۱۳۹۶ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به دنبال دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین المللی

واکنش دیوانه‌وار سفارت آخوندها در آلبانی به دنبال دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین المللی

logo-min
اطلاعیه ۳۰ فروردین غلامحسین محمدنیا مأمور اعزامی وزارت اطلاعات در آلبانی که تحت عنوان «سفیر» به جاسوسی و توطئه علیه مجاهدین در این کشور اشتغال دارد، واکنش دیوانه‌وار رژیم پلید آخوندی به دنبال دیدار سناتور مک کین با رئیس جمهور برگزیده مقاومت و بازتاب درماندگی و وحشت فاشیسم دینی از انتقال پیروزمند مجاهدین و استقبال داخلی و بین المللی از این امر است. اینکه رژیم آخوندی مجاهدین را کماکان تروریست و سکت وابسته به غرب و شرق بخواند، صرفاً مزید بر افتخار و حاکی از اهتزاز پرچم اشرف نشان مقاومت و تکثیر آن در داخل و خارج ایران است. عهد چرندیات فاشیسم دینی و همگنان و مزدوران مربوطه علیه مجاهدین که در اشرف و لیبرتی جاده صاف کن حملات موشکی و تروریستی بود، سپری شده و دیگر به مفت نمی‌ارزد. 
سفیر رژیم آخوندی، که یک عضو وزارت اطلاعات، مافیای ترور و شکنجه آخوندهاست، با تکرار چرندیات همیشگی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران بیهوده تلاش میکند رابطه مجاهدین با مردم و نهادهای آلبانی را مخدوش کند. از سه دهه پیش وقتی رژیم آخوندی نتوانست با قتل عام و ترور، سازمان مجاهدین خلق ایران را نابود کند، با کارزار شیطان سازی و ترویج دروغ در صدد بی اعتبار کردن آن بر آمد. این تبلیغات مسخره برای مردم آلبانی که ۴ سال است سازمان مجاهدین خلق ایران را از نزدیک تجربه کرده اند کمترین ارزشی ندارد وفقط بر نفرت آنها از رژیم پلید آخوندی می افزاید. مردم ایران رژیم آخوندی را پدرخوانده داعش و جامعه جهانی آنرا بانی و حامی اصلی تروریسم بین المللی می شناسند:
۱-رژیم منفور و کثیف آخوندی تاکنون ۶۳ بار توسط ارگانهای مختلف ملل متحد بواسطه نقض حقوق بشر محکوم شده است. ۱۲۰ هزار تن بدلایل سیاسی اعدام شده اند که در بین آنها از دختران ۱۳ ساله تا مادران ۷۰ ساله و زنان باردار به چشم میخورد. براساس فتوای خمینی ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ قتل عام شدند بنحوی که اعتراض جانشین وقت خمینی را بر انگیخت. خمینی او را عزل کرد و تا آخر عمر در بازداشت خانگی بود. ابراهیم رئیسی کاندید نمایش انتخابات ریاست جمهوری کنونی و مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روحانی دو تن از هیات چهارنفره ای بودند که خمینی برای اجرای این قتل عام منصوب کرده بود. وزیرخارجه آمریکا در روز ۳۰ فروردین گفت، رژیم ایران همچنان یکی از بدترین کارنامه ها در زمینه نقض حقوق بشر را دارا است. مخالفین سیاسی مستمرا زندانی یا اعدام میشوند.
۲- وزیر خارجه آمریکا همچنین در ۳۰ فروردین اعلام کرد: رژیم ایران به حمایت از رژیم سرکوبگر اسد در سوریه ادامه میدهد … که منجر به کشته شدن حدود نیم میلیون سوری و جابجا شدن میلیونها تن دیگر شده است. ….در عراق، ایران از برخی از گروههای شبه نظامی عراقی بویژه از طریق نیروی قدس که برای سالیان زیرآب امنیت عراق را میزند حمایت میکند. … در یمن، ایران به حمایت خود از تلاش حوثی ها برای سرنگونی حکومت از طریق ارائه تجهیزات نظامی، پول و آموزش ادامه داده…. امیال اتمی ایران یک ریسک بزرگ برای صلح و امنیت جهانی است. این عادت و رویکرد آنهاست که از هر امکانی که در اختیار داشته باشند برای آزار و ایجاد ناآرامی برای افراد و ملتها استفاده کنند. 
۳-گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه ای به تاریخ ۳۱ مارس۲۰۱۷ به نخست وزیر آلبانی، ضمن قدردانی از پذیرش مجاهدین با اشاره به توطئه های این رژیم علیه مجاهدین نوشتند: «ما از شما می‌خواهیم که با دقت فعالیت‌های این رژیم رذل را در خاک آلبانی زیر نظر داشته باشید».
۴-چهارده سال پس از اشغال عراق، در حالیکه مزدوران رژیم ایران در این مدت مناصب کلیدی را در عراق در دست داشته اند حتی یک سند مبنی بر مشارکت سازمان مجاهدین خلق ایران در سرکوب مردم این کشور یافت نشده است. هوشیار زیباری که بیش از ده سال وزیر خارجه عراق بود در سال ۱۹۹۹ به عنوان عضو دفتر سیاسی و رئیس روابط بین الملل حزب دمکرات کردستان عراق، بزرگترین گروه کرد عراقی طی شهادت کتبی به دادگاه هلند نوشت: 
«ما تأیید میکنیم مجاهدین نه قبل و نه بعد از قیام (۱۹۹۰) در سرکوب مردم کردستان درگیر نبوده اند. ما هیچگونه شواهدی از اینکه مجاهدین نسبت به مردم کردستان خصومت روا داشته باشند، نیافته ایم». 
۵-سازمان مجاهدین خلق ایران ۵۲ سال است علیه دیکتاتوری و برای آزادی و دمکراسی در ایران مبارزه میکند. مجاهدین نخستین کسانی بودندکه بخاطر نفوذ سیاسی و پایگاه اجتماعی خود به پروژه تسلیحات اتمی رژیم دسترسی داشتند و آنرا برای ممانعت از دستیابی رژیم به بمب اتمی افشا کردند.این سازمان عضو شورای ملی مقاومت ایران است که برای استقرار یک جمهوری دمکراتیک کثرت گرا و جدایی دین از دولت در ایران مبارزه میکند. اکثریت اعضای دهها پارلمان در آمریکا، اروپا و خاورمیانه و بالاترین رهبران سیاسی اروپا و آمریکایی از هر دو حزب، حمایت خود را از برنامه ۱۰ ماده ای خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده این شورا اعلام کرده اند. کنگره و سنای آمریکا در لوایح و قطعنامه های مختلف بر حقوق انکار ناپذیر مجاهدان اشرف و لیبرتی تأکید کرده اند. 
۶-متهم کردن مجاهدین به تروریسم از سوی رژیمی که بالاترین مقاماتش بخاطر اقدامات تروریستی توسط قضاییه بسیاری از کشورها از جمله آلمان، سوییس، آرژانتین و … تحت تعقیب هستند مضحک است. اتهام کشتن آمریکایی‌ها نیز مانند کشتار شیعیان و اکراد عراقی دیگر اثر ندارد و صرفاً حاکی از چنتة خالی مزدورانی است که اکنون افسوس میخورند که چرا طی ۱۴ سال و دهها حمله و انفجار و موشک باران، نتوانستند اپوزیسیون اصلی رژیم در عراق اشغال شده را نابود و منهدم کنند!
۷-رژیم پلید آخوندی تاکنون در خارج از ایران مرتکب صدها عمل تروریستی شده که توسط سفارتخانه ها و دیپلمات‌تروریستهای این رژیم تدارک و سازماندهی شده است. ترور دکتر کاظم رجوی در ژنو، محمد حسین نقدی در رم، اکبر قربانی و زهرا رجبی و علی مرادی در استانبول، محمدحسین ارباب در کراچی، شاپور بختیار در پاریس، رهبران کرد در وین و برلین، انفجار آمیا در آرژانتین در این شمار است. 
۸-با توجه به سوابق و عملکرد مجرمانه دیکتاتوری منفور آخوندی و عوامل و مزدوران و لانه های جاسوسی آن در کشورهای مختلف جهان، از دولت آلبانی خواستار اخراج ماموران و مزدوران و جاسوسان دیکتاتوری تروریستی از آلبانی و ممانعت از ورود آنها به این کشور هستیم. این منطبق با تصمیم شورای اتحادیه اروپا در آوریل ۱۹۹۷ است که پس از حکم دادگاه فدرال برلین صادر شد که رهبر، رئیس جمهور، وزیر اطلاعات و وزیر خارجه این رژیم را مسئول ترور مخالفان در خارج کشور اعلام کرد. 
سازمان مجاهدین خلق ایران
اول اردیبهشت۱۳۹۶

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر