۱۳۹۷ خرداد ۷, دوشنبه

هراس آخوند صادق لاریجانی از ارتقای اعتراضات مردمی به خیزشهای ضدحکومتی

هراس آخوند صادق لاریجانی از ارتقای اعتراضات مردمی به خیزشهای ضدحکومتی

آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی
آخوند صادق لاریجانی سردژخیم قضاییه خامنه‌ای وحشت‌زده از بالا گرفتن اعتراضات مردمی و ارتقای آن به خیزشهای ضدحکومتی بار دیگر غیظ و ترس جنون آمیز رژیم آخوندی از مجاهدین را برملا کرد.
صادق لاریجانی روز دوشنبه ۷خرداد۹۷:
«ما نباید مشکلات ساده صنفی کشور را تبدیل کنیم به یک مشکل امنیتی. اینجا هم یک تذکر برای مردم عزیز داریم. آنها باید بدانند دشمن در رصد است، در کمین است. ما نباید مشکلاتی را که قابل حل است به یک صورت دیگری تبدیل کنیم. امروز دشمن این را نشانه گرفته است. متأسفانه با تخیلات و توهمات گروه‌های تروریستی در این مسیر بسیار اشتباه افتاده است».

صادق لاریجانی: مجاهدین مشاوران هیأت حاکمه آمریکا هستند

آخوند صادق لاریجانی رئیس قضاییه رژیم گفت:‌ «امروز هیأت حاکمه آمریکا مشاورانش بدترین و خبیث ترین و بدنام‌ترین تروریستهای دنیا هستند. (مجاهدین) با اقطراب خودشان به مشاوران کاخ سفید گراهای اشتباه به آنها می‌دهند و امیدواری به فروپاشی این نظام می‌دهند. لذا آنها را در این مسیر انداختند. در خبرهای اخیر شنیدید بر طبق برخی گزارشها مشاور آقای ترامپ و وکیل اینها رشوه‌های کلان از (مجاهدین) گرفته‌اند. این نقطه بسیار مهمی است. یعنی یک هیأت حاکمه فاسد بر اساس قلدری و زورگویی می‌خواهد تمام توانش را برای به زانو درآوردن یک ملت به کار بگیرد.
خروج یک طرفه از برجام که انجام گرفت در پی آن وزیر خارجه آمریکا لیست بلندبالایی از بایدها و نبایدها برای جمهوری اسلامی‌ ترتیب داد و با کمال وقاحت هرآنچه را که در ۴۰سال گفته بودند در یک جا جم آوری کرده بود».

تهدید کامیونداران اعتصابی توسط آخوند صادق لاریجانی

صادق لاریجانی رئیس قضاییه خامنه‌ای گفت:‌ «دشمنان نظام در کمین هستند که از این اعتراضها بهره‌برداری کنند یا روی کوچکترین اعتراضی موج سواری کنند... کسانی که قصد دارند از برخی فضاها سوءاستفاده کنند و به واسطۀ آن امنیت کشور و مردم را به خطر بیاندازند بدانند که نظام فقط نظاره‌گر نخواهد بود و به‌شدت با آنها مقابله خواهد کرد.»
رئیس قوه قضاییه خامنه‌ای اعتصاب سراسری کامیونداران در بیش از ۲۵۷شهر و ۳۱استان را به تحریکات دشمنان جمهوری اسلامی نسبت داد و گفت: «دستگاه قضایی نیز با کمک ضابطان خود توجه دارد که برخی تحرکات از کجا سرچشمه می‌گیرد و نیروهای نظامی و امنیتی نیز باید بین اعتراضات موجه یک صنف و موج سواری دشمنان مرزگذاری کنند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر