۱۴۰۳ فروردین ۲۸, سه‌شنبه

جان بولتون: بیایید آنچه واقعاً کل جهان را تهدید می‌کند، و آن برنامه تسلیحات هسته‌یی ایران صحبت کنیم

 جان بولتون: بیایید آنچه واقعاً کل جهان را تهدید می‌کند، و آن برنامه تسلیحات هسته‌یی ایران صحبت کنیم

جان بولتون
جان بولتون

جان بولتون دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور امنیت ملی روز سه‌شنبه ۲۸فروردین در صفحه ایکس خود در مورد تهاجم موشکی رژیم ایران به اسراییل نوشت: با گفتن این‌که اسراییل فقط به این دلیل که هیچ‌کس نمرده یک "برد" داشته است، دیکتاتوریهای متخاصم مانند ایران را تشویق می‌کند تا دوباره حمله کنند.

وی افزود: من می‌خواهم از یک سیاستمدار بشنوم که اگر صدها موشک و پهپاد به سمت ایالات متحده روانه گردند، خواستار خویشتنداری شود.

در کلیپ ضمیمه آمده است: وقتی کسی آن تعداد موشک بالستیک، موشکهای کروز و پهپادها را به سمت شما شلیک می‌کند، این نشان می‌دهد که بازدارندگی نیست و این‌که بگویید شما فقط به این دلیل که کسی نمرده است برنده شده اید، شرم‌آور است.

این دیکتاتوریهای متجاوز متخاصم مانند رژیم ایران را تشویق می‌کند تا دوباره حمله کنند. به هر حال، یک خبر بسیار مهم در وال استریت ژورنال به‌نقل از مقامات رسمی ایالات متحده وجود دارد، که حاکی از آن است که تقریباً ۵۰درصد از موشکهای بالستیکی که ایران پرتاب کرد، یا در هنگام پرتاب شکست خوردند یا قبل از این‌که به اندازه کافی دور شوند که بتوانیم آنها را ساقط کنیم، سقوط کردند.

بیایید در مورد آنچه واقعاً نه تنها اسرائیل، بلکه کشورهای خلیج‌فارس، کشورهای عربی و کل جهان را تهدید می‌کند، و آن برنامه تسلیحات هسته‌یی ایران صحبت کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر