۱۴۰۲ خرداد ۳۱, چهارشنبه

رندی وبر: حمله ناروا توسط پلیس آلبانی به اشرف۳ را به‌شدت محکوم می‌کنم

 رندی وبر: حمله ناروا توسط پلیس آلبانی به اشرف۳ را به‌شدت محکوم می‌کنم

رندی وبر نماینده کنگره آمریکا
رندی وبر نماینده کنگره آمریکا

رندی وبر نماینده کنگره آمریکا از ایالت تگزاس در توییتی حمله پلیس آلبانی به اشرف۳ محل استقرار مجاهدین را محکوم کرد.

نماینده کنگره آمریکا در توئیتی نوشت: من حمله ناروا توسط پلیس آلبانی به اشرف-۳، محل زندگی ۳۰۰۰ پناهجوی ایرانی را به‌شدت محکوم می‌کنم.

ایرانیان آزادیخواه نباید از جان خود هراس داشته باشند. دولت آلبانی باید در قبال اقدامات مغایر با تعهدات بین‌المللی خود پاسخگو باشد.

 

سناتور تد کروز نیز در پیامی گفته بود: شدیداً نگران این هستم که در سراسر اروپا و به‌ویژه در حال حاضر هم‌پیمانان ما، فرانسه و آلبانی در حال استمالت از رژیم ایران و سرکوب مخالفان رژیم هستند.

طبق گزارشات دولت بایدن با حمایت از سیاست‌های جانبداری از رژیم، و در عین‌حال مستقیماً با ارسال صدها میلیون دلار به آیت‌الله در تلاش برای آزادی تروریست‌هاست.

سرکوب و استمالت رژیم ایران را جری می‌کند و آنرا قادر می‌سازد که به تروریسم بین‌المللی بیشتری مرتکب شود. آنها تهدید مستقیم بر علیه سلامت و امنیت آمریکاییان هستند.

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر