۱۴۰۳ اردیبهشت ۶, پنجشنبه

غلط کردم گوئی های هادی شبانی تحت عنوان خاطره برای رضای پاسداران ودژخیمان اطلاعاتی آنهم برای ادامه حیاط خفیف خائنانه

 غلط کردم گوئی های هادی شبانی تحت عنوان خاطره برای رضای پاسداران ودژخیمان اطلاعاتی آنهم برای ادامه حیاط خفیف خائنانه 





هادی شبانی پشت سیاج اشرف نخستین برای جاسوسی وشناسائی وزمینه سازی برای کشتار وقتل عام بدست قاسم سلیمانی

 ابتدا تلاش کرد که این غلط کردم گوئی هایش به  رسم پاسداران واطلاعاتی ها وبخصوص جوجه طلبه ها همسان قاضی دادگاه ۱۰۴ نفره  دلسوزی وانمود کند ودیگران را به زیر عبای ملا دعوت کند که جای امنی است وزیر عبای ملا وزیر پرچم مافیای وزارت انجمن نجات جای خوبی است ودر این رابطه اراجیفی را سر هم وچند بار هم عمامه بزمین کوبید .

بعد هم مانند آدمهای منگول که آب هم از لب ولوچه هایشان میریزد رفت سبز میدان ویک پا منبری مفصلی خواند ابوهی حسرت بدلی بچگانه.

هادی شبانی این منکول نمیداند که نباید درعالم کودکی وجهل ونادانی وبازیگوشی باقی ماند.

بیشتر بدانید

افشای شعبه پوششی وزارت اطلاعات موسوم به «نجات» در استان مازندران


هادی شبانی این همکار قاتلان مجاهد شهید مصطفی نیکار قهرمان مردم شهسوار 

سه قهرمان شهید مجاهد خلق از شهسوار،‌بهمن عبدالله پوراز سیاورز ، مصطفی نیک کار از کشکوسید جواد( جواد آقا ) مدنی از سیاورزشهرستان تنکابن (شهسوار)استان مازندران

سه قهرمان شهید مجاهد خلق از شهسوار،_بهمن عبدالله پور از سیاورز ، مصطفی نیک کار از کشکو


خوب میداند که فرق بز وانسان این است که انسان از کودکی به جوانی میرسد وقتی بالغ شد انتخاب میکند مسیر زندگی اش را انتخاب میکند ولی بز مجبور است ومحصور وغریزه وچوپان اینور وآنورش میکند.

هادی شبانی را بیشتر بشناسید 

هادی شعبانی بارکش وزارت اطلاعات، عنصر منفوروپلیدی که روزانه درمزدوری، ازپاسداران و شكنجه گران جنایتکار سبقت میگیرد.

هادی شعبانی (قسمت دوم) با همکاری قربانعلی پور احمدی نهایتا با سربه نیست کردن صمد نظری به میز ریاست!!! دست یافت.

شبانی همراه شدن با چریکها ومجاهدین را پوچی میداند در صورتی مردم به آن افتخار میکنند وهمراه شدن با قاتلان مصطفی نیک کار و...۱۵۰۰ و۷۵۰ نفرجوانانی که در خیابانها بدست اینها در ۲سال گذشته کشته شدند وخانواده هائی که بدست اینها شکنجه روانی وفیزیکی شدند ومیشوند ننگ میدانند وآنها را مزدوران رژیم وخائنین وجنایتکاران تاریخ میدانند

این سرکرده اطلاعات ملاها در انجمن نجات مازندران ضمن غلط کردم گوئیهای دیگر تلاش کرد زیر عبا بودن ملاها وتحت امر وپادو بودن آنها را بپوشاند اینجوری وانمود کرد که حالا بدلیل درک درست از شرایط (انهم زیر عبای ملا ودر خدمت پاسداران ووزارت بدنام اطلاعات) این حرفها را میزنم واین غلط کردم گوئی ها را میکنم .

او از غلط کردم گوئی اش خسته نمیشود ویک خط در میان از بدو انقلاب تا هوا دار شدن و... مستمر غلط کردم گوئی هایش را تکرار میکند وبارها ایکاش وایکاش او بهواست .معلوم است کسی که زیر عبای ملا وپادو اطلاعات ودر خدمت سپاه تروریستی قدس وبارها عنتر لوطی های هابیلیان و... شدن که بیش از این نباید انتظار داشت .

معلومه که ملاها واطلاعاتی ها وپاسداران پشتش گذاشتند که یا الله همه را که کردی حتی کار هسته های مقاومت  را هم بالا بیاور وبگو غلط کردم .خلاصه این پادو اطلاعات در انجمن نجات چه گوارا را هم بی نصیب نگذاشت وتلاش کرد از آن هم فاصله فاصله بگیرد بله به این میگویند تهی شدن از هر چه ارزش انسانی ومبارزاتی = پا دو اطلاعاتی وپاسدار سپاه تروریستی قدس که علیه مردم ومقاومت ایران برای بقای حاکمیت خونرریز ولایت فقیه کار میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر