۱۳۹۶ فروردین ۲۷, یکشنبه

با دیدار سناتور مککین و مریم رجوی با حضور اشرفیان ، سپاه تروریستی قدس هم در تسنیم به قدرت سیاسی وبین المللی وجایگاهی که مجاهدین بدست آوردند اعتراف نمود.



با دیدار سناتور مککین و مریم رجوی با حضور اشرفیان ، سپاه تروریستی قدس هم در تسنیم به قدرت سیاسی وبین المللی وجایگاهی که مجاهدین بدست آوردند اعتراف نمود.


روز شنبه سناتورمک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا همراه هیئتی با مریم رجوی در تیرانا پایتخت البانی دیدار وتبادل نظر نمود.

در این دیداراشرفیانی که مدتهاست از عراق به آلبانی منتقل شدند نیز حضور داشتند.
اخبار این دیدار بسرعت در داخل ایران پیچیدو مورد استقبال مردم وهواداران مقاومت ایران قرار گرفت .
 رژیم که از اهمیت این دیدارآگاه است وتصور همچون دیدار در این سطح را نداشت وحشت کرد اما با تمام توان وبا آن تخصصی که در سرکوب وسانسور داشت ودارد، نتوانست جلو درج این خبر در مطبوعاتش را بگیرد

خبرگزاری مهر،سایت پرس تی وی جامنیور نیز با دست پاچگی والبته با ادبیات آخوندی سعی کردند آنرا منعکس کنند همین میزان هم با اعترافتی همراه بود که تماما قدرت مجاهدین را بارزمیکرد وهم زمان وحشت از سراپای انعکاس خبرموج میزد.
بیشتر بخوانید

دیدارسناتور مککین ومریم رجوی در آلبانی که در آخوندهای تهران وحشت وسراسیمگی آفرید بطوریکه توان سانسور را از دست داده وانعکاس دادند - پرس تی وی

مریم رجوی وسناتور مککین رئیس کمیته نیروهای مسلح آمریکا- ملاقاتی که سانسور نمیشود کرد وپیامها دارد


در این میان تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس سقف زد وتماما جایگاه وقدرت سیاسی وبین المللی مجاهدین را بنمایش گذاست منتها آنها هم با ادبیات سخیف آخوندی پاسداری دست به انتشار این خیر زدند.


تسنیم نوشت:
 در دی‌ماه 95، گروهی از مقامات اسبق آمریکا، ازجمله رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نامه‌ای نوشتند و از وی خواستند تا اقدام به برقراری رابطه با گروهک منافقین کند.

پیش از آن نیز شبکۀ خبری فاکس نیوز گزارش داده بود منافقین با ارسال نامه‌ای به ترامپ خواستار بازنگری در توافق هسته‌ای با ایران شدند.
در این نامه که به‌طور انحصاری در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته بود گروهی از منافقین با اشاره به وعده‌های انتخاباتی ترامپ از وی خواسته‌اند در این توافق بازنگری کند و با آن‌ها به‌صورت تلفنی گفتگو و یا دیدار کند.
گردهمایی بقایای گروهک منافقین تیرماه 95 با حضور برخی مقامات اسبق سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد.
ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، با سخنرانی در این اجلاس به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی پرداخت.
اوایل شهریور نیز رسانهها اعلام کردند ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی، از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده است.
پیش از آن نیز محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، با رجوی دیدار کرده بود.
"علیرغم تمامی تلاش بی ثمرآخوندها وپاسداران، تسنیم ارگان سپاه تروریستی قدس هم نتوانست  واقعیت را پنهان کند که مجاهدین با مهاجرت بزرگ ،بزرگترین پیروزی را در مقابل رژیم بدست آوردند به تشکیلات پاک وپولادین شان ومناسبات انسانی بی نظیری که بر آن حاکم است را بازسازی کردند واکنون دست به تهاجم همه جانبه علیه حاکمیت خونریز پاسداران وآخوندها میزدند وهر روز هم در حال گسترش وکسب پیروزی های بیشتر در داخل ودر سطح بین المللی میباشند .

اما سوزش ووحشتی که سپاه تروریستی قدس بیرون داد قابل مقایسه با دیگران نیست وبا چشم باز اعتراف کرد که مجاهدین بطوررسمی با دولتها وکشورها وشناخته شده وتاثیر گذارترین شخصیتها ارتباط فعال دارند وپیام جدیدی از دیدارمک کین با مریم رجوی گرفته است که سرنگونی است ."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر