۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

وقتی شاه ماهی آکواریوم حفظ نظام ومماشات  تب ولرزسرنگونی میگیرد- حسین موسویان: ممکن است برنامه تغییر رژیم در ایران مجدداً فعال شود

وقتی شاه ماهی آکواریوم مماشات  تب ولرزسرنگونی میگیرد- حسین موسویان: ممکن است برنامه تغییر رژیم در ایران مجدداً فعال شود





حسین موسویان، سفير سابق رژيم در دهه 1370 در آلمان كه در ترورهاي ميكونوس را پشتيباني ميكرد و سخنگوی سابق هیأت رژیم در مذاکرات اتمی در اوائل دهه 1380 و لابي رژيم كنوني رژيم در آمريكا كه در جريان برجام هم بسيار فعال بود گفته است: با روی کار آمدن دونالد ترامپ، ممکن است بار تهدیدات سنگین‌تر باشد و برنامه تغییر رژیم در ایران مجدداً فعال شود. افرادی که تا اینجای کار به‌عنوان تیم حوزه‌های سیاست خارجی، امنیتی و نظامی او مطرح هستند، همه از عناصر شناخته‌شده‌یی هستند که آنها را ضد (نظام) و ضدبرجام و معتقد به براندازی جمهوری اسلامی توصیف می‌کنند.

موسویان گفت: نگرانی‌ها باید بسیار جدی باشد. اکثریت فعلی جمهوریخواه در کنگره مخالف سیاستهای تعاملی اوباما با (نظام) است و ممکن است در دوره ترامپ جبران مافات کرده و هجمه سنگینی علیه جمهوری اسلامی به راه بیندازد.

وی افزود: جبهه ضد (نظام) بدون تردید از آشفتگی‌های احتمالی داخلی آمریکا علیه (ما) استفاده و سعی خواهند کرد هرچه بیشتر به (نظام) ضربه بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر