۱۳۹۵ شهریور ۲۱, یکشنبه

سعيد قاسمي پاسدار جنايت كارخامنه اي اعتراف كرد كه مجاهدين بالنده ولي نظام ما ابتر وروبه ريزش وفروپاشي است


سعيد قاسمي پاسدار جنايت كارخامنه اي اعتراف كرد كه مجاهدين بالنده ولي نظام ما ابتر وروبه ريزش وفروپاشي است.
پاسدار سعید قاسمی سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای که در گردهمایی هیأتها سخنرانی می‌کرد گفت: «هیأت‌ها باید راههای رخنه و نفوذ را پر کند… اگر هیأتها نمی‌توانند این خلأها را پر کنند، بروند کنار و راه را برای فعالیت دیگران باز کنند؛ در کار تشکیلاتی هنوز روی دست مسعود رجوی نداریم که بعد از 30سال هنوز این سازمان دارد نیرو پرورش می‌دهد» . 

به گزارش رسانه‌های حکومتی وی به ویژگیهای بچه هیأتیها اشاره کرد و افزود: «شما باید همیشه آمادگیهای لازم را داشته باشید، چرا که وظایف سنگینی بر دوش شما قرار دارد و در مقطع خاصی از تاریخ قرار گرفته‌ایم… . بعد از فتنه 88 به ظاهر همه سنگرها فتح شد اما در واقع همه سنگرها در دست دشمن است؛ هیأتها باید راههای این رخنه و نفوذ را پر کند؛ سنگر دانشگاه از همان اول دست دشمنان بوده است» . 
پاسدار قاسمی به حقوقهای نجومی اشاره و به تنفر مردم از رژیم اعتراف کرد و گفت: «داستان حقوقهای کثیف نجومی به اندازه دهها بمب اتمی در هیروشیما اثر تخریبی داشت. این کار بیشتر مردم را از بدنه نظام جدا کرد؛ این تصور ایجاد شده که این همه بیکاری در کشور وجود دارد ولی مدیران نظام چنین حقوقهایی می‌گیرند و حق مردم را می‌خورند» . 
وی با حمله به رفسنجانی گفت: «اخیراً که آقایی حرفی درباره ژاپن در جمع مسئولان آموزش و پروش کل شهرها و استانها زده بود؛ وی گفته بود که رئیس‌جمهور در دور دوم خود کارهای نکرده را انجام خواهند داد؛ افراد حاضر برای این حرف 10دقیقه سرپا ایستادند و کف زدند؛ آموزش و پرورش اشغال داعش فکری شده است» . 
پاسدار قاسمی با سوز و گداز از زهر خوران اتمی و نگرانی از جام زهرهای بعدی گفت: «برجام ده لایه بوده که یک لایه اول آن همان توافق برجام بود و 9 لایه دیگر در برنامه توسعه ششم دولت است؛ رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به حقوقهای نجومی تذکر می‌دهند اما دولتیها فقط حرف کنسرت می‌زنند» .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر