۱۴۰۳ خرداد ۲۸, دوشنبه

زاکانی ، روی دست رئیسی با ۱۰میلیون مسکن!

 روی دست رئیسی با ۱۰میلیون مسکن!


روی دست رئیسی با ۱۰میلیون مسکن!

وعده ۱۰ملیون خانه وگوشت سر سفره مردم چاخانهای زاکانی

دیگر کاندید خامنه‌ای، پاسدار زاکانی است. او نیز که هم‌چون بسیاری از عوامل رژیم، پول و پله هنگفتی از قبل شهرداری در آورده و فرزندانش را به بلاد کفر فرستاده است، برای غصب مقام بالاتر به هر دری می‌زند. زاکانی که خیال کرده ممکن است با دروغ و وعده تعدادی رأی جمع کند روی دست رئیسی مدعی شده که «به جای ۴میلیون وعده داده شده، ۱۰میلیون خانه می‌سازم». در حالی که با همه آمارسازی‌ها، خود رئیسی جلاد هم حتی به نیم درصد گفته‌اش عمل نکرد و در پایان دو سال ریاستش، «فقط ۶هزار واحد مسکونی آماده بهره‌برداری» شد!

زاکانی در شرایطی که گرانی گوشت «تیر خلاص را به سفره‌های مردم» زده است، فیل دیگری هوا کرده و ادعا کرده که «روزی ۱۲۰تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را... به اندازه نیاز مردم درب منزل به آنها تحویل خواهیم داد» (خبرآنلاین، ۲۴ خرداد).

بیچاره این پاسدار که دیر آمده و زود می‌خواهد برود، ولی نمی‌داند که دوران امثال احمدی‌نژاد که مدعی بودند «پول نفت را بر سر سفره مردم» می‌آورند، گذشته است و مردم ایران ذره‌یی به این‌گونه شعارهای پوپولیستی اعتنا ندارند و این‌گونه ادعاها بیش از آن‌که مردم را فریب دهد، موجب عصیان و خشم بیشتر آنها خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر