۱۳۹۶ دی ۲۰, چهارشنبه

رژیم ایران در پی فراری دادن محمود هاشمی شاهرودی از چنگال عدالت در آلمان است - اطلاعیه مطبوعاتی

رژیم ایران در پی فراری دادن محمود هاشمی شاهرودی از چنگال عدالت در آلمان است - اطلاعیه مطبوعاتی

دادستان کل فدرال و دولت فدرال آلمان باید سریعاً اقدام کنند
بنا به گزارشات دریافتی از منابع سازمان مجاهدین در داخل ایران، رژیم آخوندی در صدد است تا آخوند محمود هاشمی شاهرودی رئیس سابق قوه قضاییه رژیم را قبل از صدور یک حکم جلب احتمالی از سوی دادستان کل فدرال از آلمان خارج کند. بنا به این اطلاعات قرار است که وی و شش تن همراهانش با پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در روز پنجشنبه ۱۱ژانویه از شهر هامبورگ به مقصد تهران پرواز کند. بدین منظور برای هفت نفر بلیط تهیه شده است. رژیم در صدد بوده که این بلیطها بدون ذکر نام رزرو شوند. این بلیطها برای محمود شاهرودی و نفرات همراه او در نظر گرفته شده اند.
شاهرودی که در حال حاضر در هانوفر در بیمارستان اعصاب INI بستری است، مظنون به ارتکاب به جنایت علیه بشریت شده است.
شماری از ایرانیان از جمله افرادی که در دوران ریاست شاهرودی بر قوه قضاییه در زندان بوده اند و شاهد جنایتهای او علیه زندانیان بوده اند، علیه او اعلام جرم کرده اند.
نمایندگی شورای ملی مقاومت در آلمان نیز یک شکایت رسمی مطابق قانون کیفری بین المللی در خصوص جرائم در کادر جنایت علیه بیشریت تسلیم دادستانی کل فدرال کرده و خواستار صدور حکم جلب برای نامبرده شده است.
بنا به اطلاعات دریافتی از منابع مجاهدین خلق در داخل ایران برای سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در تاریخ ۸ شهریور۱۳۹۶ گذرنامه سیاسی (دیپلوماتیک) صادر شده است. شماره این گذرنامه ۱۰۰۰۲۱۴۲ می‌باشد.
مقاومت ایران توجه تمام مراجع قضایی، سیاسی و حقوق بشری آلمان را به حضور کسی که در جنایت علیه بشریت دست داشته، جلب می‌کند و خواستار آن است که تمام اقدامات مقتضی صورت گیرند تا مانع از فرار محمود شاهرودی از دست عدالت شوند. کشورهای دموکراتیک با همه ابزارهای ممکن باید مانع از مصون ماندن جنایتکاران علیه بشریت از مجازات شوند.
نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران – آلمان۲۰دی ۱۳۹۶-۱۰ ژانویه ۲۰۱۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر