۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

محاکمه دو تروریست واحد 190 سپاه قدس ايران در کنیا


بیشتر بدانید واحد 190 سپاه ترئریستس قدس سپاه - واحد انتقال قاچاق اسلحه به منطقه
دستگاه قضاییه کنیا روز پنجشنبه 11 آذر 95 دو تروریست رژیم آخوندی را محاکمه کرد. آسوشیتدپرس گزارش داد: «دو ایرانی در کنیا متهم به تروریسم شدند. این دو روز پنجشنبه در یک دادگاه کنیا متهم به جمع‌آوری اطلاعات برای تسهیل در یک اقدام تروریستی شدند. نصرالله ابراهیم و عبدالحسین قلی صفایی روز سه‌شنبه در یک خودرو دیپلوماتیک رژیم ایران در نایروبی دستگیر شدند. این خودرو متعلق به سفارت رژیم ایران در کنیا بود. آنها مشغول فیلم‌برداری از یک سوژه عملیاتی بودند.

به گزارش آسوشیتدپرس دادستان گفت: 'این دو نفر از ملاقات دو ایرانی زندانی شده با جرایم تروریستی بازمی‌گشتند'.

احمد ابوالفتحی و منصور موسوی دو تن از مزدوران رژیم هستند که سه سال پیش در کنیا به جرم انبارکردن مواد منفجره به ۱۵ سال حبس محکوم شده‌اند.

سه سال پیش نیز مقامهای کنیایی دو تن دیگر از عوامل رژیم را که قصد داشتند با گذرنامه جعلی اسراییلی وارد این کشور شوند، بازداشت کردند. سال گذشته نیز پلیس کنیا خبر از کشف یک شبکه جاسوسی مرتبط با رژیم ایران داد.

حتما بخوانید
روزنامه مردم‌سالاری 10تیر93 با یک کوچک‌نمایی ”خیلی کوچک“ ! نوشت گردش مالی مواد مخدر در ایران سالیانه 10هزار میلیارد تومان است. کوچک‌نمایی گردش سالیانه مالی مواد مخدر توسط این روزنامه وابسته به باند رفسنجانی- روحانی، در حالی است که خبرگزاری حکومتی ایلنا22شهریور92 در گزارشی از کنگره دانش اعتیاد از قول عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رژیم نوشت: ”معضل اعتیاد، سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان یعنی حدود کل بودجه حوزه سلامت هزینه اقتصادی به جامعه تحمیل می‌کند و این در حالی است که ۸۰ درصد درمان اعتیاد، به ابعاد روان‌شناختی و اجتماعی آن مربوط می‌شود. “ 

گردش مالی سالانه مواد مخدر چقدر است؟   

سپاه پاسداران وبویژه سپاه قدس کانون صدورتروریزم وقاچاق سلاح ومواد مخدربرای عملیات برون مرزی وتروریستی


در سال ۲۰۱۵ دو کنیایی اعتراف کردند که با دستگاههای امنیتی رژیم ایران برای طراحی حمله علیه اهداف غربی همکاری می‌کرده‌اند. به گفته رئیس پلیس کنیا این دو اعتراف کرده‌اند که جاسوس سپاه قدس بوده‌اند.

آسوشیتدپرس افزود: ”نیروهای رژیم ایران به حملات یا حملاتی که خنثی شدند در سراسر جهان در سالهای اخیر مظنون بوده‌اند از جمله در آذربایجان، تایلند و هند“.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر