۱۳۹۴ آبان ۲۸, پنجشنبه

محکومیت قتل عام وحشیانه و بزدلانه مردم بیدفاع

حمیدرضا طاهرزاده هنرمند برجسته و عضو شوراي ملي مقاومت ايران

بعنوان هنرمندی از مقاومت ایران که سالهاست علیه شدیدترین سرکوبهای ولایت فقیه ایستادگی کرده و رسالت خویش را دفاع از مردم ایران و برقراری آزادی و دموکراسی در ایران بلادیده و تحت ستم ولایت فقیه میدانیم، قتل عام وحشیانه و بزدلانه مردم بیدفاع پاریس را قویا محکوم میکنم و در این روزهای سخت و دردناک با خانواده های قربانیان و مردم فرانسه اعلام همدردی و همبستگی مینمایم.
در این حملات تروریستی یک سالن کنسرت نیز با هنرمندانی که از کالیفرنیا برای اجرای یک کنسرت موسیقی راک به پاریس آمده بودند مورد قتل عام سفاکانه و جنایتکارانه ای واقع شد که طی آن قریب یکصد تن که برای شنیدن موسیقی در آنجا حضور داشتند بطرز دلخراشی جان باختند. ما داغ و درد مردم فرانسه بخصوص خانواده های قربانیان را با تمام وجودمان احساس میکینم زیرا که طی قریب چهار دهه گذشته پدرخواندگان این تروریستها در میهن عزیزمان دهها هزار تن از رشیدترین فرزندان ایران را که تنها جرمشان آزادیخواهی و انسان دوستی و صلح بوده به خاک و خون کشیده اند و اینک نوادگان عقیدتی آنها خیابانهای پاریس را به قربانگاه مردم بیگناه و بیدفاع که از دید آنها کافر تلقی میشوند بدل کرده اند. کفر و محاربه همان توجیهاتی است که خمینی و هم اکنون خامنه ای و بیدادگاه های خونخوارش آزادیخواهان مبارز را به این اتهام واهی بدار میکشند!
درست دو هفته قبل نیز مزدوران دیگری از همین قبیله جور و جهل بنیادگرایی که قلب بی احساسش در تهران میتپد طی یک موشکباران جنایتکارانه درعراق 24 تن از ارزشمندترین فرزندان قهرمان مردم ایران را که هیچگونه وسیله مشروعی برای دفاع از خود نداشتند به قتل رساندند و هم اینک سرمست از باده خونریزیهای خود در پاریس در کمین نشسته اند تا باز هم بساط جنایت دیگری را در پهنه فراخ گیتی که جولانگاه این حیوانات سنگدل و قسی القلب است بگسترانند.
این پدیده شوم و موهن بینادگرایی اسلامی را مقاومت ایران از سالها پیش بعنوان بزرگترین تهدید علیه بشریت افشا کرده است و خود نیز بعنوان بزرگترین قربانی این دستگاه فکری خونخوار و انسان ستیز که سرمنشا آن،سیستم جهنمی ولایت فقیه است،طی بیش از سه دهه در مقابل آن مقاومت کرده و کوتاه نیامده است و جهان را از این خطر هولناک آگاه نموده است. اما متاسفانه نتیجه بلافصل سیاست مماشات غرب با این رژیم علاوه بر جری کردن آنها برای کشتاربیشتر مردم بی دفاع و بیگناه در ایران و عراق، سوریه و یمن وگسترش و کشاندن این جنگ به خیابانهای کشورهای اروپایی است تا آنها را در مبارزه با تروریستهای ضدبشر بترسانند و مردد سازند.
بدون تردید فرانسه باید تلاش و مبارزه خود را علیه تروریسم و بنیادگرایی و فاشیسم مذهبی همعرض با تقویت مبارزه برای رهایی مردم سوریه از شر رژیم خونخوار بشاراسد ادامه و افزایش دهد و از هرگونه همکاری با بزرگترین حامی و بانکدار تروریسم بین المللی یعنی نظام ولایت فقیه و رئیس جمهور جلادش خودداری ورزد.

یقینا این تلاشها به ثمر خواهد نشست و مردم جهان روزی نه چندان دور نقش عظیم مقاومت ایران بویژه سازمان مجاهدین را در این نبرد مهیب خواهند ستود چرا که آنها از دیرباز تنها پرچمدار خستگی ناپذیر و پایدار در نبرد علیه فاشیسم مذهبی بوده اند و در این مسیر، اقیانوس خروشانی از خون شهیدانشان نیز این صحنه را هرچه شکوهمندتر و استوارتر ساخته است.‏ با ایمان به نابودی نیروهای اهریمنی پیرو فاشیسم مذهبی و باصطلاح خلافت خونخوار اسلامی که بارگاه و الهامبخش استراتژیکی و فکریش در تهران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر