۱۳۹۶ فروردین ۲۸, دوشنبه

افشای رئیسی جلاد قتل عام 67 - وسوز گدازتسنیم ارگان سپاه تروریست قدس از بی بی سی در این رابطه

افشای رئیسی جلاد قتل عام 67 - وسوز گدازتسنیم ارگان سپاه تروریست قدس از بی بی سی در این رابطه


به گزارش خبرگزاری تسنیم، به‌دنبال اعلام نامزدى یکى از چهره‌هاى انقلابى نظام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى، موجى از تخریب‌ها علیه وى و نظام اسلامى آغاز شده است.
رسانه‌هاى خارجى به‌همراه برخى پادوهاى داخلى آن‌ها، با طرح برخى پرونده‌ها و عملکرد گذشته نظام، قصد تخریب نظام و خدشه‌دار کردن شخصیت‌هاى انقلابى را دارند. درواقع، ضدانقلاب با تصور وجود دوگانگى در مسیر نظام و مردم، مى‌کوشد با برجسته‌کردن سوابق انقلابى شخصیت‌هاى معتمد و انقلابى، وجهه آن‌ها را نزد افکار عمومى داخل کشور تخریب کند.
تلاش گسترده جریان‌هاى ضدنظام در خارج از کشور و در فضاى مجازى براى تطهیر منافقین در جریان انتخابات و محور قرار دادن اعدام منافقین در سال 1367 به‌جاى رقابت بر سر حل مشکلات اولویت‌دار مردم که قطعاً رکود اقتصادى و مسأله معیشت است، در این‌راستا قابل تفسیر است، بنابراین لازم است جریانات داخلى هوشیارى خود را حفظ کرده و در دام آن نیفتند و به آن دامن نزنند. شاید بتوان یکى از دلایل مطرح شدن «اقتصاد مقاومتى، تولید و اشتغال» به‌عنوان شعار سال 96 را تلاشى براى جهت دادن صحیح به رقابت‌هاى انتخاباتى و محتوایى براى دوقطبى‌ها دانست.
با مطرح شدن نام یکى از کاندیداهاى ریاست جمهورى، موجى رسانه‌اى از خارج مرزها و به‌منظور تخریب ایشان به‌بهانه نقش داشتن وى در اعدام‌هاى منافقین در سال 67 به راه افتاده است.
در این میان، فعالیت شبکه‌هاى فارسى‌زبان خارج‌نشین با نزدیکى به انتخابات ریاست جمهورى براى تأثیرگذارى بر این رویداد مهم آغاز شده است. در این میان‌ بى‌.بى‌.سى. فارسى شاید به‌عنوان مهم‌ترین رسانه فارسى‌زبان خارج از کشور و رسانه‌اى که خطوط اصلى را براى شبکه‌هاى فارسى‌زبان خارج‌نشین مشخص مى‌کند، بخش قابل توجهى از توانش را براى ورود و تأثیرگذارى بر مسأله انتخابات و سوءاستفاده و بهره‌بردارى از شکاف‌هاى احتمالى به‌کار بسته است.
نگاهى به صفحه ویژه انتخابات در سایت‌ بى‌.بى.سى. فارسى و حجم انبوه برنامه‌سازى در شبکه تلویزیونى این کانال انگلیسى نشان از دورخیز و برنامه‌ریزى کلان آن براى انتخابات ریاست جمهورى دوازدهم در ایران دارد.
بررسى مطالب‌ بى.‌بى.سى. فارسى در روزهاى اخیر نشان از حجم انبوه تهاجم آن به یکى از نامزدهاى احتمالى این دوره است. ظاهر رفتار بی.بی.سی. در رابطه با آقاى رئیسى نشان مى‌دهد که قصد این شبکه تخریب این نامزد در این دوره از انتخابات است، اما چیزى که در عمق مطالب‌ بی.بی.سی. فارسى مشاهده مى‌شود، نشان از تخریب چهره حاکمیت و اصل نظام، سلامت انتخابات و حتى زمینه‌سازى براى ایجاد تشنج و آشوب در انتخابات اخیر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر