخواست عضویتم در پایان مرحله آزمایشی به دلیل عدم صلاحیت و فقدان شرایط عضویت مردود است. و دیگر نمی‌توانم در مقر مجاهدین باشم. هم‌اکنون که تشکیلات مجاهدین را ترک می‌کنم . موارد زیر را گواهی می‌دهم:
۱- در سازمان مجاهدین از ابتدا تا انتها جز مهر و محبت و رسیدگی چیز دیگری ندیدم
۲- من ازاین‌پس هوادار سازمان هستم. و به مرزبندی با رژیم و دشمن ضد بشری مجاهدین به مطلق وفادار هستم.
۳- با احترام به خون شهیدان و راه و مشی آنها اعلام می‌کنم که خودم توان و کشش ادامه مبارزه و ماندن در سازمان و تشکیلات را نداشتم
۴- سازمان بارها مرا مخیر کرده بود که دنبال زندگی شخصی خود بروم. اما من تا این تاریخ آگاهانه انتخاب کرده بودم که در سازمان و تشکیلات بمانم و هیچ اجباری در این زمینه وجود نداشت
۵- درصورتی‌که دشمن و مزدوران و همدستانش بخواهند موضوع شخصی مرا مورد سوءاستفاده علیه سازمان و مقاومت ایران بکنند خودم جوابگوی همه آنها خواهم بود
۶- ازاین‌پس مسئولیت حقوقی و قانونی کلیهٔ موضوعات مربوط به خودم به عهده خودم می‌باشد و از سازمان انتظار هیچ‌گونه وقت گذاری و انرژی گذاری بیشتر ندارم
۷- بسیار سپاسگزارم که حداکثر رسیدگی در این سالها در مورد من به‌عمل‌آمده است با پوزش و احترام از همه زحمات و انرژیهایی که از سازمان گرفتم
مرگ بر رژیم پلید ولایت‌فقیه
زنده‌باد مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران
مالک بیت مشعل
تاریخ۹/فروردین ۹۶
مالک بیت مشعل 4- مزدور
ابلاغیه قطع رابطه و کمک مالی به مالک بیت مشعل
۱۴آوریل ۲۰۱۷
مالک بیت مشعل در تاریخ۱۷اوت۲۰۱۶ بر روی خونهای مجاهدان اشرفی با صرف وقت و انرژی و هزینه زیاد به آلبانی فرستاده شد و کلیه مخارج او را سازمان عهده‌دار گردید.
نامبرده در ۲۸مارس۲۰۱۷ اعلام بریدگی کرد و خود را هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران اعلام کرد و خواهان کمک مالی برای تأمین هزینه‌های زندگی شخصی خود شد. رسیدهای دریافتی ماهیانه وی تا آوریل ۲۰۱۷ موجود است.
اکنون با توجه به ارتباط نامبرده با وزارت اطلاعات آخوندها، درحالی‌که متعهد شده بود«از هرگونه ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با رژیم و عوامل و مزدوران آن اجتناب» نماید، هرگونه رابطه و کمک مالی سازمان مجاهدین خلق ایران با نامبرده ننگ و عار سیاسی محسوب و بالکل قطع می‌شود.
درخواست کمک مالی و تعهد اجتناب از عوامل و مزدوران رژیم به خط و امضای مالک بیت مشعل ضمیمه است.
نماینده ساکنان در آلبانی- حسن نایب آقا
رونوشت:
– مشاور حقوقی سازمان مجاهدین خلق ایران
– نماینده سازمان مجاهدین خلق ایران
– نماینده مجاهدین در شورای ملی مقاومت ایران
متن نوشته‌شده توسط مالک بیت مشعل:
رویت کردم
من نامه سرهم‌بندی شدهٔ وزارت اطلاعات را که علیه سازمان رو به کمیساریای عالی نوشته‌شده است را امضا نکردم و اگر پای چنین نامه‌ای اسم و امضای من بود پیشاپیش تکذیب می‌کنم و این کار را کار وزارت اطلاعات می‌دانم. خواهش می‌کنم اعتماد کنید و یک دوره آزمایش کنید. من نیروهایی که با سفارت و وزارت اطلاعات ارتباط دارند را افشا و محکوم می‌کنم.
مالک بیت مشعل
۳/۵/۲۰۱۷
مالک بیت مشعل 5- مزدور
اینجانب مالک بیت مشعل سر تعهداتی که در بیرون رفتن و اعلام بریدگی در مبارزه کرده بودم. که هیچ‌گونه ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم با وزارت اطلاعات و عوامل آن نداشته باشم. همچنان بر این مواضع خود استوار هستم. و هرگونه تحرک برعلیه سازمان مجاهدین توسط سفارت رژیم در آلبانی و عوامل و مزدوران اجیرشده آن را محکوم می‌کنم.
و هرگونه اقدامی از مزدوران وزارت اطلاعات را ببینم افشا می‌کنم.
درخواستم از سازمان این است که به من اعتماد کنید. و آزمایش کند. من هواداری خودم را اثبات خواهم کرد.
مالک بیت مشعل
امضا
۳/۵/۲۰۱۷
مالک بیت مشعل 6- مزدور
درخواست کمک مالی برای سه ماه اول سال۲۰۱۸
تقاضا دارم سازمان به مدت سه ماه دیگر به اینجانب مالک بیت مشعل کمک مالی بکند و بعدازآن من جبران و کمک مالی میکنم و پولی را که باید صرف سرنگونی بشود. برمیگردانم. زیرا در دریای خون شهیدان کمک مالی سازمان را نه حق‌وحقوق خود بلکه قرضی می‌دانم که بایستی در اولین فرصت برگردانم طبق همه تجربه‌ها و نمونه‌ها هرکسی از سازمان حق بریدگی طلبکاری کند اول‌ازهمه خودش فاسد و خوراک رژیم می‌شود
بدیهی است سازمان به‌محض اطلاع از هرگونه ارتباط مشکوک و آلوده با ماموران و مزدوران مرتبط با دشمن هرگونه کمک مالی و رابطه‌ای را با هر کس قطع می‌کند
اسم: مالک بیت مشعل
امضا:
تاریخ: ۲۰۱۸/۱/۱۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر