۱۳۹۶ بهمن ۹, دوشنبه

پایان سفر هیأت همراه پل رایان به خاورمیانه وتمرکز روز تجاوزگری رژیم ایران

پایان سفر هیأت همراه پل رایان به خاورمیانه وتمرکز روز تجاوزگری رژیم ایران

  • 1396/11/08

دفتر  پل رایان رئیس مجلس نمایندگان  آمریکا در گزارشی از سفر هیأت به خاورمیانه نوشت:‌ یک هیأت دوحزبی به رهبری پل رایان رئیس مجلس، یک دیدار از کشورهای دوست کلیدی اقتصادی در خاورمیانه شامل عربستان و امارات را تکمیل کرد و به پایان رساند.
در سراسر این دیدار از جمله طی یک سخنرانی حول سیاست خارجی، پل رایان بر تعهد کنگره آمریکا بر مبارزه  با تروریسم تحت نام اسلام و عقب راندن تجاوزگری رژیم ایران در این منطقه تأکید کرد.
پل رایان گفت: رهبری آمریکا بیش از همیشه حائز اهمیت است. تهدیدات منطقه‌‌یی که امروزه با آن مواجهیم یعنی از  رژیم ایران و افراط‌گرایی تحت نام اسلام بیش از همیشه قابل‌توجه  است... من مطمئن هستم که با ایستادن در کنار  دوستانمان در خاورمیانه در مقابله با این چالشها که اکنون و در آینده با آن مواجهیم موفق خواهیم شد.
هیأت همراه دو حزبی که با پل رایان بود عبارتند از: مک ثورنبری مدیر جمهوریخواه کمیته نیروهای مسلح کنگره از تکزاس، دیوید نانز مدیر جمهوریخواه دائم کمیته اطلاعات از کالیفرنیا، ورن بوخانن جمهوریخواه از فلوریدا، لیز چینی جمهوریخواه، استفن مورفی دموکرات از فلوریدا و اسکات تایلور جمهوریخواه از ویرجینیا.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر