۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا :رژیم ایران از ترس ماجراجویی نمی‌کند

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا :رژیم ایران از ترس ماجراجویی نمی‌کند
 
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به ماجراجوییهای قبلی سپاه پاسداران در خلیج‌فارس گفت:‌ شما دیگر شاهد صحنه‌هایی که قایق های کوچک آنها دور کشتیهای ما بچرخند را نمی‌بینید. زمان اوباما را به‌خاطر می‌آورید!

شما ناوشکن بزرگ ما را می‌دیدید و فرمانده آن را می‌دیدید که مانند دیگ بخاری بود که در آستانه منفجر شدن بود چرا که این صحنه‌ها را می‌دید و آنها با آن قایقهایشان دور ما می چرخیدند!

در حالی که او می‌خواست به آنها شلیک کند و دمار از روزگار آنها در آورد چرا که افراد ما را مورد آزار قرار داده بودند. شما دیگر چنین صحنه‌هایی را نمی‌بینید! یا زمانی که ۱۰ملوان ما را اسیر کردند و مجبور کردند که زانو بزنند شما دیگر چنین صحنه‌هایی را نخواهید دید.


دونالد ترامپ: امتیاز دادن اوباما به رژیم ایران کاملاًً غیرقانونی بود
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه ۱۷خرداد۹۷ تلاش مخفیانه دولت اوباما را برای فراهم‌کردن دسترسی رژیم آخوندی به سیستم مالی آمریکا که در تحقیقات سنا افشاء شده، اقدامی «کاملاًً غیرقانونی» دانست و به تحقیقات درباره آن فراخوان داد.
ترامپ روز پنجشنبه ۱۶خرداد طی پیامی، نوشت: «دولت اوباما اکنون متهم است که تلاش کرده، به (رژیم) ایران دسترسی مخفیانه به سیستم مالی ایالات متحده را بدهد. این کاملاًً غیرقانونی است. (در این رابطه) تحقیق کنید!».

مطالب مرتبط

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر