۱۳۹۴ مهر ۲۱, سه‌شنبه

حسين همداني وهلاكت او در سوريه - مدافع حرم یا قاتل مردم سوریه

اضافه بر رسانه‌ها و مهره‌های هر دو باند رژیم، سران نظام آخوندی نیز نسبت به هلاکت پاسدار حسین همدانی در سوریه آه و فغان کردند و دجالگرانه او را مدافع حرم نامیدند.!

رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام آخوندی در جلسه این مجمع ضمن این‌که هلاکت این پاسدار جنایتکار و از مهره‌های اصلی جنگ و سرکوب و صدور ارتجاع و تروریسم نظام ولایت را ضایعه‌ای برای رژیم دانست، کشته شدن او را که برای سرکوب مردم و مقاومت مرد سوریه به خط مقدم نبرد درحلب رفته بود چنین توجیه کرد: ”خداوند مقرر کرد در پایان دوران خدمت خود در جبهه مقاومت سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) به‌شهادت برسد“.!

خامنه‌ای نیز در پیامش در مورد هلاکت پاسدار همدانی مدعی شد که این جلاد مردم سوریه مشغول دفاع از حریم اهل بیت در حومه دمشق بوده، و  پاسدار جعفری  سرکرده سپاه ضدخلقی نیز ضمن تجلیل از همدانی در دفاع از عمق استراتژیک نظام، اذعان کرد اگر پاسدار همدانی نبود دیکتاتور خونخوار سوریه سقوط می‌کرد و رژیم سوریه مدیون او است.

سایر سران و مهره‌های سرکوب رژیم نظیر پاسدار شمخانی، پاسدار رحیم صفوی و... خدمات این مهره سرکوب برای نظام آخوندی در سوریه یعنی حفظ نظام خونریز بشار اسد را ستودند، تا جایی که پاسدار رحیم صفوی سرکرده قبلی سپاه و مشاور عالی خامنه‌ای گفت بخش عمده‌یی از خدمات پاسدار همدانی در تقویت محور سوریه قابل بیان نیست.

دجالگری سران نظام آخوندی در زمینه هلاکت این مهره سرکوب و صدور تروریسم و ارتجاع نظام آخوندی، از این جهت قابل ‌توجه است که آنها مدعی هستند این پاسدار سرکوبگر قیام مردم ایران در سال 88، برای دفاع از حرم حضرت زینب آن هم برای مستشاری به سوریه رفته است.

مضحک این‌جا است که آنها تلاش نمی‌کنند در بیان این ادعای دجالگرانه قدری احتیاط به خرج دهند، زیرا چنان‌چه به قول سران رژیم این سرکرده سپاه در دفاع از حرم حضرت زینب کشته شده باشد، حرم در حومه دمشق است در حالیکه به گفته مقامات رژیم پاسدار همدانی درجبهه حلب و 360 کیلومتری دمشق به هلاکت رسیده است. بنابراین مستشار مدافع حرم حضرت زینب در360 کلیومتری آن جا چه ‌می کرده است؟

سران نظام آخوندی خود را ملزم به پاسخگویی به این سؤال نمی‌دانند زیرا خودشان بیش از هرکس دیگر می‌دانند که اظهاراتشان مضحک و دجالگرانه است.

به‌طور معمول مستشاران کشورهای خارجی در پایتخت و یا درسفارت خانه‌هایشان به کشور میزبان مشاوره می‌دهند، اما مشتشاران نظام آخوندی از جمله پاسدار حسین همدانی درخط مقدم جنگ سوریه برای مستشاری سر و کله‌شان پیدا می‌شود و به هلاکت می‌رسند.!

واضح است که حضور این سرکرده سپاه نظام آخوندی در خط مقدم و درحلب، صرفاً جهت نظارت بر چگونگی پیش رفت جنگ توسط نیروهای سپاه و نیروهای رژیم اسد در این منطقه و روحیه دادن به آنها بوده است، زیرا جبهه رژیم در حال فرو ریختن است.

بنابراین اظهارات سران نظام آخوندی و دادن عنوان دجالگرانه شهید مدافع حرم به این سرکرده سرکوب نظام، جز فریب و نیرنگ، و برای فریب نیروهای وارفته نظام ارزش دیگری ندارد.

کافی است به حرفهای پاسدار رضایی که امروز 19مهر در مراسم حمل جسد همین پاسدار عنوان کرده توجه شود که حتماً می‌توان حدیث مفصل دجالیت و دروغ رژیم ولایت را از این مجمل فهمید. او می‌گوید ”همدانی در 80 عملیات در سوریه شرکت کرد الآن که می‌بینید شهید شده در 80 عملیات همدانی در نبردهای اونجا شرکت کرد“.

واقعیت این است که پاسدار حسین همدانی در راستای حفظ یکی از خاکریزهای استراتژیک نظام به هلاکت رسیده است.

پاسدار رضایی در همین سخنرانی می‌گوید ”همدانی در سوریه شهید شده که اون ناامنی به تهران... کشیده نشود.

قبلا نیز سران و مهره‌های رژیم گفته بودند که سوریه از خطوط مقدم و عمق استراتژیک نظام است.

روز 20بهمن 1393 آخوند علی سعیدی نماینده خامنه‌ای در  سپاه پاسداران  در مصاحبه با تلویزیون رژیم گفت: «یک روزی مرزهای ما شلمچه بود، حاج عمران بود، مهران بود، امروز مرز ما ساحل مدیترانه است، امروز یمن دارد شعار اسلامی و انقلابی می‌دهد، عمق استراتژیکمان، همه می‌دانند که آنچه در معادلات لبنان تأثیرگذار بوده موشک ایران بوده، قدرت ایران بوده، فرهنگ بسیجی بوده... “.

پاسدار شمخانی نیز گفته است اگر پاسداران رژیم در کشورهای عراق و سوریه که عمق استراتژیک نظام آخوندی هستند نجنگند، می‌بایست در خیابانهای شهرهای بزرگ نظیر تبریز، شیراز، اصفهان و... بجنگند.

اظهارات آخوند طائب سرکرده ستاد چماقداران بیت خامنه‌ای موسوم به ”قرارگاه عمار“ در این باره که حفظ سوریه از خوزستان برای نظام مهمتر است، نگرش استراتژیک تمامیت رژیم است.

موضوع دیگر در زمینه دجالگری رژیم آخوندی در بحران سوریه این است، که از ابتدای قیام مردم این کشور علیه نظام بشار اسد و شروع عملیات ارتش آزادی، بارها مطرح می‌کرد که مسأله سوریه را باید به مردم سوریه سپرد و هر گونه دخالت خارجی وضع را بدتر کرده و محکوم به شکست است، و بر این اساس از کشورهای منطقه و غیر منطقه طلبکار بود که در سوریه چه کار دارند.

اکنون که یکی از برجسته‌ترین سران سپاه درسوریه کشته شده و هرماه نیز مهره‌های بسیاری از سپاه و بسیج رژیم درسوریه به هلاکت می‌رسند، سؤال این است که رژیم آخوندی درسوریه چه‌کار می کند و چرا دست از سرمردم مظلوم و مقاومت آنان برنمی‌دارد؟

 جعل دجالگرانه و ناگزیر عنوان ”مدافع حرم“، برای این پاسدار جنایتکار، برای فرار از همین واقعیت و توجیهی برای حضور جنایتکارانه رژیم آخوندی در سوریه علیه مردم و ارتش آزاد سوریه و دفاع از دیکتاتور آن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر