۱۴۰۲ تیر ۸, پنجشنبه

پارسهای خوابیده وتهدید تروریستی آخوند خطیب: هر کشوری که در اغتشاشات نقش داشته باید تاوان اقدامات تروریستی خود را پس دهد

 پارسهای خوابیده وتهدید تروریستی آخوند خطیب: هر کشوری که در اغتشاشات نقش داشته باید تاوان اقدامات تروریستی خود را پس دهد

آخوند خطیب وزیر  اطلاعات آخوندی
آخوند خطیب وزیر اطلاعات آخوندی

خبرگزاری قضاییه جلادان ـ خطیب از اقدام مستقلانه کشور آلبانی و دیگر کشور‌های اروپایی تقدیر کرد.

وزیر اطلاعات رژیم: زمانی که سیستم‌های الکترونیک مجاهدین قطع شد.کامنت‌گذاری برخی رسانه‌های دشمن در خارج از کشور و برخی رسانه‌های داخلی سقوط کرد.این نشان می‌دهد متأسفانه برخی در داخل مستقیم یا غیرمستقیم در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

خبرگزاری قضاییه جلادان ۷تیر ۱۴۰۲ گزارش داد که آخوند خطیب وزیر اطلاعات رژیم «ضمن حمایت از هر گونه اقدام ضدتروریستی، از اقدام مستقلانه کشور آلبانی و دیگر کشور‌های اروپایی تقدیر کرد».

این منبع افزود: خطیب با اشاره به همراهی برخی عوامل داخلی با دشمن گفت: زمانی که سیستم‌های الکترونیک مجاهدین در اثر حمله پلیس آلبانی قطع شد، شاهد بودیم کامنت‌گذاری برخی رسانه‌های دشمن در خارج از کشور و برخی رسانه‌های داخلی سقوط کرد که این نشان می‌دهد متأسفانه برخی در داخل مستقیم یا غیرمستقیم در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

خطیب به همه کشور‌هایی که در مورد جمهوری اسلامی ایران خیال خام در سر می‌پرورانند و در اغتشاشات اخیر نقش داشتند، هشدار داد و گفت: امنیت موضوعی نیست که نظام بر سر آن معامله کرده و یا نسبت به آن کوتاه بیاید.

خبرگزاری قضاییه جلادان در ادامه گزارش خود نوشت: وزیر اطلاعات با بیان این‌که هر کشوری که در اغتشاشات نقش داشته باید تاوان اقدامات تروریستی خود را پس دهد، افزود: کشور‌هایی که از تروریستها و امثالهم حمایت می‌کنند باید توجه داشته باشند که امنیت نظام و حفظ آرامش برای جمهوری اسلامی اولویت دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر