۱۳۹۷ شهریور ۷, چهارشنبه

کشتار درمکه ، نمونه‌ای منحصربه‌فرد از عملکردهای رژیم فاشیستی حاکم برایران-قسمت چهارم

کشتار درمکه ، نمونه‌ای منحصربه‌فرد از عملکردهای رژیم فاشیستی حاکم برایران-قسمت چهارم

تاریخچه فتنه‌انگیزی ۹مرداد۱۳۶۶ فاشیسم‌مذهبی ولایت‌فقیه، درمقدس‌ترین مکان مسلمانان با صدها کشته از حجاج خانه خدا و ایجاد جنگ روانی علیه مجاهدین خلق بعد از ارتکاب جنایت

در شماره‌های‌پیشین دیدیم‌که چطور خمینی برای فراربه‌جلو و پوشاندن فضیحت روابط‌ پنهانی‌اش با اسرائیل و امریکا و ضربات مرگ‌آوری که آن‌ایام از ارتش آزادی‌بخش ملی ایران متحمل می‌شد، به ماجراجویی بی‌سابقه تصرف خانه کعبه روی آورد اما به‌رغم تدارک موادمنفجره و بسیج‌گسترده پاسدارانش دراین‎رابطه، به‌سختی شکست‌خورد. افشای این‌جنایت توسط مجاهدین خلق که هماورد اصلی او بوده و هستند، اورا به‌شدت در جهان‌اسلام منزوی و منفور ساخت. اقدامات تروریستی بعدی او نیز نتوانست آب‌رفته را به‌جوی بازگرداند. تلخی‌شکست به‌درون نظام‌خودش ریخت و به‌تدریج ازدرون نظام ملوک‌الطوائفی او زمزمه‌های مخالفت با چنین عملی، ابتدا درپشت‌پرده و سپس آشکار و عمومی، برخاست و باندهای متخاصم‌حکومتی هرکدام سعی‌کردند گناه‌شکست را به‌گردن دیگری بیندازند؛ اما درخلال همین جنگ‌گرگ‌ها آنچه بیشتر ازپیش آشکارشد، صحت موضع‌گیری‌های مجاهدین و مقاومت ایران، از روز نخست وقوع این ماجرا بود که یک‌به‌یک توسط بالاترین سردمداران‌رژیم آخوندی برآن مهرتأیید کوبیده‌شد. اکنون به ادامة وقایع و واکنش‌های بعدی او دراین‌رابطه می‌پردازیم:

پناه بردن به دجالیت و «جنگ‌روانی» به‌منظور «فرار از حسابرسی» و «متوجه‌ساختن اذهان به آدرسی اشتباه»

به‌رغم شواهد متقن بالا که اعترافات صریح در درون نظام آخوندی به طرح‌ریزی، شروع و اجرای توطئه‌گرانه چنین جنایتی در راستای گسترش بنیادگرایی و صدور ارتجاع خمینی است، نظام دجال ولایت‌فقیه بلافاصله پس از برملاشدن اعمال رسوایش در «مقدس‌ترین مکان مذهبی مسلمانان» که امری بی‌سابقه و بسیارننگ‌آلود بود، تلاش کرد با تاکتیک همیشگی «جنگ‌روانی» علیه تنها هماوردش یعنی مجاهدین و مقاومت ایران، نه‌تنها خودرا از مهلکه بیرون بکشد بلکه دشمن اصلی خود را با شیطان‌سازی آماج تنفر برخاسته از این عمل کثیف قرار دهد. به همین خاطر، در وانفسای جمع‌وجورکردن فضاحت ایجادشده، هم‌زمان «توپخانه دروغ‌پراکنی و شیطان‌سازی آخوندی» نیز شلیک‌های خودرا آغاز کرد:
– روزنامه کیهان به سرپرستی آخوندشیاد محمد خاتمی به‌عنوان نماینده ولایت‌فقیه در این مؤسسه، روز ۱۰مرداد۶۶ در یک دروغ‌سازی آخوندی از «همکاری منافقین با سعودیها در دستگیری زائران ایرانی» خبر ساخت.
75فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– روزنامه رسالت،‌ توپخانه کذاب باند مرتجع وغارتگر موتلفه، ۱۳مرداد۶۶ نوشت:
o «جنایت فجیع و ضداسلامی و انسانی کشتار زائران در روز کشتار سیاه مکه، سناریو از پیش تعیین شده‌ای بوده است که ماٌموران امنیتی عراق، منافقین و پلیس سعودی پیاده کنندگان این طرح بوده اند».
76فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین3
– روزنامه «انقلاب اسلامی» ابوالحسن بنی صدر، هم‌زمان با وقوع فاجعه مکه، درراستای «دستگاه جنگ‌روانی» وزارت بدنام اطلاعات آخوندها و رسانه‌های نظام ولایت‌فقیه نوشت:
 «۲۰۰تن از مجاهدین‌خلق» با کمک «رِنجرهای عراقیِ» همراه آنها و ۸۰ مجاهد دیگری که از ایران و خارج ایران به مکّه رفته بودند، «کشتار هولناک» مکه را به وجود آوردند.
77فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۲۲ مرداد۶۶ نیز که از افشاگری‌های مجاهدین به‌ستوه آمده‌بود به‌نقل از حاج آقا موحدی ساوجی، انتشار اخبار کذب درباره حوادث خونین مکه را به عوامل منافقین نسبت داد.
78فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– روزنامه حکومتی کیهان ۲۷مرداد۱۳۶۶:
o «رئیس جمهور [خامنه‌ای] درجمع پرسنل سپاه پاسداران... طی سخنانی مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به… حوادث خونین مکه را اعلام کرد… وی در مورد ماجرای جمعه خونین مکه گفت:… ما به احتمال زیاد حدس می زنیم … [مجاهدین] در این جنایت ددمنشانه دخالت داشته‌اند. شواهد نشان میدهد که عده‌ای فارسی زبان که صورت‌های خودرا پوشانیده بودند در این جنایت استکبار جهانی و رژیم پادشاهی سعودی را یاری نمودند.»!!!
79فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– رادیو رژیم ۲شهریور۱۳۶۶:
o «خبرنگار تهران تایمز نقش [مجاهدین] را در فاجعه مکه جویا شد که کروبی درجواب اظهار داشت: قبل از این فاجعه [مجاهدین] در جوسازی‌ها و نشر اکاذیب فعال بودند و بعداز فاجعه‌ی مکه نیز با روزنامه‌ها و مسئولین دولت عربستان همکاری شدیدی علیه [حکومت] ایران داشتند.»
– روزنامه حکومتی جمهوری ۴شهریور۱۳۶۶:
o «[مجاهدین] لیستی را که شامل حدود ۲۰نفر از مسئولین جمهوری اسلامی ازجمله آقای کروبی و جمعی از نمایندگان مجلس و برادران سپاهی و ارتشی می‌شد را به آنان دادند که بعنوان سردمداران توطئه چاپ کردند.»
81فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– روزنامه حکومتی کیهان ۱۵شهریور۱۳۶۶:
o «حجت‌الاسلام مقتدائی در ادامه در رابطه با انتشار بعضی از اخبار کذب ازسوی گروهک‌های ضدانقلاب و بعضی از سازمانهای سیاسی… گفت:… همین گروهکها هستند که در هر محنتی که برای جمهوری اسلامی پیش می‌آید شریک هستند و ازجمله در قضیه جمعه خونین مکه اطلاعیه‌ای از سوی [مجاهدین] صادر می‌شود و در آن «اطلاعیه» سریعا اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی شخصیت‌های مملکتی را به عربستان اعزام کرده برای برنامه‌ریزی طرح حمله به اماکن مقدسه که تعدادی از این شخصیتها را هم نام می‌برند و دولت عربستان روی این اطلاعیه [مجاهدین] تبلیغات وسیعی انجام می‌دهد.»
82فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– سایت وزارت اطلاعات موسوم به ایران دیدبان ۸تیر۸۳:
o «… وانگهی مجاهدین مسئولیت و تعهد بسیاری از کارهایی که انجام می دهند را رسمآ بر عهده نمی گیرند ،آیا آنان تا کنون رسمآ جاسوسی و گرا دادن به عراق را بر عهده گرفته اند ،آیا به نقش خود در کشتار حجاج در مکه و شیعیان در عراق اعتراف کرده اند و آیا تا کنون در باره ارتباطات خود با سرویس امنیتی اسرائیل در جایی موضعگیری کرده اند؟!! … از جمله اخیرآ آقای شاهسوندی عضو مرکزیت سابق مجاهدین در مصاحبه با بی بی سی در مورد این که این واقعه کار مجاهدین بوده است و خود نیز انتظار این شدت از صدمات را نداشته اند سخن گفته اند!»
83فرافکنی-کشتارمکه-به-مجاهدین
– خبرگزاری حکومتی ایسنا، صحبت‌های سرهنگ محمد سراج سرکرده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات رژیم، ۱۳شهریور۹۰:
o «جریان نفاق ضربات زیادی به نظام ما وارد کرد و بسیاری از شخصیت‌ها و مردم کشورمان را ترور کردند و بعد هم با کمک به صدام سه عملیات نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی چلچراغ، آفتاب و مرصاد را ترتیب دادند. آنها همچنین در کشتار شیعیان جنوب عراق با صدام همکاری کردند و بدین ترتیب ۲۵ هزار نفر از مردم عراق توسط منافقین کشته شدند. منافقین همچنین در جریان کشتار حجاج بیت‌الله الحرام در سال ۶۶ با سعودی‌ها همکاری داشتند. فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات با بیان این‌که «نسل نو ما از رفتار و عملکرد گروهک منافقین بی‌اطلاع است» گفت: برای تبیین چهره منافقین و بیان مظلومیت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران و دروغگو بودن نظام سلطه یادواره شهدای ترور کارکنان دولت را برگزار می‌کنیم.»
84سرهنگ-سراج-کشتار-مکه-دروغ
– سایت واحد دروغ‌سازی نظام ولایت‌فقیه تحت‌عنوان «مرکز اسناد انقلاب اسلامی» در معرفی به‌اصطلاح کتاب مضحکی بانام «پذیرایی با گلوله، خادم حرم یا قاتل زوار»، تاریخ۶دی‌ماه۹۲:
o «… پذیرایی با گلوله عنوان اثری است که … اقدس ارطایفه با سبکی خاص، در مورد کشتار زائران بیت الله الحرام در سرزمین امن الهی در ۱۷۲ صفحه جمع آوری نموده است. چاپ اول این کتاب به تیتراژ ۲۵۰۰ نسخه در تابستان سال ۱۳۹۲ از طریق موسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی تکثیر و پخش گردیده است…
… نویسنده اثر خود را با داستانی در مورد تعدادی از اعضای کاروانی که اکثر آن ها از خانواده شهدا و جانبازان و… بوده بیان داشته است. شخصیت اصلی داستان اول پاسدار ۲۵ ساله ای است که همراه همسرش برای انجام فرائض حج به عربستان اعزام شده بود، می باشد. همسر این شخص قبل از ازدواج با وی ظاهرا مورد علاقه پسر عمویش بوده و بعد از دریافت پاسخ منفی از جانب وی، به جمع منافقان پیوسته است. هنگامی که همسر پاسدار او را هنگام خرید در بازار می بیند با توجه به این که او را دارای چهره ظاهرا اسلامی [!!!] رویت می کند و از طرفی به یاد نگرانی ها و دلواپسی ها عمو و زن عموی خود به خاطر بی خبری از فرزندشان می افتد. لذا به محض دیدن وی، او را صدا می زند و با توجه به این که آن شخص در آن زمان با منافقین همکاری و جزء مسئولان آن ها قرار گرفته با شنیدن صدای دخترعمو به سرعت خود می افزاید. همسر شخص پاسدار هم به دنبال او به راه خود ادامه داده و از همراهان خود فاصله می گیرد. در نتیجه منافق دختر عموی خود (همسر پاسدار) را در انباری زندانی می نماید.
… [تا] او را دزدیده و همراه خود به کشور عراق … ببرد. و برای این منظور از موقعیت خود در سازمان منافقین استفاده کند که با مخالفت دختر عموی خود مواجه می شود…
…پاییزان پس از چهار روز که در انبار پتو زندانی شده بود، توسط یک نوجوان افغانی به عنوان زندان بان تحت مراقبت قرار گرفته…
… زندانبان پاییزان به وی خبر می دهد که طرح … پسرعمویش که در حال حاضر در سازمان منافقین جایگاه و موقعیت خاصی کسب کرده برای این که بهانه ای به دست ماموران عربستانی بدهد، طرحی برای شورش زوار ایرانی [!!!] طراحی و به وسیله یکی از منافقین به اکثر کاروان های ایرانی ارائه شده [!!!] وحتی در مواردی برای این کار مقداری اسلحه هم در بین آن ها پخش کرده ولی بیشتر زوار ایرانی از این طرح استقبال نکردند [!!!] و در نتیجه طرح ساسان با شکست مواجه شده است… زندانبان که منظور همان نوجوان افغانی است به فکر نجات زندانی می افتد و برای انجام این کار خود را به آب و آتش می زند…»
85دروغ‌سازی-مرکز-اسناد-انقلاب-اسلامی
– یکی از سایت‌های زنجیره‌ای وزارت اطلاعات ۸خرداد۹۴ در مطلبی تحت‌عنوان «اعلام آمادگی منافقین برای کمک دوباره به آل سعود»
o «… پیش از این هم منافقین در به شهادت رساندن حجاج ایرانی بیت الله الحرام با رژیم آل سعود به صروت آشکار همکاری نمودند …»
– خبرگزاری مهرآخوندی،‌ صحبت‌های یک دروغ‌پرداز وزارت اطلاعات به‌نام «صفاالدین تبرائیان» باعنوان دجالانه «پژوهشگر ارشد تاریخ!» که به‌بهانه ارائه دوجلد از همین دروغ‌سازی‌ها به‌نام «کتاب» ایرادشده، ۳۰خرداد۹۵:
o «… شاید برخی تصور می کنند که نقش منافقین در کشتار حجاج ایرانی در سال ۶۶ ساخته و پرداخته ذهن برخی عوامل داخلی ایران است اما اسناد این همکاری موجود است».
86دروغ‌سازی-خبرگزاری-مهر-کشتار-مکه
– سایت وزارت اطلاعات، دروغ‌سازی با الگوی «خسن و خسین،‌ هرسه دختران مغاویه هستند!»، ۱۶اسفند۹۶:
o «… یادمان هست که رجوی در سال ۶۶ به اتفاق صدام به حج رفت وهمین سید المحدثین کنونی وتیم هایش قائله [غائله] کشتار حجاج ایرانی را با همدستی نیروهای امنیتی شاه فهد انجام داد…»
87دروغهای-نجات-مجاهدین-کشتار-مکه
ادامه این مطلب را در قسمت بعدی آن دنبال کنید…
ادامه دارد...

ایران افشاگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر