۱۳۹۵ شهریور ۲۰, شنبه

یونایتدپرس بین‌المللی: ممانعت ملاها از انتقال مجاهدین نبردی شکست خورده برای رژیم ایران بود



یونایتدپرس بین‌المللی در مطلبی به قلم سرهنگ وسلی مارتین مسئول سابق حفاظت اشرف با عنوان ”با درک رشد مقاومت ایران باید از آنها حمایت کرد“خبر انتقال آخرین گروه از مجاهدان اشرفی از لیبرتی به آلبانی را به‌رغم تمام توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندی را، اعلام کرد.

یونایتدپرس: «روز جمعه آخرین گروه ازناراضیان ایرانی، عراق را طی یک برنامه سازماندهی شده توسط کمیسر عالی حقوق‌بشر به کمک سفارت آمریکا ترک کردند... رژیم ایران به تمامی وسایل برای ممانعت از این جابه‌جایی متوسل شده بود ولی این برای ملاها و  نیروی قدس  آن, نبردی شکست خورده بود که قصد نابوی این جنبش را به‌طور مشخص با دستگیری و استرداد رهبری آن در عراق را داشتند» .

به گزارش یونایتدپرس پایداری سازمان  مجاهدین خلق ایران  و اعضای آن منجر به حمایت انبوه بین‌المللی از شخصیتهای آمریکایی تا اعضای کنگره و پارلمانترهای اروپایی شده بود.

یونایتدپرس افزود: «کمپ لیبرتی قرار بود تنها یک نقطه توقف در مسیر جابه‌جایی اعضای مجاهدین خلق ایران به کشورهای خارجی باشد که در آنها تحت تهدیدات مستمر از جانب تهران نباشند».

یونایتدپرس خاطرنشان کرد: «طی سالیان گذشته بدون این‌که کلامی از توافق سال 2011 گفته شود. سازمان مجاهدین خلق ایران همیشه حامیان سرسختی در کنگره آمریکا و سایر قانونگذاران غربی داشته و آن شخصیتها درخواستهای مکرری در مورد این وضعیت داشتند, ولی تابحال تنها در بهترین حالت پاسخهای سرد دریافت می‌کردند. در این میان نفرات سازمان مجاهدین خلق ایران از 5حمله موشکی, محاصره پزشکی و نادیده گرفتن خدمات پایه‌یی رنج می‌بردند که منجربه مرگ دهها تن از آنان شد»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر