۱۳۹۵ آذر ۱۵, دوشنبه

برنامه ترامپ برای سرنگونی ملاها او 5گام اساسي را مشخص كرده است روزنامه الاهرام مصر

برنامه ترامپ برای سرنگونی ملاها او 5گام اساسي را مشخص كرده است روزنامه الاهرام مصر



اخيرا سپاه پاسداران بدليل اينكه مجاهدين با همان ساختار سازماني با پيروزي صد درصد به آلباني رسيدندودر مجموع بعنوان آلترناتيو ،يا بقول كري اپوزيسيون ملاها هم هست وخصوصا داستانهائي كه بعد از انتخابات آمريكا گريبان كل نظام ولايت جور وجنگ وجنايت خامنه اي را گرفته وهمه سردمداران جديد وقديم رعشه سرنگوني گرفته اند براي اينكه سپاه اوضاع از دست خامنه اي وسپاه خارج نشود اخيرا مدتهاست كه پشت سر هم موضع ميگيرد و خود را نخود تمام آش هاي سياسي و...ميكند

عمده موضعگيدي ها يا در فارس ويا درتسنيم درج ميگردد
مطلب زير اتفاقا به سرنگوني نظام ربط دارد كه با هم مبخوانيم براي اينكه بد نشود وديگران ننويسند فارس دست پاچه شده ومطلب را اينجوري درج كرده است

برنامه ترامپ برای سرنگونی ملاها او 5گام اساسي را مشخص كرده است روزنامه الاهرام مصر

بيشتر بخوانيد بخشي از روزنامه ها وسايتها هم درج كردند

Résultats de recherche

خبرگزاری تسنیم - ۵ گام احتمالی دولت ترامپ علیه ایران


 روزنامه الاهرام مصر در گزارشی 5 گام احتمالی ترامپ علیه ایران را بررسی کرد.

الاهرام بررسی کرد 5 گام احتمالی دولت ترامپ علیه ایران


روزنامه الاهرام چاپ مصر، در گزارشی به بررسی سناریوهای احتمالی دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور در مقابل ایران ...

۵ گام احتمالی دولت ترامپ علیه ایران - نامه نیوز


 روزنامه الاهرام مصر در گزارشی ۵ گام احتمالی ترامپ علیه ایران را بررسی کرد.

گام های احتمالی ترامپ علیه ایران - روزپلاس


 به گزارش روزپلاس، روزنامه الاهرام چاپ مصر، در گزارشی به بررسی سناریوهای احتمالی دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این ...

روزنامه: برنامه ترامپ برای سرنگونی ملاها | آزادی برای ایران


 به گزارش تسنیم روزنامه الاهرام چاپ مصر، در گزارشی به بررسی سناریوهای احتمالی دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این ...

الف - ۵ گام احتمالی دولت ترامپ علیه ایران


 تسنیم نوشت: روزنامه الاهرام مصر در گزارشی ۵ گام احتمالی ترامپ علیه ایران را بررسی کرد. روزنامه الاهرام ...
به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید پترائوس، کاندیدای تصدی وزارت امور خارجه آمریکا در دولت ترامپ ابراز داشته که با وی در باره برخی مسائل سیاست خارجی از جمله ایران گفت‌وگو کرده است.
رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در حال حاضر یکی از جدی‌ترین گزینه‌های رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برای تصدی وزارت خارجه است و گفته برای اینکه دیپلمات عالی رتبه آمریکا باشد کاملا آماده است.
به گفته پترائوس، مقابله با اقدامات شرورانه حکومت ایران در سوریه، عراق و یمن از مهمترین برنامه های سیاست خارجی ترامپ خواهد بود.
از سوی دیگر یک روزنامه عرب زبان از ۵ گام احتمالی دولت ترامپ علیه حکومت ایران خبر داد.
به گزارش تسنیم روزنامه الاهرام چاپ مصر، در گزارشی به بررسی سناریوهای احتمالی دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور در مقابل رژیم ایران پرداخته است.
بر اساس این گزارش، اولین گام، لغو توافق هسته‌ای خواهد بود که به زعم این روزنامه با این گام آرزوهای حکومت تهران بر باد می رود.
این روزنامه، در ادامه با اشاره به دومین گام دولت ترامپ علیه حکومت تهران می‌نویسد، آمریکا در دومین قدم با تشدید تحریم‌ها سعی خواهد کرد نظام ایران را تضعیف کند.
در سومین گام خزانه داری آمریکا جریمه‌ها و تحریم‌ها علیه شرکت‌های خارجی که با شرکت‌های مرتبط با سپاه پاسدارن همکاری می‌کنند را اعمال خواهد کرد.
آمریکا در چهارمین گام تلاش خواهد کرد به دلایل دیگر از جمله نقض حقوق بشر، حمایت از تروریسم و گسترش موشک‌های بالستیک، تحریم‌ها را تشدید کند.

الاهرام، آخرین گام ترامپ علیه حکومت ایران را حمایت از معارضان ایرانی می‌خواند و مدعی می‌شود که این اقدام تا سقوط نظام کنونی ایران ادامه خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر